mingi kala 2.5 motos
mingi kala 2.5 motos
olex nati abi vaja. nimelt siis 525i ei taha mitte käivituda. oletatav viga oli bensupumbas, mõlemis pumbas, yx sai uus ostetud, paagi väline, ja teise sain töökorda, kuna korralikku paagisisest on suht võimatu leida.
aga masin käima ei lähe, korrax ainult lööb mingi paarix sekundix ja kohe kooleb ära:( milles kala on? bens on, syyte saab, õhk on.
kas võib olla et ainult kylm käivitus pihusti töötab ja teised pihustid ei hakka tööle? kas siis aju läbi või saab aju läbi bensurelee ka mingit infi, et äkki relee läbi? kui ilma releeta otse panna kas siis peax minema käima? ja kui ajus kala siis kuidas seda kontrollida?
tänud abi eest.
aga masin käima ei lähe, korrax ainult lööb mingi paarix sekundix ja kohe kooleb ära:( milles kala on? bens on, syyte saab, õhk on.
kas võib olla et ainult kylm käivitus pihusti töötab ja teised pihustid ei hakka tööle? kas siis aju läbi või saab aju läbi bensurelee ka mingit infi, et äkki relee läbi? kui ilma releeta otse panna kas siis peax minema käima? ja kui ajus kala siis kuidas seda kontrollida?
tänud abi eest.
Re: mingi kala 2.5 motos
Kui bensiinisurve kontrollitud siis jääb tõesti see variant, et avatakse ainult külmkäivituspihustit. Algatuseks vaata kas pihustid avanevad (lihtne meetod hoia käivitamisel pihustist kinni, avanemisel käib klõps mida on tunda) kui ei avane siis kontrolli kaitsmeid ja releed üle. Igasuguseid "aju kalasid" sa kodusel teel lihtsalt kontrollida ei saagi, see eeldab juba autoelektri head tundmist, vastavaid seadmeid ja skeeme. Kui tester on olemas siis võid nii palju vaadata kas kõik vajalikud toitepinged ja impulsid ajusse ja ajust välja jooksevad, siis võid mingeid järeldusi tegema hakata.
Aju üldjuhul iseenesest maha ei koole, kõik sisendid ja väljundid on nimelt kaitstud, usun, et viga on mujal.
Millest selline auto mittekäivitumine muidu alguse sai?
Aju üldjuhul iseenesest maha ei koole, kõik sisendid ja väljundid on nimelt kaitstud, usun, et viga on mujal.
Millest selline auto mittekäivitumine muidu alguse sai?
E24 635CSi | E10 2002
alguse sai kõik sellest et keset võõrast linna yhel hetkel auto lihtsalt enam ei käivitunud, või no käivitus aga paarikymne sekundi pärast kooles ära. siis sai ka kõik ära kontrollitud ja bens tuli, aga kuna ma ei teadnud et on kax pumpa, siis yx neist oligi õhtal ja teine mingil määral lõi.
a nyyd uus pump, surve on olemas, aga käima ei lähe
ainuke variant mida kahtlustan on et ajus kala.
aga kas bemmil võib bensurelee otse panna? sest kui sel midagi kokku sulanud siis kuida seda teada saab, ega ma nyyd proovix siis uusi juppe niisama ka ostma ei hakka, suht kallix läheb.
a nyyd uus pump, surve on olemas, aga käima ei lähe
ainuke variant mida kahtlustan on et ajus kala.
aga kas bemmil võib bensurelee otse panna? sest kui sel midagi kokku sulanud siis kuida seda teada saab, ega ma nyyd proovix siis uusi juppe niisama ka ostma ei hakka, suht kallix läheb.
marx pole ainus kes selle probleemiga jamab,ma olen siiamaani vahetanud pumba,pihustid,aju,juhtmestikku,6hulugeja,kyynla juhtmed,rootori,jagaja kaaane,ja ikka ei midagi....................
muide ajul ja ajul on ka vahe sai kunagi proovitud 82 aasta mootorile 85 aasta 525 aju panna ja ei k2ivitunud
muide ajul ja ajul on ka vahe sai kunagi proovitud 82 aasta mootorile 85 aasta 525 aju panna ja ei k2ivitunud
...
nii nyyd siis nii palju selgunud et aju vahetusest oli kasu
sai proovitud yhe 2.5-se ajuga ja hakkas tööle ning jäi ka
kontrolli mõttes sai ka vana uuesti katsetatud aga sellega ei töödanud. samas on releel vist ka midagi kokku sulanud, kuna peale syyte välja võtmist jäi pump tööle.
samas vanal ajul on pistikus kõik 25 kohta täis aga teisel on ylemine, pikem, rivi täis aga alumises rivis ainult 3 esimest täis, ylejäänud tyhjad. muidu koodi poolest on vana aju (kõik 25 pesa täis) 0 280 001 310 (lisax veel mingi nr 1 706 418.9 ??) ja see teine aju (ainult 16 pesa täis) on 0 280 001 300 . Oskab keegi midagi tarka öelda, mida sellest järeldama peaxin?
Yldiselt siis probleem oligi vist ikkagi mitte toimivas ajus. kuidas või mix aju läbi läx seda kyll ei tea.
sai proovitud yhe 2.5-se ajuga ja hakkas tööle ning jäi ka
kontrolli mõttes sai ka vana uuesti katsetatud aga sellega ei töödanud. samas on releel vist ka midagi kokku sulanud, kuna peale syyte välja võtmist jäi pump tööle.
samas vanal ajul on pistikus kõik 25 kohta täis aga teisel on ylemine, pikem, rivi täis aga alumises rivis ainult 3 esimest täis, ylejäänud tyhjad. muidu koodi poolest on vana aju (kõik 25 pesa täis) 0 280 001 310 (lisax veel mingi nr 1 706 418.9 ??) ja see teine aju (ainult 16 pesa täis) on 0 280 001 300 . Oskab keegi midagi tarka öelda, mida sellest järeldama peaxin?
Yldiselt siis probleem oligi vist ikkagi mitte toimivas ajus. kuidas või mix aju läbi läx seda kyll ei tea.
häh loll mina kood googelisse ja vastusex - http://www.aet-tendahl.de/luftmassenmes ... er-bmw.php
ehk siis mõlemad 2.5i ajud ainult yx 81-84a ja teine 84-86a, ehk siis yx m30 ja teine m20.
Nyyd veel lollim mina kysib, kas sel on mingi vahe ka või võib neid vabalt asendada
ehk siis mõlemad 2.5i ajud ainult yx 81-84a ja teine 84-86a, ehk siis yx m30 ja teine m20.
Nyyd veel lollim mina kysib, kas sel on mingi vahe ka või võib neid vabalt asendada
nyyd sai siis uus aju, õiget tyypi, ostetud. panin peale, andsin võtit ja natukese aja pärast masin töötas yhtlaselt töötas, ei puterdanud, võttis korralikult pöördeid yles ja tundus et kõik on OK.
aga kui mootor oli paar minutit töötanud, suri välja ja enam käima ei läinud, korra lubas ja kõik mõtlesin et ok äkki bena vähe paagis, käisin tanklast juurde toomas, tagasi tulles panin kanku täie sisse ja proovisin, ning läx käima arvasin et ju siis oli bensu viga, aga jälle sama teema paari minuti pärast suri välja ja enam tööle ei läinud
no kõik on järgi proovitud, mõistus juba otsas
kas võib mõni andur läbi olla või et kui soojax läheb siis kooleb ära?
aga kui mootor oli paar minutit töötanud, suri välja ja enam käima ei läinud, korra lubas ja kõik mõtlesin et ok äkki bena vähe paagis, käisin tanklast juurde toomas, tagasi tulles panin kanku täie sisse ja proovisin, ning läx käima arvasin et ju siis oli bensu viga, aga jälle sama teema paari minuti pärast suri välja ja enam tööle ei läinud
no kõik on järgi proovitud, mõistus juba otsas
kas võib mõni andur läbi olla või et kui soojax läheb siis kooleb ära?
kontrolli kütusesurvet, st sebi omale kolmikuga manomeeter ja pane kütuse tagasivoolu vahele. ise kahtlustan kütusesurveregulaatorit. endal olid samasugused sümptomid ja probleeme lahenes selle vahetusega. romulast otsides soovitan ettevaatlik olla, võid samasuguse "poolper??es" saada, sisu koitab neil lihtsalt ära vanadusega.
ex järgmise asjana see plaanis ongi, sest no peab mingi toite kala olema. kas mõtled seda surveregulaatorit mis selle pildi peal nr 3 ??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
kolmiku saax vist kõige lihtsamalt panna sinna vahele kus pildi peal yhendus koht ehk siis asi nr 13 ja yldse olex vist mõtekas mano vahele jättagi.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
kolmiku saax vist kõige lihtsamalt panna sinna vahele kus pildi peal yhendus koht ehk siis asi nr 13 ja yldse olex vist mõtekas mano vahele jättagi.
Viimati muutis MARX, 21 Mär 2006 09:50, muudetud 1 kord kokku.