Selline küsimus oli võibolla isegi kuskil aga küsiks siis üle:
Miks on nii et kui keeran ja võtan õlikorgi ära siis pöörded(tahhokal tuurid) langevad, kui ma korki tagasi ei aseta siis sureb mootor välja.
Ühe sõnaga korgita ei taha töötada. Kas see peabki olema nii, kuidas teistel on( ja veel et õli ei viska, isegikui on pöödeds suured)
isendiks on e28 520i ja (95kw variant.)
Pöörded
Mul on 2.8 mootoril ka nii ja see on täiesti normaalne, selle järgi mootori korrasolekut vaadata küll ei saa, nagu mõni autoturul teeb. Ilmselt korgi eemaldamine mõjutab vaakumsüsteemi - L-Jetronicul vähemalt tõmbab siis mootor klapikambrikaane küljes oleva vooliku abil lisaõhku mootorisse, mis pole õhulugejast läbi käinud, sellise põhjuse mõtlesin välja.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... %F6%F6rded
Aarelt luba küsimata tsiteerin ta postitust "Eesti" BMW-Klubi Foorumist:
No on alles arutelu lihtsast asjast
Asi lihtsamast lihtsam - sissepritsega mootoritel suubub karterituulutustoru suure vaakumiga sisselaske piirkonda. Mootor imeb karterigaase sisselaskesse - sedasi on kõikidel kinnise karterituulutusega autodel. Mida lähemal seguklapipiirkonnale see tuulutusots on, seda rohkem tuurid kõiguvad - see sõltub ehitusest. Kui tuulutus suubub õhufiltrisse nagu karpamootoril, siis seal on vaakum väike ja selle korgi keeramine asja ei mõjuta. Ka on uutematel mootoritel õlieraldaja (see karp klapikambrikaane all) pare (tihedam) kui vanadel, seepärast neil nii suurt vahet ei ole, kuna õhk pääseb sealt raskemalt läbi.
Sama tüüpi mootoritel mõjub see erinevalt - see sõltub kulumisest. Kuna tühikäik sõltub ka karterigaaside hulgast, mida kulunud mootoril on rohkem, siis on tühikäigu reguleeringud erinevad. Kulunud mootoril on gaase rohkem - siis on pöördeid keeratud (tühikäigumootori poolt pandud) vähem.
L-jetronicul kõigub kindlasti rohkem kui Motronicul, sest esimesel on vaid see sujuvusklapp, mis pöördeid hoiab.
Kui üldse pöörded ei muutu, siis otsi tühikäigutorudest ummistusi, puupunne vms. Või ei tööta tühikäik üldse ja mootorile on seguklapi piirdekruvist pöörded peale keeratud.
_________________
BMW M535i 1985
BMW 520i 1986
BMW 3.0S 1973
BMW 318iS 1990
Aarelt luba küsimata tsiteerin ta postitust "Eesti" BMW-Klubi Foorumist:
No on alles arutelu lihtsast asjast
Asi lihtsamast lihtsam - sissepritsega mootoritel suubub karterituulutustoru suure vaakumiga sisselaske piirkonda. Mootor imeb karterigaase sisselaskesse - sedasi on kõikidel kinnise karterituulutusega autodel. Mida lähemal seguklapipiirkonnale see tuulutusots on, seda rohkem tuurid kõiguvad - see sõltub ehitusest. Kui tuulutus suubub õhufiltrisse nagu karpamootoril, siis seal on vaakum väike ja selle korgi keeramine asja ei mõjuta. Ka on uutematel mootoritel õlieraldaja (see karp klapikambrikaane all) pare (tihedam) kui vanadel, seepärast neil nii suurt vahet ei ole, kuna õhk pääseb sealt raskemalt läbi.
Sama tüüpi mootoritel mõjub see erinevalt - see sõltub kulumisest. Kuna tühikäik sõltub ka karterigaaside hulgast, mida kulunud mootoril on rohkem, siis on tühikäigu reguleeringud erinevad. Kulunud mootoril on gaase rohkem - siis on pöördeid keeratud (tühikäigumootori poolt pandud) vähem.
L-jetronicul kõigub kindlasti rohkem kui Motronicul, sest esimesel on vaid see sujuvusklapp, mis pöördeid hoiab.
Kui üldse pöörded ei muutu, siis otsi tühikäigutorudest ummistusi, puupunne vms. Või ei tööta tühikäik üldse ja mootorile on seguklapi piirdekruvist pöörded peale keeratud.
_________________
BMW M535i 1985
BMW 520i 1986
BMW 3.0S 1973
BMW 318iS 1990