2. leht 28-st

Postitatud: 15 Mär 2012 21:28
Postitas Hardy-hard
Selgus, et need olid ikkagi lähituled, mida mulle telliti.

Kas keegi oskab öelda kust saaks hea hinnaga uusi kaugtulesid E28-le?

Ainukesed mida saada on Hella originaal ja mingi al 50€ tükk.

Postitatud: 15 Mär 2012 23:10
Postitas trevi
Kui see on kallis, siis odavaim võimalus on aretada sigulli kaugtuled.

Postitatud: 15 Mär 2012 23:11
Postitas csi635Alpina
Hardy-hard kirjutas: Ainukesed mida saada on Hella originaal ja mingi al 50€ tükk.
Usu mind, Hellad näitavad vägagi hästi! Investeering tasub igati ära!

Postitatud: 15 Mär 2012 23:16
Postitas ArdoH
4HP22 ajuga ja ajuta kasti põhierinevus seisneb selles, et ajuga versioon saab vända pealt mõõtmistulemi?

Kas ajuta kasti asemel ajuga kasti aretada on k*pp või mitte?

Postitatud: 16 Mär 2012 01:12
Postitas lennukiga
M20 EH kastil on gaasiklapi asendi andur teine, ilmselt siis mootorijuhtmestikul ka paar juhet rohkem, gaaspedaali all on lüliti, E30kerel asub aju ja relee pagasnikus- juhtmestik läbi salongi vedada, spidokast kiiruse signaal. Kindlasti veel midagi. Kui saad kõik vajaliku ühest kohast siis pole väga hull.

Postitatud: 16 Mär 2012 11:44
Postitas metsaelanik
E28 näidikubloki taustavalgus kadunud, muud asjad töötavad. Pirnid terved, kaitsmed terved, proovisin teise blokiga, ikka sama jama. Kellelgi ideid, milles probleem võib olla?

Postitatud: 16 Mär 2012 12:18
Postitas Greger
reostaat läbi mis regullib salongi tulede põlemis tugevust. Siis lüliti ehk millest tuled tööle tõmbad keera seda paremale vasakule. Või ongi ära surnud ja pead tooma kuskilt mujalt voolu peale.

Postitatud: 16 Mär 2012 13:34
Postitas metsaelanik
Greger kirjutas:reostaat läbi mis regullib salongi tulede põlemis tugevust. Siis lüliti ehk millest tuled tööle tõmbad keera seda paremale vasakule. Või ongi ära surnud ja pead tooma kuskilt mujalt voolu peale.
Kui see reostaat läbi on, kas siis teised tuled peaksid ka kustunud olema? Keskkonsooli valgustus põleb ilusti, reostaat kruttides muutub heledus nii nagu peab.

Postitatud: 16 Mär 2012 17:20
Postitas ArdoH
lennukiga kirjutas:M20 EH kastil on gaasiklapi asendi andur teine, ilmselt siis mootorijuhtmestikul ka paar juhet rohkem, gaaspedaali all on lüliti, E30kerel asub aju ja relee pagasnikus- juhtmestik läbi salongi vedada, spidokast kiiruse signaal. Kindlasti veel midagi. Kui saad kõik vajaliku ühest kohast siis pole väga hull.
On keegi selle triki ka ära teinud?

Postitatud: 17 Mär 2012 09:05
Postitas Greger
metsaelanik kirjutas:
Greger kirjutas:reostaat läbi mis regullib salongi tulede põlemis tugevust. Siis lüliti ehk millest tuled tööle tõmbad keera seda paremale vasakule. Või ongi ära surnud ja pead tooma kuskilt mujalt voolu peale.
Kui see reostaat läbi on, kas siis teised tuled peaksid ka kustunud olema? Keskkonsooli valgustus põleb ilusti, reostaat kruttides muutub heledus nii nagu peab.
Ok no soos peab muu jama olema ikka kas juhe katki valgustuse oma või siis pirnid ikka läbi v kontaktid sitased.

Postitatud: 19 Mär 2012 17:18
Postitas ArdoH
Kellelgi E28 Haynes'i manuaali on? Mul on tarvilik automaatkasti osa puudu.

Postitatud: 07 Apr 2012 16:46
Postitas Xim
Mul on olemas tõmmatud e28 haynes, kas ka sulle vajalik osa seal sees on saan alles esmasp. öelda.

Aga mul selline lihtne küsimus, et kui palju erinevad e28 ja e34 esimesd amordipüstakud? Kas on võimalik neid omavahel vahetada?

