`78 630 CS - karburaator jukerdab
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
`78 630 CS - karburaator jukerdab
Tere!
Olen uus huviline, siin teie seas, kuigi oman antud autut juba 2002 aastast.
Tegemist on küllaltki rariteetse isendiga ja väga hästi ja hoolega hoitud.
Viimased aastad saksas, omaniku (vanapapi, kes oli masina uuena ostnud , lahkumise tõttu auto lihtsalt seisis). Uurisin natuke antud mudeli tausta ja toodeti vaid midagi 5700 tk ja eestis arvel vist 3 oli.
Auto on täiesti originaal iga nurga alt, algaegadest orig 14" Alpina velg, päikesekäes ilusti sillerdav teleskoopantenn ja nikkelpeegel ainult juhil.
Sisu väga korralik ja terve, selline luksplüüz, siis huvitav riistapuu on Blaubunkti orig kassettraadio mäludega ja mikrofoniga , mis kenasti juhtme otsas.
Ok, proovin siis poindini ka jõuda
Karburaator jukerdas kohe alguses, yks asjapulk(seltsimees Naaber) nikerdas ta enamvähem jonksu, aga pole ikka päris see. Lugesin siit foorumist, et saadaval ja kohe, remkomplekt karpale. Võib see olla lahendus? Sest uut karpat või siis kasutatud korraliku ei ole suutnud leida, Eestist.
Muret teeb veel esistangel olev nikkelliist vasakul nurgal ja tagastange nikkelosal pindmine rooste (nikeldamine?)
Tean ja olen vaadanud ka saksaebayd aga enne uuriks siit, äkki on midagi ripakil.
Muidugi super oleks kui saaks komplektsed stanged mõlemad korralikud, aga unistada võib vist
Õnnetul kombel garaazis jukerdades läks yks tagumine kyljeaken katki, sai uus(kasutatud) ostetud käest, aga kurivaim oli pruuni tooni, autol kõik sinise tooniga, et päris kole. Sõnaga ostaks sinise tooniga parema taga kyljeklaasi.
Praegu vist said otsa kysimused, aga tänan tähelepanu eest
Olen uus huviline, siin teie seas, kuigi oman antud autut juba 2002 aastast.
Tegemist on küllaltki rariteetse isendiga ja väga hästi ja hoolega hoitud.
Viimased aastad saksas, omaniku (vanapapi, kes oli masina uuena ostnud , lahkumise tõttu auto lihtsalt seisis). Uurisin natuke antud mudeli tausta ja toodeti vaid midagi 5700 tk ja eestis arvel vist 3 oli.
Auto on täiesti originaal iga nurga alt, algaegadest orig 14" Alpina velg, päikesekäes ilusti sillerdav teleskoopantenn ja nikkelpeegel ainult juhil.
Sisu väga korralik ja terve, selline luksplüüz, siis huvitav riistapuu on Blaubunkti orig kassettraadio mäludega ja mikrofoniga , mis kenasti juhtme otsas.
Ok, proovin siis poindini ka jõuda
Karburaator jukerdas kohe alguses, yks asjapulk(seltsimees Naaber) nikerdas ta enamvähem jonksu, aga pole ikka päris see. Lugesin siit foorumist, et saadaval ja kohe, remkomplekt karpale. Võib see olla lahendus? Sest uut karpat või siis kasutatud korraliku ei ole suutnud leida, Eestist.
Muret teeb veel esistangel olev nikkelliist vasakul nurgal ja tagastange nikkelosal pindmine rooste (nikeldamine?)
Tean ja olen vaadanud ka saksaebayd aga enne uuriks siit, äkki on midagi ripakil.
Muidugi super oleks kui saaks komplektsed stanged mõlemad korralikud, aga unistada võib vist
Õnnetul kombel garaazis jukerdades läks yks tagumine kyljeaken katki, sai uus(kasutatud) ostetud käest, aga kurivaim oli pruuni tooni, autol kõik sinise tooniga, et päris kole. Sõnaga ostaks sinise tooniga parema taga kyljeklaasi.
Praegu vist said otsa kysimused, aga tänan tähelepanu eest
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Re: `78 630 CS - karburaator jukerdab
Nagu minu seitsmesel Ja ikkagi Liikmete Autod-e alla juttu ja pilte sooviks Sul paistab päris hea eksemplaar olevat.enthusiast kirjutas:...ja nikkelpeegel ainult juhil. ...
Sisu väga korralik ja terve...
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Kunagi olid mul pildid carratingus üleval küll, aga see rullide koht tundus olevat.....sry kui liiga tegin kellelegi.
