K: 3,5 155 kw kohta.

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

K: 3,5 155 kw kohta.

Postitus Postitas Ammy69 »

Mure on siis järgmine, et tuleb liigapalju kondentsi tagant, et millest see sõltub. Sõitsin 350 km ja jahutusvedelik oli kenasti alles. Mida peaks selle peale sobitamisel e28-le teadma?
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Sõltub mootori kubatuurist ja õhuniiskusest, mu 5,8L v8-l olid ikka loigud kummalgi pool taga kui pikemalt podises tühikäigul õhtal ja niiskus oli üleval. Päeval kuivaga nagu pold midagi.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

sõltub õhuniiskusest :D

kui just jah jahutusvedelikku vähemaks ei jää!

e28 peale sobitub see üks ühele (peaaegu), m30b34 ja m30b35 on väga sarnased mootorid.
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

oskab keegi ütelda millised käpad sinna sobivad või oli 3,5 teine sillatala ka?
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

1. e28 tala jääb sama.
2. Kui M30B35 pärineb e34 pealt siis vaja uued mootorikäpad teha. Kui B35 pärineb e32 pealt(varajasemad) siis käpad sobivad.

http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=60306
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

Suured tanud. Nuud on lootust rohkem kui kull.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta