Tere!
Küsiks siis natukene nõu targematelt kes on kokku puutunud E28 kere peal sellise mootorivahetusega.
Mis tuleb ümber teha enne kui saaks M50B25 mootori koos käigukastiga aiste vahele paigutada?
Kuidas juhtmestikuga on ning mida tuleb jõuülekande osas muuta?
BMW E28 M20B20(92kw) to M50B25 swap
BMW E28 M20B20(92kw) to M50B25 swap
BMW E34 520i 1991
VW Golf 2 1,3 1991 / BMW E28 520i 1984
VW Golf 2 1,3 1991 / BMW E28 520i 1984
pole eriti raske ettevõtmine kui viitsid garaages ja internetis möllata... ümber tuleb teha samuti ka väljalase, leida õige pikkusega kardaan ja vastavalt käigukastile ülekanne diffrisse... el süsteem on mingil määral endal olemas(kui huvi kirjuta), arvele võtmine pole ka enam nii raske kui ennevanasti, 30% võib muuta kw ja 20% kubatuuri ning ei tohiks arkis probleeme esineda... ise olen natukene suurema portsu otsas(loe kw ja kubaruur liiga väiksed kui lubatu, arki onude sõnul) ja üritan arkiga arved klaariks saada...
tean et kasutaja xim tegi hiljuti sellise swapi ja asi toimib peale natukest sättimist...
tean et kasutaja xim tegi hiljuti sellise swapi ja asi toimib peale natukest sättimist...
e28...
Kui lasta teha siis maksad lolliks. Piisavalt palju on aretamist. Elementaarsed fabritseerimis oskused peavad olema, lisaks tööriistad, kanaliga garaage ja keevitus. Ma tegin ise ja siiamaani pole rahul, loe paljud asjad teeksin ümber uuesti. Netis palju infi olemas aga vajaliku asja välja filtreerimine võtab aega.