Lihtsate murede üldteema

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH » 16 Apr 2012 23:58

M30B28 külge 3,5l moto sisselaske kollektori arendamine annab miskit juurde?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/

Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1053
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi » 17 Apr 2012 07:12

Tegemist on sama tükiga, millel lihtsalt erinev kiri küljes. Seega mitte mingit vahet.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.

Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1625
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 17 Apr 2012 11:19

trevi kirjutas:Tegemist on sama tükiga, millel lihtsalt erinev kiri küljes. Seega mitte mingit vahet.
Oled sa ikka kindel ?
e28

Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1053
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi » 17 Apr 2012 13:16

Suht-koht. Ma millalgi võrdlesin runnerite läbimõõte/pikkust, minuarust seal vahet polnud. Vaakumiotsade arv peaks L-jet ja motronicul erinev olema lihtsalt.
Võimalik, et uuema (E34, E32) kollel on kanalite suurus teistsugune, pole uurinud. Samas pikkus peaks ikka sama olema, seega ei tohiks mingit vahet olla.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.

Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1625
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 17 Apr 2012 16:43

Oleks ja peaks ei pea just paika.
e28

Rain01
Postitusi: 278
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Postitus Postitas Rain01 » 17 Apr 2012 20:01

Autol kippus siis seistes aku tühjaks minema ja selgus, et kaitsme nr. 5 all on midagi, mis imeb seda. Multimeetriga kontrollisin.
Aga ei leia mina internetist, et mis täpselt seal all on? Võtsin kaitsme ära ja siis polnud enam kesklukku, tahhokat, raadiot ja OBC-d. Kaitsmekarbi peal oli veel igasuguseid kahe-kolmetähelisi lühendeid.

Oskab keegi öelda, et misasi see nr.5 kaitsme alt kõige tõenäolisemalt seda voolu imeb?
M535i

Kasutaja avatar
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix » 17 Apr 2012 20:39

5. kaitsme all:
Active Check Control;
Heated Door Locks;
Ignition Key Warning/Seatbelt Warning;
Interior Lights;
Lights: Turn/Hazard Warning;
Lights: Trunk;
Glove Box/Auto-Charging Flashlight;
Central Locking;
On-Board Computer;
Radio/Power Antenna;
Service Interval Indicator.

Sven
Postitusi: 53
Liitunud: 26 Aug 2010 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sven » 23 Apr 2012 00:15

Service Interval Indicator

Kui näidikuteplokk on "hulluks läinud", siis see tõmbab aku tühjaks seistes. Paigalda massilüliti autole.

Rain01
Postitusi: 278
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Postitus Postitas Rain01 » 25 Apr 2012 11:42

M30B34 radikal on kunde pool 2 andurit. Alumine paneb ventika käima, aga mis see ülemine teeb?
M535i

Ivan
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Mai 2010 12:32

Postitus Postitas Ivan » 30 Apr 2012 19:17

M20B20 hommikul või peale pikka aega seismist ei taha iseseisvalt käima jääda ja puperdab. Soojaks käies aga käivitub ja sõidab ideaalselt. Jube bensuving on ka hommikul ülepea, nagu oleks segu ülirikas. Ja kas tühikäiku saab sel mootoril kuskil kruvida suuremaks-väiksemaks ? 92kw ja jagaja on küljepeal.

Kas 2.4td eesmised püstakud on samad mis 2.0 bensukal ning kui erinevad on diisli ja bensuka kütusepaagid ?

Kas E30, E34, E21 istmed (just esimesed?) istuvad E28sse ilma suuri lõikusi-keevitusi tegemata ?

Mis on E28 spidoplokkide tüüpviga, et kogu krempel ära sureb ? St mul on 3 spidoplokki kuid küll ühes ei tööta miski peale bensuseieri, teises jälle tahokas ja spidomeeter, kolmandas on taho asemel kell aga spido ikka ei tööta jms ? Kas seal plokis olevad akud on ainult servise tulede jaoks või on neil tähtsam ülesanne ka ? Pole küll suuremasi elektrik kuid läbipõlenud radasi ma ei tähendanud üheski spidoplokis..

