E28 M30B28 kütusekulu

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
ratross
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Mai 2012 20:14

E28 M30B28 kütusekulu

Postitus Postitas ratross »

Tere! Selline küsimus, et kas see on normaalne, kui 2,8 mootor 20 liitrit sajale rahulikult sõites võtab? Autol on all kokku keevitatud differ ja roolivõim ei tööta ka minu arust. Ma mõtlen selle all seda, et need võiksid juba mootorit koormata aga mis võiks veel viga olla, kui see normaalne ei ole.
Hardy-hard
Postitusi: 41
Liitunud: 07 Dets 2011 13:55

Postitus Postitas Hardy-hard »

:roll:
Huvitav teema. Kas sa ise läbi ka lugesid selle enne kui postitasid?

Minul võtab sama mootor 10 maanteel ja 14 linnas.
Keskmine tuleb pigem sinna 14 kanti kuna linnas asun.
Väga rahulik sõitja ma ka ei ole.

Kuna olen täheldanud enda mootori juures palju vaakumvoolikuid mis küttesüsteemi lähevad siis tasub nende juurest otsima hakata.

Aga kokkukeevitatud differ tähendab juba ühe ratta lohistamist igas kurvis. seega see on kindlasti üks kütusekulu suurenemise põhjuseid.
ratross
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Mai 2012 20:14

Postitus Postitas ratross »

Oleks vaja siis vaakumvoolikute skeemi, sest ma olen ühe leidnud, mis sisselaske alt tuleb ja ots on lahtine ja ei leia kohta kuhu see minna võiks, aga sisselaske all on minu arust kaks vaakumvooliku kohta, äkki see lahtine ots peab sinna teise nipli otsa minema ja üks asi tuli veel meelde, et süüde ei ole päris täpselt paigas ja see mängib ka natuke rolli ma arvan.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kus kohas rahulikult sõites see 20 l/100 tuleb? Minul näitab 635 maanteel Tallinn-Narva otsal keskmiseks OBC järgi 7,8. Tegelik ca poole liitri jagu kõrgem, nagu kunagised katsetused näitasid. Samuti rahulik sõit - kiiruspiirang +5...10 km/h gepsu järgi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ratross
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Mai 2012 20:14

Postitus Postitas ratross »

Seda ma tahakski teada. Seal peab midagi väga mäda olema. Eile huvi pärast mõtlesin, et sõidan paagi kuivale ja kallan 2,5 liitrit sisse ja sellega sain sõita 13 km. 8 km sellest sõitsin maanteel 90 km/h ja 5 km kruusa teel neljanda käiguga 50km/h. Mõistatus on minu jaoks suur ja tahakski abi saada, et millest see on tingitud.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Diagnosti ei saa teha? Selline kütusekulu on küll ikka ulme..
Viimati muutis JanekEnde, 31 Juul 2012 13:07, muudetud 1 kord kokku.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

2,5l on selline laboritingimustes katsetamise kogus. Pane ikka paak täis ja kontrolli siis, või kui nii palju ei raatsi, siis 20l ikka.
Millised on mootori pöörded 90 km/h juures 5. käiguga?
Roolivõimu pumbal on oma rihm. Kui sul võim ei tööta, siis võid ju selle rihma sealt minema visata ja saad kontrollida, kas mõjutab midagi või mitte.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ratross
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Mai 2012 20:14

Postitus Postitas ratross »

Kas seda mootorit saab diagnostida? Mõtlen selle all seda, et ega seal väga palju elektroonikat ei ole ju. Viienda käiguga on kuskil 2200-2300 pööret, mitte rohkem. Ma võin selle paagi täis ka panna aga see on lihtsalt hirmutav kuidas see kütus nagu voolaks sealt silindrist läbi. Igatahes üks asi on veel. Kohapeal töödates auto puterdab natuke ka. Äkki on sellest infost ka natuke kasu. Diagnosti teen ära, diffri vahetan ära ja vaakumvoolikud tahaks ka üle kontrollida aga mul oleks mingit skeemi vaja, sest eelmine omanik ütles, et ta pani mälu järgi need. Võimalik on, et pani mõne valesti. Äkki keegi saab mulle selle skeemi kuskilt sebida. Mul on muidu selle auto kohta raamat ka olemas aga see on 2.0 ja 2,5e mootori kohta ainult ja need on palju erinevad mootorid.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Keevitatud differ koormab ka mootorit, kuna kurvides üks ratas "lohiseb". Haynes'i repair & service raamatust ei oleks abi? Mootorit peaks saama ikka ju diagnostida... Pärnus BMW diagnostis küsitakse hinda 20€, Fixuses oli 12€ mootori puhul. Surves ei või viga olla? Ega ma ka väga sellist asja jaga, mine tea, mis tegelikult viga võib olla.. :D
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
E28TLN
Postitusi: 41
Liitunud: 29 Apr 2012 21:57

Postitus Postitas E28TLN »

Tõesti poisid, t.ra ma ei või.
Sul on kokku keevitatud differ all- see ongi normaalne küttekulu15-20 sajale. Pole diagnoosida siin muud midagi. Tervest peast sellel autol maanteel 9-10 ja linn 12-14. Sõltub sõidutehnikast.
E28 525e, 2x E32 ja mõned E34jad.

Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.
Vasta