15. leht 28-st

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 21 Nov 2014 15:00
Postitas Cardo
tee pilt

kas see ei ole salongi temp anduri vaakumots mis peaks ikkagi sisselaskega ühenduses olema?

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 21 Nov 2014 19:39
Postitas jumpsik
http://fotoalbum.ee/photos/jumpsik/107800571" onclick="window.open(this.href);return false; pildike siis voolikust

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 22 Nov 2014 15:42
Postitas jumpsik
Mure lahendatud. Vaja soetada üks plastik kolmik kuhu lisaks piduri vaakumile läheb ka see voolik külge seega kellel on selline mootor lammutamisel tallinnas võiks teada anda

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 03 Dets 2014 00:15
Postitas franck1
Tere!

Mure seisneb digitaalses kellas mis asub roolist paremal armatuuris. Näitama peaks ta temperatuuri, kella ja kuupäeva.
Enne toimis kõik väga ilusti aga vahetasin aku ja peale seda lihtsal põlevad kõik väiksed tuled sellel, kui süüte välja keeran siis jääb ikka põlema. Tegu on bmw e28-ga

Frank.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 03 Dets 2014 00:22
Postitas franck1
Ahven kirjutas:Eitea kuidas mure või küsimus siia sobib, kuid küsin ikka.
Kas ja kuidas m20b25 / b27 mootorile istuks m21 sisse ja väljalaske kollektor ? :D
Ei sobi. Täpselt ei mäeta, kas ülemine/elumine aukude rida sobis aga vastas rida ei kattunud kokku. Minu mäletamist mööda saab seda mure mingi flantsiga parandada aga kindel ei ole.

(vastusega jäin hiljaks aga ehk kellegil abiks kes M20 mootorit turbotama hakkab.)

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 03 Dets 2014 01:29
Postitas jx
franck1 kirjutas:Tere!

Mure seisneb digitaalses kellas mis asub roolist paremal armatuuris. Näitama peaks ta temperatuuri, kella ja kuupäeva.
Enne toimis kõik väga ilusti aga vahetasin aku ja peale seda lihtsal põlevad kõik väiksed tuled sellel, kui süüte välja keeran siis jääb ikka põlema. Tegu on bmw e28-ga

Frank.
Kas sedistamise nuppu ei ole mida tulems nt pastakaga vajutada?

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 03 Dets 2014 18:10
Postitas franck1
jx kirjutas:
franck1 kirjutas:...
...
Ei ole.. võtsin akuklemmi korraks maha ja nüüd toimib kenasti.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 29 Jaan 2015 18:58
Postitas -Myyr-
Kutid ja meistrid.

Mure selline, alustasime laadimis probleemiga, laadis 13v'ga.
Vahetasime tableti ära, laeb nüüd 13.9-14.1.
Kohapeal käib, välja ei sure.. aga tulede jne põlema pannes ei tõuse laadimine.. pigem langeb.
Samas, aku ka väga vist voolu sisse ei võta, sest peale 15m käimist kohapeal, üritades uuesti käivitada teeb ainult plõks..
Homme viskan peale küll uue aku.
Ehk oskab veel keegi mingit nõud anda, sest endal midagi pähe ei teki rohkem mõtteid.. peale selle,et ehk on aku viga.
Touringu pealt tõstes 100ah aku haile, läheb kohe käima kuigi jällegi laadimis pinge ei tõuse..

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 29 Jaan 2015 20:32
Postitas kaine
-Myyr- kirjutas:Kutid ja meistrid.

Mure selline, alustasime laadimis probleemiga, laadis 13v'ga.
Vahetasime tableti ära, laeb nüüd 13.9-14.1.
Kohapeal käib, välja ei sure.. aga tulede jne põlema pannes ei tõuse laadimine.. pigem langeb.
Samas, aku ka väga vist voolu sisse ei võta, sest peale 15m käimist kohapeal, üritades uuesti käivitada teeb ainult plõks..
Homme viskan peale küll uue aku.
Ehk oskab veel keegi mingit nõud anda, sest endal midagi pähe ei teki rohkem mõtteid.. peale selle,et ehk on aku viga.
Touringu pealt tõstes 100ah aku haile, läheb kohe käima kuigi jällegi laadimis pinge ei tõuse..
Ühendustes äkki viga? Ühendused võibolla natuke oksüdeerunud ja rohkem polegi vaja.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 29 Jaan 2015 20:59
Postitas -Myyr-
Homme üritan geneka maha võtta, vaatan ühendused üle, akuklemmid on korralikud, pole ära oksudeerunud vms