Loll jõuab rohkem küsida kui 10 tarka vastata :)

Kasutaja avatar
JanekEnde
Postitusi: 1072
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde » 30 Apr 2012 23:00

Tühikäiku saab kruvist reguleerida, detail 19:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ld_system/

:)
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra

Ivan
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Mai 2010 12:32

Postitus Postitas Ivan » 01 Mai 2012 03:06

Aitüma. Ausaltöeldes pole M20 eluga üldse kursis. Saaks teistele küsimustele ka vastused siis oleks päris timm.

Kasutaja avatar
JanekEnde
Postitusi: 1072
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde » 01 Mai 2012 15:27

Ise ka alles vaikselt õppinud M20 mootorit, algul ei jaganud mõhkugi :D E34 istmed peaks sobima ilma suuremate muutusteta, keegi tegi selle E28'l, taguistmed mahtusid samuti ära. Täiesti töötavat spidoplokki ei ole ka nii lihtne leida, endalgi töötab ainult bensu oma ning tahhokas.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra

Ivan
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Mai 2010 12:32

Postitus Postitas Ivan » 01 Mai 2012 16:36

Ma täiesti töötavad spidoplokki ei loodagi ega tahagi leida kui just sülle ei kuku kuskilt vaid tahaks teada miks ja mis seal katki läheb ? Lihtsam oleks enda oma korda teha ja sõita rahus kui otsida paaniliselt kuskilt uut töötavat ja siis sõita oodates kuni see ka kati läheb :D

nawu
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Sept 2009 15:58
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas nawu » 07 Mai 2012 19:34

Kas kuidagi visuaalselt annab veepumba seisukorda kuidagi hinnata ka peale lõtkukontrolli? Mingit kulumist v midagi ka saab vaadata? M30 veepumbaga tegemist siis.

Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1625
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo » 07 Mai 2012 20:37

nawu kirjutas:Kas kuidagi visuaalselt annab veepumba seisukorda kuidagi hinnata ka peale lõtkukontrolli? Mingit kulumist v midagi ka saab vaadata? M30 veepumbaga tegemist siis.
Veepump on selline kulumaterjal, mida võiks mõne aja möödudes välja vahetada, kas just iga aasta, aga 10 a tagant küll.
e28

Kasutaja avatar
JanekEnde
Postitusi: 1072
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde » 07 Mai 2012 22:06

Mootoriõli õhulõdvikus - kuidas ja miks see sinna satub? Tegu M20B20 mootoriga (92kw).
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra

Kasutaja avatar
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 » 07 Mai 2012 22:20

See läheb sinna karterituulutusest.

Tavaliselt on vanadel masinatel see sisselaske asemel hoopis maha suunatud :wink:

Kasutaja avatar
JanekEnde
Postitusi: 1072
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde » 07 Mai 2012 22:24

On see üldse normaalne et õli seal? Õhulugejas ka tasapisi seda õlilöga täis, mulle üldse ei meeldi selline jama.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra

nawu
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Sept 2009 15:58
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas nawu » 07 Mai 2012 22:27

Cardo kirjutas:
nawu kirjutas:Kas kuidagi visuaalselt annab veepumba seisukorda kuidagi hinnata ka peale lõtkukontrolli? Mingit kulumist v midagi ka saab vaadata? M30 veepumbaga tegemist siis.
Veepump on selline kulumaterjal, mida võiks mõne aja möödudes välja vahetada, kas just iga aasta, aga 10 a tagant küll.
M30 keemine kyll igatepidi läbi nämmutatud teema, aga kulunud veepump vast purskkaevu veel paisupaagis ei tekitaks?

Vasta