13. leht 28-st

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 10 Juun 2014 16:46
Postitas -Myyr-
Kas m50'e kasti kinnitused keresuhtes on sarnased m20'e omale? või tuleb midagi välja mõelda?
Miks küsin, mootori vahetus ja tahaks panna m50'e kasti, sest m20'e kast jääb vale nurga alla ja hakkab hoovastiku pooma.

Või on sellel mõni hea lahendus?

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 10 Juun 2014 17:55
Postitas rallyiff
-Myyr- kirjutas:Kas m50'e kasti kinnitused keresuhtes on sarnased m20'e omale? või tuleb midagi välja mõelda?
Miks küsin, mootori vahetus ja tahaks panna m50'e kasti, sest m20'e kast jääb vale nurga alla ja hakkab hoovastiku pooma.

Või on sellel mõni hea lahendus?

m20 kastile tuleb hoovastik nurga alla teha siis on täiesti kasutatav, kui sul aga on m50 kast olemas siis pane kindlasti see, kuna m20 kastile tuleb niikuinii uus kasti tala teha, siis võid ju selle tala juba m50 kastile teha kuigi ma ei ole kursis kas on üldse vaja teha uus tala!



Ja nüüd 1 küsimus omalt poolt ka: kuidas v8-l silindrite järjekorda lugeda, kas on nii nagu subarul et ühel pool on 1 ja 3 ning teisel pool 2 ja 4 või pean lugema kõigepealt bank1 ja siis bank2 ning kui on teine varjant siis ma saan aru et kõige radikapoolsem ehk siis parema poole esimene on 1 ja parema poole salongipoolne on 4 siis kuspoolt ma vasaku poole oma edasi loen?? kas salongipoolne on 5 või on 8

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 10 Juun 2014 20:39
Postitas -Myyr-
Aitähh sulle Iff, vastan sulle ka infoga

Pilt

Googelda küll veitsa ringi aga täpset infot selle kohta ei leia,et kas kardaani peab hakkama teist otsima kui m50'e kast all ?

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 11 Juun 2014 07:52
Postitas rallyiff
-Myyr- kirjutas:Aitähh sulle Iff, vastan sulle ka infoga

Pilt

Googelda küll veitsa ringi aga täpset infot selle kohta ei leia,et kas kardaani peab hakkama teist otsima kui m50'e kast all ?

EBK foorumis väidavad, et bank1 ja bank2 loetakse eraldi mitte pikki vänta nagu subarul
Kardaani kohta ei teagi aidata, kuna endal oli m20 kastiga see kompott!

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 11 Juun 2014 08:05
Postitas -Myyr-
Siis vast mõtled nii
Pilt

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 11 Juun 2014 08:47
Postitas Ruut
"bmw v8 cylinder numbering" ja Google pakub esimese vastena välja
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... -locations" onclick="window.open(this.href);return false;

ei ole ju raske :roll:
Myyri viimased postitused näitavad, et kogu siin foorumis jagatav informatsioon on kasutatav vaid omal vastutusel ja on tungivalt soovitatav ka muudest allikatest üle kontrollida.

Disclaimer! Antud juhul ei viidanud pahatahtlikult konkreetsele kasutajale vaid üldistades k.a. mu enda jagatud soovitustele, näpunäidetele

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 11 Juun 2014 19:13
Postitas callaway
küsimus plokikaante kohta.

nimelt avastasin, et mu M10 on selline kaas nagu 121 TI.

On see ka hea?
See tuli siis karbussiga mootori küljest. Arvatavasti ise pandud millaski.


Küsimus.
Peale läheb E30 M10B18 pritsega. Sinna otsa panen turbo. Kas see 121 TI kaas on parem? Guugeldades nagu oleks vähe suuremad klapid, aga ehk keegi oskab eesti keeles juttu puhuda.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 11 Juun 2014 19:25
Postitas Priit
callaway kirjutas:küsimus plokikaante kohta.

nimelt avastasin, et mu M10 on selline kaas nagu 121 TI.

On see ka hea?
See tuli siis karbussiga mootori küljest. Arvatavasti ise pandud millaski.


Küsimus.
Peale läheb E30 M10B18 pritsega. Sinna otsa panen turbo. Kas see 121 TI kaas on parem? Guugeldades nagu oleks vähe suuremad klapid, aga ehk keegi oskab eesti keeles juttu puhuda.
Minuarust on nii, et karbussiga ja pritsega kaantel on väljalaske pordid erineva kujuga: karpal ümmargused pritsel suuremad ovaalsed. Kas ka sisselaske pordid olid erinevad seda ei mäleta.. ahjaa mehaanilise pritsega oli sisselaske pordi kõrval pihustile eraldi auk.
Kogu jutt siis M10 kohta.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 11 Juun 2014 22:07
Postitas Ruut
Ei viitsi allikaid otsima hakata aga mälu järgi: 121ti pea on m10b20 pealt, kasutati vist aastani 72. Peale seda tuli e12 pea. Kolvid mõlema pea puhul erinevad. 121ti põlemiskamber veidi väikesem cr on 10:1 ja e12 9,5:1. Pead pole plokkidel omavahel vahetatavad. Milline alumine ots sul kasutusel on?
Peaks olema nii, et e30 M10B18 pea on suuremate klappidega kui vanemad M10B20.
Kui see 121ti juhtub sul üle jääma, siis võtaks oma e12 peale lisaks :)

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 12 Juun 2014 11:48
Postitas callaway
Praegu on see kaas M10B16 otsas koos ühe weberi karpaga.

