jälle probleemid mootoriga....seekord siis 2.8
jälle probleemid mootoriga....seekord siis 2.8
Juhtus siis nii et sõitsin ja järsku kadus jõud ära ja hakkas vahedega kostuma mingeid plõkse mootorist....karteris on surve sees. Õlikorgi maha võttes pöörded langevad märgatavalt ja viskas veidike õli...
Autoks E28 528
Kurat, just oli jama eelmise mootoriga, milleks oli 2.5 ....tollel oli esimesel silindril klapp pooleks ja kolvi puru peksnud...nüüd siis sellega samasugune viga
Ei vea ka kunagi...
Autoks E28 528
Kurat, just oli jama eelmise mootoriga, milleks oli 2.5 ....tollel oli esimesel silindril klapp pooleks ja kolvi puru peksnud...nüüd siis sellega samasugune viga
Ei vea ka kunagi...
Äkki andis mõni kolvirõngas saba, aga võta lahti ja saad teada milles probleem .
Tegelikult ei poolda mina üldse nende vanade mootorite vahetamist, nagunii on kõik juba oma parema aja ära elanud ning vajaksid korralikku remonti. Võta parem üks vana mootor, remondi korralikult ära ja ongi pidev mure mootorite pärast kadunud.
Tegelikult ei poolda mina üldse nende vanade mootorite vahetamist, nagunii on kõik juba oma parema aja ära elanud ning vajaksid korralikku remonti. Võta parem üks vana mootor, remondi korralikult ära ja ongi pidev mure mootorite pärast kadunud.
Carclassic OÜ
kui kett annab üle, siis oleks viimane aeg see välja vahetada. mul oli rallikal sama teema. lasin 4 plokikaant vussi enne, kui uue mootori peale panin. lasi lihtsalt klapid kokku kolvidega ja seisingi teeääres. viimane kord oli 2 kolvil auk lihtsalt sees:S sinu asemel mõtleks tõsisemale remondile enne, kui mootor saba annab.
tööjuures oli 2.0 doch mootoril kaa surve karteris ja põhjuseks oli plokikaane tihend:)
tööjuures oli 2.0 doch mootoril kaa surve karteris ja põhjuseks oli plokikaane tihend:)
Mul nüüd selline suur mure et mul garaaž asub kodust 13km eemal...maakodus. Tahaks teada teie arvamust, et kui ma autoga lähen, kas ta peab selle sõidu vastu. Ei ole kusagilt treilerit ega midagi leida ka. Autol jõudu vähe...aeg-ajalt mõnikord kostub kolkse, nagu klapp läheks vastu kolbi.
Oleks vaja auto see nädalavahetus korda teha, sellepärast ka see suur kiirustamine mul sellega
Oleks vaja auto see nädalavahetus korda teha, sellepärast ka see suur kiirustamine mul sellega
aftermatch kirjutas:oli lihtsalt nookuri puru peksnud...liiga suur klapivahe
m20 puhul ma tean et on nookureid l2inud puhtalt sellest et rihm on 1,2 hammast vale.
Viimati muutis Sander, 13 Mai 2019 21:35, muudetud 1 kord kokku.
...
asi siis selline et mul jahutusssüsteemis õhk sees....ma olen teda pievalt õhutanud aga ikka õhk vahel. mõistus juba otsas mul. Teen paisupaagi korgi lahti töötava mootori korral, on näha, kuidas vedeliku tase märgatavalt tõuseb...keeran termostaadi peal oleva nipli lahti, lasen õhu välja. ja sellel tegemisel lõppu ei tulegi, ikka õhk sees.
Kõik lõdvikud ja asjad korras, kusagilt ei tilgu, karteris ka pole.
Või on siis see õhutamine sellel isendil mingi muu nipiga?
Kõik lõdvikud ja asjad korras, kusagilt ei tilgu, karteris ka pole.
Või on siis see õhutamine sellel isendil mingi muu nipiga?
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... ngE28.html
on mingi õpetus...lähipäevadel proovin kas toimib ka..
on mingi õpetus...lähipäevadel proovin kas toimib ka..