Laadimise normaalsed piirid

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
dreamon
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Veebr 2012 14:25

Laadimise normaalsed piirid

Postitus Postitas dreamon »

EDIT: Tõstetud eraldi teemasse
Jaks kirjutas:Samas soovitaks osta 14,5 v pigeregulaaori, sest nagunii pole auto igapäeva kasutuses. Ja teatavasti on idiaalse aku pinge 14,4v.
Ära nüüd vale infot ka jaga,täis aku pinge mitte töötava mootoriga on ideaalne uue puhul 12,7 ja käiva mootoriga tühikäigul 13,8 kuni 14, midagi ja geneka laadimist on üleültse kõige õigem kontrollida amper tangidega tühja akuga käima saada ja anda kõrgemat pööret 25000rpm peab tulema sealt geneka max amperaas lühiajaliselt esimesed 5-10 seki välja 100 või rohkem olenevalt geneka max amperaasist. Asi on rohke amperaasis mitte pinges või noh kuidas seda selgeks teha
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Ei taha hakkata siin set teemat risustama ja lahkama aku elu ja pinge seisukohta.
Aga väga lihtsalt kui akul on 6 purki mille iga ühe pinge on tegelikuses 2,4V, siis kogu pinge on 14,4V.
Seega kui tehniline asi ei sobi ja tahad seda kõigile seletada ise sellest 100% kindlalt teades siis võid sellest teema teha õigesse kohta.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
dreamon
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Veebr 2012 14:25

Postitus Postitas dreamon »

Jaks kirjutas:Ei taha hakkata siin set teemat risustama ja lahkama aku elu ja pinge seisukohta.
Aga väga lihtsalt kui akul on 6 purki mille iga ühe pinge on tegelikuses 2,4V, siis kogu pinge on 14,4V.
Seega kui tehniline asi ei sobi ja tahad seda kõigile seletada ise sellest 100% kindlalt teades siis võid sellest teema teha õigesse kohta.
Aga näita mulle autoakut mis annab 14,4 v pole nagu enne näinud, tuleks mõõdaks ka üle.
Kõik korralikud akud annavad 12,4-12,7
14,4 tuleb sul ainult laadimise ajal.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Aku elemendi nominaalpinge on 2,105 volti (V).
Pideva laadimisrežiimi pinge on 13,4...13,8 V.
Tavalise laadimisrežiimi pinge on 14,2...14,5 V.
Hapnikku ja vesinikku hakkab eralduma 14,4 V juures.
Pärast laadimist langeb pinge kiiresti 13,2 voldini ja siis aeglaselt 12,6 voldini.
Täislaetud aku pinge koormuseta (tarbijata) on 12,6...12,8 V.
Tühjakslaetud aku pinge koormuseta on 11,8...12,0 V.
Tühjakslaetud aku pinge tarbijaga on 10,5 V.

Allikas: http://et.wikipedia.org/wiki/Pliiaku
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

trevi kirjutas:Aku elemendi nominaalpinge on 2,105 volti (V).
Pideva laadimisrežiimi pinge on 13,4...13,8 V.
Tavalise laadimisrežiimi pinge on 14,2...14,5 V.
Hapnikku ja vesinikku hakkab eralduma 14,4 V juures.
Pärast laadimist langeb pinge kiiresti 13,2 voldini ja siis aeglaselt 12,6 voldini.
Täislaetud aku pinge koormuseta (tarbijata) on 12,6...12,8 V.
Tühjakslaetud aku pinge koormuseta on 11,8...12,0 V.
Tühjakslaetud aku pinge tarbijaga on 10,5 V.

Allikas: http://et.wikipedia.org/wiki/Pliiaku
Ja nii õpetati ka koolis mõned aastad tagasi :)
dreamon
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Veebr 2012 14:25

Postitus Postitas dreamon »

Ma pidasingi silmas tarbjata akut. Mitte laetavalt akut, ega käiva mootoriga aku pinget
Vasta