6. leht 28-st

Postitatud: 20 Nov 2012 00:18
Postitas Luiks
Igivana teema: esimesed püstakud e34 ja e28. Sõbral kaks e34 püstakut ja mul sai 1 kunagi kõksu käigus kannatada. Amordid on jämedamad nagu ma aru saan aga on siiski teostatav? ala 1:1?

Postitatud: 20 Nov 2012 05:27
Postitas -Myyr-
Jah.

Postitatud: 24 Nov 2012 21:36
Postitas s2si
Küsimus audiovallast. Osadel e28tel on 8 Ohmised kõlarid, kui makk on nagunii vahetatud, siis võib julgelt need 4 ohmiste vastu välja vahetada või mis neil masinatel erinevat olid kui osadel 4 ohmised ja osadel 8 ohmised kõlarid?

Postitatud: 24 Nov 2012 23:08
Postitas JanekEnde
Küsimus - mismoodi E28 roolilukku maha saada, kui süütevõti puudub?

Postitatud: 25 Nov 2012 18:12
Postitas Priit
s2si kirjutas:Küsimus audiovallast. Osadel e28tel on 8 Ohmised kõlarid, kui makk on nagunii vahetatud, siis võib julgelt need 4 ohmiste vastu välja vahetada või mis neil masinatel erinevat olid kui osadel 4 ohmised ja osadel 8 ohmised kõlarid?
Ega seal muud erinevat ei olnud kui makkide erinevus (või eraldi võimendi olemasolu?)

Ühesõnaga kui makk on ette nähtud 4 Ohm jaoks siis võib sinna julgelt ühendada nii 4 kui 8 Ohmiseid kõlareid (viimaste puhul küll on võimalik need võimsuse ülejäägi tõttu ribadeks lasta).

Kui makk on ette nähtud mängima 8 Ohm kõlaritesse siis peab olema ettevaatlik kasutades 4 Ohmiseid kõlareid. Kuna makk ei pruugi olla suuteline neid viisakalt mängima panema on oht volüümi lisades maki võimendi maha põletada.

Nii olen mina asjast aru saanud.

Postitatud: 30 Nov 2012 16:06
Postitas Arvo
Priit kirjutas:
s2si kirjutas:Ühesõnaga kui makk on ette nähtud 4 Ohm jaoks siis võib sinna julgelt ühendada nii 4 kui 8 Ohmiseid kõlareid (viimaste puhul küll on võimalik need võimsuse ülejäägi tõttu ribadeks lasta).
Ma pole küll audioasjades eriline ekspert, aga ma olen aru saanud, et ettenähtust kõrgemaoomiliste kõlarite võimendile tahaühendamisel EI kaasne ohtu kõlareid ribadeks lasta, kuna mitte võimsust ei jää üle vaid hoopis takistust :) St., et sellise koosluse puhul hakkab süsteem lihtsalt mõnevõrra vaiksemalt mängima, muud ei juhtu midagi. Analoogiline olukord on ju kõrvaklappidega (eriti kõrgeoomilised kõlarid) mida võib ka suht suure võimsusega võimendi taha ühendada ilma et kaasneks kõrvaklappide ribadeks lendamist.

Parandage, kui olen asjast valesti aru saanud.

Postitatud: 30 Nov 2012 18:59
Postitas s2si
Uurisin ka antud teema kohta mina sain ka aru, et 4 ohmise võimendi/maki järgi võib 8ohmiseid panna aga vastupidi mitte kuna siis teeb makk kõlaritele liiga. Küsimus seisnebki selles, et kas e28tel oli ainult maki vahe kui olid erineva takistusega kõlarid või peaks midagi veel jälgima, on kuskil mingi vahevõimendi vms?

Postitatud: 01 Dets 2012 13:46
Postitas lennukiga
Väiksema takistusega kõlarid teevad võimendile liiga.

Postitatud: 16 Mär 2013 11:36
Postitas Rain01
Kuidas E28-l tagumine kolmnurkklaas ära käib? On ta sinna liimitud vms?

Postitatud: 16 Mär 2013 14:37
Postitas kaido
Suure klaasi siini pead lahti võtma, üleval on Tihendi all ka vist üks kruvi mis siini hoiab. Tàpselt ei mäleta aga veidi lammutamist ikka on. Muidu klaas ikka tihendis, mitte liimitud.

Postitatud: 21 Mär 2013 10:11
Postitas s2si
Oskab keegi öelda, millele originaalis sellist velge paigaldati? Ilmselt e28 aga kas tavaversioonidele või ka mingitele käredamatele?
Pilt

Postitatud: 21 Mär 2013 10:17
Postitas Aix
s2si kirjutas:Oskab keegi öelda, millele originaalis sellist velge paigaldati? Ilmselt e28 aga kas tavaversioonidele või ka mingitele käredamatele?
Pilt
Kõige tavalisemad, kärgede ja plekkide kõrval.

Postitatud: 21 Mär 2013 15:56
Postitas sillufromIV
s2si kirjutas:Oskab keegi öelda, millele originaalis sellist velge paigaldati? Ilmselt e28 aga kas tavaversioonidele või ka mingitele käredamatele?
Pilt
e12 kergsulamist velg.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E12/S ... alloy_rim/

Postitatud: 21 Mär 2013 16:18
Postitas fuse r32
BMW e12 ; e23 ; e24 ; e28 ; 2500- 3.3Li

Postitatud: 21 Mär 2013 19:00
Postitas s2si
Tänud vastuste eest

Postitatud: 26 Mär 2013 11:02
Postitas ArdoH
Soovin veidi selgust E28 kõlarite mõõtmete osas.

1) Esimesed on 4x6?
2) Tagumised sellises korpuses - http://i.ebayimg.com/t/BMW-E23-E28-E30- ... ~60_35.JPG e. nö. Hi-Fi on mis suurusega kõlari ja twiitriga?
3) http://www.prussianmotors.com/eBay/New3/044-8139150.jpg - mis suurusega twiiter ja kõlar sellises kopruses käib?


Ette tänades,
Ardo

Postitatud: 10 Apr 2013 21:27
Postitas Kristjan S
Tere probleem e28 520 tahokaga.Ei tööta, olen proovinud ka teisi kellasid.Kuidas probleemile läheneda?

Tänud

Postitatud: 11 Apr 2013 10:55
Postitas Tartlane
Oli diisliga sama mure, aitas tahoka anduri või kuidas seda kutsutakse, vahetus. Proovitud sai samuti erinevaid kellasid.

Postitatud: 13 Apr 2013 23:14
Postitas deiv
Küsimus e21 esistangede kohta. Kas erinevate aastate mudelitel olid stange mõõtmed erinevad. Soetasin endale uue stange ja üldse ei istunud paika. Kõrvalistuja poolne ots oli kuskil 5 cm üle, kuigi juhipoolneots ja keskosa kumerus ilusti keskele paigutatud. Samas märkasin et vanal stangel on keskohta sälk lõigatud ja kuidagi kokku painutatud. Oskab keegi aidata

Postitatud: 19 Apr 2013 20:06
Postitas Rain01
Kuna avastasin, et esivedru on omale lowliferliku oleku saavutanud (pooleks), hakkasin otsima vedrusid. Nimelt müüakse ebays madaldusvedrusid, mis sobivad 518-535ni. Nüüd küsimus, et millise mootori järgi see madalduse suurus võetud on? Et kas 518 jääb ikkagi kõrgem või 535 jääb kõvast madalam sellest etteantud? Plaan siis tellida 45/35mm madaldavad vedrud.