Vanad pildid hävisid eelmise arvutiga, aga usun, et nädala - paari pärast riputan uued
Mis puutub seltsimees Naabrisse siis kummardus ainult ja samasugune kummardus Rain Aavale, kes selle auto eest head hoolt kandnud.
Ja enam paremaks seda karpat ei saa.....kahjuks....nii et uus vaja või kes siin rääkis remondikomplektist......äkki oskab aidata.
Vanad pildid hävisid eelmise arvutiga, aga usun, et nädala - paari pärast riputan uued
Mis puutub seltsimees Naabrisse siis kummardus ainult ja samasugune kummardus Rain Aavale, kes selle auto eest head hoolt kandnud.
Ja enam paremaks seda karpat ei saa.....kahjuks....nii et uus vaja või kes siin rääkis remondikomplektist......äkki oskab aidata.
Mis karpa probleem muidu täpsemalt on? Seal peaks olema see solexi A41 karburaator mida võid leida eestis üsna levinud E21 320/6 pealt (pole küll täpsemalt võrrelnud aga enamus juppe peaks 2l ja 2,8...3l karpadel samad olema, nuga ehk täpsustab tal mõlemad tüübid olemas) Tihendite remondikomplekti tasub niiehknaa paigaldada, selle hind oli mõnisada krooni.
E24 635CSi | E10 2002
Karpa on jah tõesti seesama kurikuulus solex.
Sellest on pisut juttu olnud siin: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?p=1061
e21 320'lt pärit isend 1:1'le ei istu, aga mingeid komponente saab kasutada.
Soovitaks jah kõigepealt remondimaterjalidega tutvuda, karpa ehitus endale selgeks teha, remondikomplekt hankida ja asi ära teha.
Karpade sättimine on selline kaduv teadus, mis igaljuhul tasub ise selgeks teha sellise auto omamisel
Mul oli selle solexi kohta veel materjale, pean natuke ringi tuhlama
Sellest on pisut juttu olnud siin: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?p=1061
e21 320'lt pärit isend 1:1'le ei istu, aga mingeid komponente saab kasutada.
Soovitaks jah kõigepealt remondimaterjalidega tutvuda, karpa ehitus endale selgeks teha, remondikomplekt hankida ja asi ära teha.
Karpade sättimine on selline kaduv teadus, mis igaljuhul tasub ise selgeks teha sellise auto omamisel
Mul oli selle solexi kohta veel materjale, pean natuke ringi tuhlama
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Kahjuks mehed.....ma ise suur (tegelikult üldse mitte) remondimees pole ......niisama fanatt
......ja auto hingeelu teab kõige paremini tolle autu ihuarst Rain Aava ja Naabergi natuke.
Naaber sõnaski, et paremaks enam ei saa.
Tundub, et siin päris asjalikud sellid olete
Kütusekulu on autol meeletu, millega muidugi eos sai arvestatud.......aga on ka mingi võimalus karburaatori ideaalse töötamise korral, et see väheneb?
Ja veel.....ega vist need soovitud stangetükid ilmselt ei oota, kellegil, kuskil garaazinurgas paremaid aegu?
......ja auto hingeelu teab kõige paremini tolle autu ihuarst Rain Aava ja Naabergi natuke.
Naaber sõnaski, et paremaks enam ei saa.
Tundub, et siin päris asjalikud sellid olete
Kütusekulu on autol meeletu, millega muidugi eos sai arvestatud.......aga on ka mingi võimalus karburaatori ideaalse töötamise korral, et see väheneb?
Ja veel.....ega vist need soovitud stangetükid ilmselt ei oota, kellegil, kuskil garaazinurgas paremaid aegu?
E24 630CS `78
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Olen praegu sunnitud ka temaga sõitma .....kui ilm vähegi lubab ja külmal ajal ikka kuskil 20 -25 l/100km......esimene talv muide sõidan taga ja eriti rõõmus pole.....usun, et teeb ikka liiga talle. Suvel ta võtab ikka ka sinna 20 ligidale. ......üldiselt karpa nagu toimib pärast putitamist......vahel kui paha tuju on, siis jukerdab. Mootor nurrub ise marukenasti ja vaikselt
E24 630CS `78
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Mul poos kah alguses kiirendamisel. Viga seisnes selles, et suuri lõõre kinnihoidev vedru ei olnud piisavalt pinges, samuti vajusid suured lõõrid tühikäigul aeg-ajalt lahti. Väike kruvikeeraja ja 2 minutit tööd lahendas probleemienthusiast kirjutas:tühikäigul hakkab jukerdama......tahab välja surra ja vahel kiirendamisel poob.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32