Uus mootor tuleb rullika pealt M10B18.

Kaas üle ei jää. Jääb kas endale või liigub arvatavasti Jaanise kätte.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 08 Juul 2014 12:04
Postitas martinsl
soovitage inimest, kes kelle poole võiks pöörduda e28 spidomeetri korda tegemiseks või siis vähemalt vea leidmiseks. Ei näita kiirust ega loe kilomeetreid. Viga on kellas, sest sai proovitud ka teist kella ja siis näitab kiirust ja loeb km. Kõik ülejäänud näidikud töötavad.

Mootoriõli vahetatud, mismoodi saaks nüüd check paneelist selle tule ära kustutada ja armatuuris need välpa arvestavad tuled tööle. Akud on äravahetatud ja põhimõtteliselt peaks see värk ka toimima.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 08 Juul 2014 14:37
Postitas Jaks
martinsl kirjutas:soovitage inimest, kes kelle poole võiks pöörduda e28 spidomeetri korda tegemiseks või siis vähemalt vea leidmiseks. Ei näita kiirust ega loe kilomeetreid. Viga on kellas, sest sai proovitud ka teist kella ja siis näitab kiirust ja loeb km. Kõik ülejäänud näidikud töötavad.

Mootoriõli vahetatud, mismoodi saaks nüüd check paneelist selle tule ära kustutada ja armatuuris need välpa arvestavad tuled tööle. Akud on äravahetatud ja põhimõtteliselt peaks see värk ka toimima.
Spidomeetri plokis on trükkplaat surnud. Enamasti aitab ainult plaadi vahetus või kui väga viitsid siis skeem uuesti juhtmetega kokku paigata.
Kõige odavam on, kui leiad kuskilt teise korras spidomeetri ja vahetad lihtsalt ära.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 09 Juul 2014 00:08
Postitas martinsl
Tellin ja proovin seda ilma akudeta varjanti.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 20 Juul 2014 19:54
Postitas nawu
Kysimus, kas e34/e32 kollektorist tulevad summuti torud mahuvad e28 peal ilusti tulema, just see algus kuni katalüsaatorini ?

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 29 Juul 2014 22:19
Postitas Toivoku
nawu kirjutas:Kysimus, kas e34/e32 kollektorist tulevad summuti torud mahuvad e28 peal ilusti tulema, just see algus kuni katalüsaatorini ?
v8 jutt või r6?

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 31 Juul 2014 19:40
Postitas nawu
Selgitus jäi väga ebatäpseks kogemata :oops: aga m30b35'st on siis jutt. Keevitasin kyll juba otsast lõpuni ise ära aga huvitaks ikkagi kas sobiks.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 20 Aug 2014 12:24
Postitas Riki
Ja ka minu auto saaga jätkub, pill suri lampi välja mingi päev, kütusetuli oli just põlema läinud, sai peale valatud ja ikka käima ei lähe, ei särtsu andes ega tõmmates/lükates... Nüüd kui aku täis, siis korra läheb käima ja sureb kohe välja ( käib maksimaalselt 5 sekundit ). Uuesti proovides jääbki käivituma, paar korda juhtunud ka seda, et lööb kogu voolu tagant minema... Milles asi võib olla, ise kahtlustan aju?

Autoks siis '86 525e

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 21 Aug 2014 20:21
Postitas rean
Voolu lõõb tagant käivitamise hetkel ? Viga on kehvas akuklemmi ühenduses .
Lampi ära sureb , siis võib viga ajus olla küll , mul suri kolmene mitu korda keset linna ära ja käima ei läinudki .
Ma peast ei tea , kas sellel käigukasti küljes ka andurid on ; väntvõlli andur ja pöörete andur ? (puhasta ära)
Kui mõni neist on mustusega kaetud ja ei anna selget infi ajule , mis omakorda ei anna sädet mootorile , mis = mitte käivitumisega .
Kütust tuleb piisavalt peale ? Pump lööb ? Filter on puhas ? Mingit immot peal ei ole ?
Peale kohapeal käiamist võid küünla maha võtta , vaata kas küünal on kuiv või märg .
Süütejuhtmed ? Peajuhe ? Kommutaator ?
Kontrollimist on palju , usun et nii pea igav ei hakka , saad mootoriga sõbraks :mrgreen:

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 22 Aug 2014 12:05
Postitas Riki
viga teada. pump ei löö.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 27 Aug 2014 09:39
Postitas sillufromIV
Kust võiks hankida tükikese materiali, millest mootorsaele silindri ja summutaja vahele tihendi teha võib?
Vaja oleks umbes sigaretipaki suurima külje mõõtmetega tükki asbestriide aseainet.