M20 ja M30 kasti kardaanipoolne ots

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

M20 ja M30 kasti kardaanipoolne ots

Postitus Postitas ArdoH »

M30B28 mootori otsas lendas automaatkast juppideks ning asenduseks võtsin 2,5E pealt pärineva samalaadse kasti. Erinevused kahe kasti vahel tunduvad seisnevat selles, et kardaaniotsa kinnitus on teistsugune ning vanal kastil pole kahe klemmiga pistikukohta.

Küsimus on selles, et kuna uus kast kardaani otsa ei sobi, kas siis piisab sellest, et panen alla tolle 2.5E kardaani? Mis komplikatsioone tekkida võib?

Ardo
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Kas 2,5E pole m20? M20 ja m30 kastid on erineva korpusega.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Ära pead vahetama koja, kardaani flansi ja trossi. Asi on tehtud ja toimiv.
Carclassic OÜ
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

tõnis kirjutas:Ära pead vahetama koja, kardaani flansi ja trossi. Asi on tehtud ja toimiv.
Kardaani flantsi all pead sa silmas täpselt mida?

Häda selles, et M30 kasti kardaanipoolne ots on veidi pikem.
sillufromIV kirjutas:Kas 2,5E pole m20? M20 ja m30 kastid on erineva korpusega.
Korpus on sama, koda on erinev.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Flantsi suuruses on vahe,n2iteks E28 all on suure flantsiga aga E30 all v2ikese flantsiga. Kardaan on ju keskelt mingil m22ral reguleeritav, keera kontra lahti ja saad kardaan sisse lykata v6i v2ljapoole t6mmata nuudist, ennem m2rgi aga kardaani esimene ja tagumine pool omavahel 2ra :!: et kui kogemata kardaani pooleks t6mbad saad 6iges asendis kokku tagasi sest m6lemad pooled on tasakaalustatud ja peavad kokku saama 6iges asendis muidu tuleb vibra sisse. kardaani kannatab umbes 4 cm ulatuses regullida

Pilt

ehk pilt abiks
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

akuula kirjutas:Flantsi suuruses on vahe,n2iteks E28 all on suure flantsiga aga E30 all v2ikese flantsiga. Kardaan on ju keskelt mingil m22ral reguleeritav, keera kontra lahti ja saad kardaan sisse lykata v6i v2ljapoole t6mmata nuudist, ennem m2rgi aga kardaani esimene ja tagumine pool omavahel 2ra :!: et kui kogemata kardaani pooleks t6mbad saad 6iges asendis kokku tagasi sest m6lemad pooled on tasakaalustatud ja peavad kokku saama 6iges asendis muidu tuleb vibra sisse. kardaani kannatab umbes 4 cm ulatuses regullida

Pilt

ehk pilt abiks
Ehk siis kardaan on sama, ainult otsaflants erinev (ja see ka vahetatav?)?

Iseenesest pikkuses polegi niiväga probleem kui selles, et M30 ja M20 kasti kardaanikinnituse poldivalem on erinev. Lisaks on M20 kastil kardaaniotsas kummimuhv, M30 omal mitte.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Flants kasti kyljest on jah vahetatav, aga selleks on vaja pikka 6hukese seinaga padrunit (2kki oli nr 32) M20 1,5
sul ilmselt siuke flants?
Pilt
aga vaja sellist v6i siis vastupidi :D
Pilt
Nr 10 detailid, kui sul m6lemad 4HP22 kastid siis v6ta flants oma kasti kyljest
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Kõlab positiivselt!

Ehk oskad ka ära seletada, miks M20 otsast tulnud kastil on pistikuklemmid ja M30 otsast tulnud kastil mitte? M30 otsast tulnud kast võtab tagurpidikäigusignaali mujalt?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
dmk
Postitusi: 191
Liitunud: 08 Juul 2008 23:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmk »

Kui vahetad, siis kindlasti osta ka stopperseib(viimasel pildil detail nr. 12). Fixuses maksis 1,5 euri.
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Pistikut ei oska komentaarida.... ilmselt kasti mingi modifikatsioon siiski. Uuri kas bmwfans.info v6i realoemi lehtedelt erinevust. Ma v6in eksida kuid minu m2letamist m88da saab automaat kastiga bmw tagurpidi k2igu signaali k2igu valitsa juurest, mis n2itab ka kohe armatuuris mis k2ik parajasti sees on.
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Väidetavalt tuleb uue kasti flantsi seest välja mingi huinjaa või ots, mille tõttu ei saa seda kardaani külge. Ma ei ole ise kohal käinud ja üle vaadanud, kuid mäletan, et mingi ots turritas sealt välja küll. Kas selle lahenduseks on kardaanipoolse otsa kummipuksi paigaldus? Kuid kui kummipuks vahel on, kas siis kardaan pikaks ei jää?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Kardaane saab vajadusle ristata ka vastavalt esimese-tagumise osa pikkusele ja vajadusele. Kui kahest kardaanist ühe kokku teed siis lase ära ka tasakalaustada, ei ole kõige ulmelisem hind. Muidugi enne tasakaalustamist võiks juba muud sõlmed ka üle vaadata ja vajadusel taastada (vahemuhv ja ristid).
Carclassic OÜ
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

m20 kastil peaks kastist tulema need kaks otsa kick-downi relee pärast, mis asub pagasiruumis. See oli 87a facelifti atm juhtmestikus, 90a autol on kast sama, aga pagassis releed polńud enam, 2 otsaga juhe tuli kastist ikka, aga oli teisiti lahendatud, ei süvenenud ja võrrelnud neid kahjuks omavahel.
tel 55570186 - e30 varuosad
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

tõnis kirjutas:Kardaane saab vajadusle ristata ka vastavalt esimese-tagumise osa pikkusele ja vajadusele. Kui kahest kardaanist ühe kokku teed siis lase ära ka tasakalaustada, ei ole kõige ulmelisem hind. Muidugi enne tasakaalustamist võiks juba muud sõlmed ka üle vaadata ja vajadusel taastada (vahemuhv ja ristid).
Siin ongi see küsimus, et kas teooria vana kardaani sobimise kohta ei toimi või on remondimees sosssepp (kahtlustan viimast).

Iseenesest peaks 2.5E (selle küljest pärineb allaminev kast) kardaan ilusti M30B28 kardaani asemel kenasti sobima?
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Ideid? :roll:
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Mu meelest oleks sul m6istlik need kaks kardaani k6rvuti panna ja v6rrelda neid omavahel, kas on pikem, kui palju pikem, kas vahepukk on sama koha peal jne. Kas see 2,5E kast on E28 kyljest v6i E30 kyljest... palju infi on puudu, ka pildid ei teeks paha... M30 ja M20 mootori pikkused on erinevad ju, seega kasti flantsi kaugus diffrist on suure t6en2osusega erinev. Remondimees ei ole ilmselt p2ris saabas, sest kui on kummi muhviga flants, siis on v2ljund v6llil tsentreerimis osa mis k2ib kolmepoldiga kardaani sisse vt ja v6rdle eelnevaid jooniseid mis ma panin flantsidest
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Uus kast on eespool olev - http://ardoholts.com/encode/kast/07082012093.jpg

Probleem on selles "huinjaas" - http://ardoholts.com/encode/kast/07082012087.jpg

Eks ilmselt tuleb tõepoolest kardaane mõõtma asuda.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Selle huinjaa nimi ongi kardaani tsentreerimisvõll :roll: Ootame ikki neid kardaani pikkuste pilte :wink:
Vasta