Postitatud: 12 Apr 2012 17:05
Postitas Kristina5
Aga minul on olemas E28 Haynes remondimanuaal vanas heas paberivormis! 8)

Postitatud: 12 Apr 2012 18:21
Postitas Helar1
Heipa,
annate ehk natuke nõu. Auto on päris mitu aastat seisnud, enne talve käivitus väga hästi ning poolest pöördest. Kui mina ära tõin, saime käima eetriga ning soojalt läks käima hästi. Järgmine päev aga käima ei läinud. Arvasin, et viga on lahtises summutis, mis oli puru enne lambdat. Sumuti korras ja all, küünlad vahetatud, paak korda tehtud, uus kütus sees. Nüüd proovisin jälle. Algul ei lubanud päris pikka aega, siis hakkas lubama lõpuks. Booster sai tühjaks ja hetkel akut võtta pole. Milles võib probleem olla? Ise kahtlustan vigast bensupumpa. Kui kellegil sarnaseid anomaaliaid olnud siis võib teada anda mida katsetada. Loodetavasti nv-l proovin silindritesse väikse koguse kütust süstalga lasta ja proovida kas käivitud. Juhul kui käivitun siis viga küttesüsteemis.
Mainin ära ka, et mootoriks m20b20 95kw. 87.aastast.

Ette tänades,
Helar

Postitatud: 12 Apr 2012 21:36
Postitas s2si
Xim kirjutas:M
Aga mul selline lihtne küsimus, et kui palju erinevad e28 ja e34 esimesd amordipüstakud? Kas on võimalik neid omavahel vahetada?
Mul on sama küsimus

Postitatud: 13 Apr 2012 10:29
Postitas Helar1
s2si kirjutas:
Xim kirjutas:M
Aga mul selline lihtne küsimus, et kui palju erinevad e28 ja e34 esimesd amordipüstakud? Kas on võimalik neid omavahel vahetada?
Mul on sama küsimus
Sobivad minuarust 1:1. Uuema tüübi e34-l pidi olema amordi padrun, vms kuidas keegi nimetab teistmoodi.

Postitatud: 13 Apr 2012 17:11
Postitas Xim
Mõõda kütuse rõhk ära, manomeetri selleks võid mu käest laenata.

Kui see korras siis, edasi ma vaataks sädeme üle - jagajakaan, kommutaator võib vigane olla.

Kui küte on ja säde on siis ta peab ju krt käima minema.

Postitatud: 13 Apr 2012 17:45
Postitas Helar1
Xim kirjutas:Mõõda kütuse rõhk ära, manomeetri selleks võid mu käest laenata.

Kui see korras siis, edasi ma vaataks sädeme üle - jagajakaan, kommutaator võib vigane olla.

Kui küte on ja säde on siis ta peab ju krt käima minema.
Täna sain käima põhjagaasiga. Vahetan veel bensufiltri ära igaksjuhuks. Arvatavasti oli viga selles, et auto lihtsalt kaua seisnud ja kütusetrass oli täiesti tühi. Selletõttu ka käima ei läinud.

terv,
Helar

Postitatud: 13 Apr 2012 20:44
Postitas Jizz
Proovisin siis täna oma E28'le 16'' BBS kärgesid alla (offset 23), aga krt ette ei mahtunud alla, ratas oli vastu amordikannu, sõita ei saa nendega...
Ehk siis, ei jää muud üle kui flantsid vahele panna ette.

Kas oskab keegi soovitada, kui laiad peaks ostma? Kas 2cm jääksid liiga koopast välja?

Ja kust neid flantse osta saab üldse ? :roll:

Postitatud: 16 Apr 2012 14:41
Postitas metsaelanik
Tervist.

Jälle on tekkinud mõned anomaaliad m20b20 mootoriga e28-ga ja kuna endal pole väga palju aega, et vigu otsida, siis loodan siit abi saada:

Üks päev hakkas auto puterdama, kiirendamisel kadus vahepeal jõud ning mootor üle 4000 rpm lihtsalt ei läinud. Jõud kadus täielikult alates 2500 rpm juures. Tundus, et kui rahulikumalt kiirendada-sõita, siis probleemi ei ilmnenud.

Teiseks avastasin mõni päev hiljem, et kui kaugtulede peale lülitan, siis tahhomeeter näitab koheselt umbes 1000-1500 pööret rohkem. Paar korda klõpsiisn tuledega, siis alguses jäigi tahhokas 3000 pööret näitama (tegelikult umbes 1500 rpm), pärast suri tahhomeeter üldse ära. Suunatuli vilkus ka vahepeal kiiremini, nagu katkise pirni puhul, siis jälle tavaliselt.
Jättsin auto seisma ja siis ei tahtnud masin enam käivituda, mootor käis väga vaevaliselt ringi, ent lõpuks läks käima.


Kel vähegi sarnaste asjadega kogemusi või lihtsalt teavad, mis probleeme põhjustavad, andke aga julgelt teada.

Ette tänades,
Lauri.