kes/kus tallinnas e28l küünalde keerme taastamisega blokis tegeleb?
tulemüüri otsapoolsel keermel vint maas.
kas selliseks tööks eemaldatakse terve ülemine osa mootorilt?
Kas E34 pidurivõimendi istub bolt-on E28 külge?
Nimelt plaanis E34 piduri peasilindrit kasutada, kuna see pidavat igatpidi parem olema. Aga kas võimendi ka istub?
kuna tudengielu ei võimalda A kereosi lubada siis otsin lehti kust oleks võimalik soetada B kereosi. vaja oleks : esipõll, tagapõll, esitiivad, tagumiseid kaari, karpe.
olen väga tänulik info eest mis aitaks mu vanakese e28 tänavatele tagasi.
matthias kirjutas:kuna tudengielu ei võimalda A kereosi lubada siis otsin lehti kust oleks võimalik soetada B kereosi. vaja oleks : esipõll, tagapõll, esitiivad, tagumiseid kaari, karpe.
olen väga tänulik info eest mis aitaks mu vanakese e28 tänavatele tagasi.
Enda viiesele tellisin karbid Alvadist, tiibu leidub ka neil. B-osad soovitan korraliku krundiga üle käia.
Tagapõlle kohta ei oska kahjuks midagi öelda. Tuleb lasta vist plekksepal uus teha..
Kas keegi oskab öelda, kas e28 klaasitihendi sees olevad kroomliistud on mingi universaalne teema ja saadaval igas klaasitöökojas või eraldi tellitav kaup? Kuskil netivaruosakauplustes pole neid silma hakanud. Kui tellitav kaup, siis ainuke variant on UM?
tekkis siuke tunnetuse küsimus tagasilla puksides, kui palju veermiku jäikust need lisavad? kui tugev vahe on nt a-b väruosade,l või a-powerflexi toodangu vahel?
kustkandist peaks viga hakkama otsima kui 1.8 e28 ähbvardab väljasurra gaasi andes? teeb ta seda ainult külma mootoriga. teepeal kiirendades on ka tunne et poob kinni nagu kuskilt korra vms.