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 30 Jaan 2015 11:40
Postitas Iff
Soovitaks mootori- ja keremassi üle vaadata. Ma nägin nendega eelmisel kevadel ka tükk vaeva, enne kui laadimise korda sain.
Kui seda pole tehtud siis geneka pealt ei teeks paha üks massijuhe vedada keresse.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 30 Jaan 2015 13:15
Postitas Jaks
Kui aku on omadega otsas siis ka ei tõuse laadimise pinge, sest aku loomulik tühjenemine ei lase sellel juhtuda.
Kui auto on 15min. käinud ja aku on muidu toimiv peaks ka käima minema.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 16 Mär 2015 09:27
Postitas BMW Rh+
Päevast, e28 oleks vaja tagaklaas koos tihendiga tervelt kätte saada, liistud on kõik väljas, kuid mis edasi?
Samuti kuidas klaas, tihend ja liistud tagasi panna, kas vaja mingeid määrdeid jms? Manualist lugesin et on kahte tüüpi tihendeid ja ühel vaja "tsement" vahele panna?
Igasugune info oodatud. :)

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 16 Mär 2015 10:48
Postitas Rain01
Mina tegin nii, et surusin väljapoole tihendi ja klaasi vahele tavalised naelad vms. Ja siis seestpoolt pressides need naelad läksid klaasiga risti ja lükkasid tihendi eest ära ja klaas libises kenasti sealt vahelt välja. Tagasi panin nööriga.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 16 Mär 2015 12:31
Postitas BMW Rh+
Kas tihendile vaja pärast mingit ainet vahele panna mis veekindlust annaks? Hetkel mingi halli pehme kiti tükid nagu vahel

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 16 Mär 2015 22:39
Postitas airhead
Eelpool mainitud tehnoloogiat ei oska kommenteerida aga suur hulk klaase tevelt eemaldatud lapiku kruvikaga (parajalt lai ja kulunud st. ümarate servadega)

Seestpoolt ülemistest nurkadest hakkad tihendit kruvikaga kere tihendirandi taha voltima, kui ülemine serv ja nurgad vabad kukub klaas koos tihendiga praktiliselt ise eest ära.

Üldjuhul korraliku tihendiga mingeid hermeetikuid ei kasutata (kui tehas pole ettenäinud)

Tagasi läheb nööriga, tihend mingi libestiga kokku ja alustad alt servast.

Enamuse vanu liiste soovitan/õnnestub tagasi panna koos klaasiga, mitte pärast eraldi jamada.

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 16 Mär 2015 23:09
Postitas BMW Rh+
See nööriga tagasi ajamine sai youtubest üles otsitud ja tundub täitsa teostatav :D Kuigi jah selle alumise kroomi proovin tõesti kohe külge ajada ning plastikliistud panen pärast.
Hetkel selle hermeetiku vajadust olengi otsinud, netis levivas manuaalis pole tagaklaasi vahetusest praktiliselt mingit infot. :? Esiklaasiga pakub kahte varianti, cement(eeldan et mingi hermetsilaadne asi) ning ilma. Hetkel tihendi vahel mingi hall lagunev plastiline sodi/kitt, see vist ikkagi on mingi spets hermets. Mis hermetsi muidu BMW ette näeb vanematel masinatel?

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 17 Mär 2015 00:27
Postitas Toivoku
Mina panin ette klaasi plastikust sellise labidaga või noh kangiga ja ilma mingisuguse libestita, läks täitsa hästi kuigi aega võttis omajagu :D

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 17 Mär 2015 19:19
Postitas E28Taavi
Kiire küsimus. Kust oleks mõtekas e28 uusi küljekarpe osta?

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitatud: 17 Mär 2015 20:10
Postitas eix22
Need tihendid on sise plekiga ja paigaldus käib nii, et köigepealt tihend kere külge, klaas sisse ja seejärel kruvika vöi spets tööriistaga liist sisse. Köik mida on üritatud nööriga panna, on koheselt tuksis.Täiesti valesi öpetusi jagatakse siin!!
Ei möista kust selline nööri jama pärineb. Tihend ju reedab oma välimuse ja profiiliga seda, et nöör tuleb kauge kaarega minema visata. Tegu ei ole ju ziguli vöi belarussiga vöi öigemini sellist tüüpi tihendiga. Mitte ühelgil bemmil ei panna nööriga!! Täiesti absurd ikka .Imestan, et vanad tegijad siin nii vääraid vötteid jagavad.