8. leht 28-st
Postitatud: 25 Juul 2013 10:05
Postitas matthias
tuleb leppida sellega mis olemas on:)
Postitatud: 25 Juul 2013 10:38
Postitas eix22
Milleks siis sellised küsimused
Postitatud: 25 Juul 2013 10:52
Postitas matthias
küsimus oli selles et kumb tegevus rahakotile suurema põntsu paneb:)
Postitatud: 25 Juul 2013 10:57
Postitas eix22
Mölemad panevad väga suure pöntsu, seepärast oli ka selline vastus. Tee korda see mis on. Uus vajab samamoodi tegemist ja köva raha. Ma pole kunagi kohanud kohe aistevahele visatavat komplekti.
Postitatud: 06 Aug 2013 14:46
Postitas Rain01
Kuidas on kõige mõistlikum eemaldada E28 käsipiduritrosse? Eriti mõtlen seda kerepoolset otsa siis.
Kas see ümmargune huinjaa peab külge jääma või vägistan selle küljest ära?
Postitatud: 06 Aug 2013 18:04
Postitas Cardo
mina olen sinna vist 12 pika padruni peale löönud ja lihtsalt välja keeranud, keeret seal ei ole, lihtsalt nii on hästi toiminud
Postitatud: 06 Aug 2013 18:46
Postitas Rain01
Cardo kirjutas:mina olen sinna vist 12 pika padruni peale löönud ja lihtsalt välja keeranud, keeret seal ei ole, lihtsalt nii on hästi toiminud
Kuidas kerepoolset lahti saada? Kas tõesti peab silda lahti laskma? See sisseminek asub täpselt tagasilla kohal.
Postitatud: 06 Aug 2013 19:47
Postitas Cardo
leidsin ühe oma vana pildi
võimalik, et tuleb pisut sillatala mutreid lõdvemaks lasta, aga äkki sai padruni pikendusega hakkama, vanad trossid lõikasin relakaga peapealt maha, aga egas ma nii täpselt ei mäleta ja autoalla ei viitsi uurima minna
Postitatud: 06 Aug 2013 20:03
Postitas Rain01
Mul läheb hoopistükkis selliselt:
Ühenduskoht on täpselt silla kohal.
Postitatud: 06 Aug 2013 21:06
Postitas matthias
mul tuli natuke vägistamisega ja wd-40ga se tross välja läbi seisupiduri.
ja kangi juurest läbi kere ühes tükis pikana.
Postitatud: 09 Sept 2013 18:17
Postitas Rain01
Kütusepaakide erinevus. Kas kõik E28 paagid on samad?
Minu paagil on see kütusevõttur selline, nagu nr 7:
http://realoem.com/bmw/diagrams/h/u/2.png
Pakutaval on selline:
http://www.upload.ee/image/3570664/IMG_ ... 115305.jpg
Kas see minu nr7 võttur, mis on poltidega, sobib selle paagi külge? Või mis teema sellega on?
Postitatud: 25 Sept 2013 20:09
Postitas matthias
auto sureb välja tühikäigul.
nimelt sai valed pistikud ühendatud kui proovisin õli tuld resettida.
internetist uurisin välja et olen idle control uniti ja massi kokku ajanud pistikust ning seejärel suri spido blokis temp ning bena näidikud.
kust ma seda viga nüüd taga peaks hakkama ajama?
mootoriks on m10b18 karburaator 66kw
E: kaitsmed vaatasin kõik üle ja need on terved
põhjamatt
Postitatud: 03 Nov 2013 20:49
Postitas udumon
Kuidas põhjamati selle plastiku alt kätte saab, kas keegi oskab seletada?
pilt kah
https://dl.dropboxusercontent.com/u/235 ... 20alus.jpg
Postitatud: 03 Nov 2013 21:51
Postitas jx
tegu salongi ventilaatori ja õhu suunamis süsteemiga, kätte saab kõige kindlamalt eemaldades see kapoti poolt lähenedes
Postitatud: 03 Nov 2013 22:31
Postitas udumon
kas seda eemaldamata vaipa kätte ei saa?
Postitatud: 04 Nov 2013 18:55
Postitas jx
kui ise viimati vaipa välja võtsin siis küll ei saanud... kuid see oli ca 5 aastat tagasi... kui keegi teab võib mind parandada
Postitatud: 04 Nov 2013 19:48
Postitas matthias
se plastik on kinni salongist 2 mutri ning väljast kojamehe juurest 2 poldiga. kanalite ühendused eemaldad ära ning tuleb kogu se kopsik suhteliselt lihtsalt ära.
Postitatud: 27 Nov 2013 15:33
Postitas ArdoH
Kas M10 kast sobib M30 otsa kui koda ära vahetada?
Postitatud: 27 Nov 2013 16:06
Postitas Ruut
IIRC polditav koda peaks neil ühesugune olema
Postitatud: 27 Nov 2013 16:59
Postitas ArdoH
Ehk siis ainult koda ja kardaanipoolne ots on erinevad ning mõlemad vahetatavad?