1. leht 1-st

probleem piduritega

Postitatud: 25 Mär 2006 20:53
Postitas Ihv
nii. hakkasin esisilda vahetama oma e23-l. mõeldes, et "ah nagunii peaks kogu süsteemi uue vedeliku panema" lasin paar tundi 1 esiratta voolikul joosta kuni püstakut vahetasin.
kuna supportist vaja kolvid kätte saada siis plaanisin supporti külge panna ilma kettata ja kolvid välja pressida. aga mida pole, on surve :? umbes 300-400 ml vedelikku jooksis selle paari tunniga välja aga kapoti all potskas vedelik langenud ei ole :? pedaaliga pumbates ainult lirtsub, torudesse mingit survet ei teki (võtsin ka teise poole toru prooviks lahti, ei ole ka seal mingit survet). tagumisi pole puutund.
ehk siis hea nõu teretulnud kuidas pidurid jälle tööle saada. eriti imelik, on see, et vedeliku tase ei lange..pump vigane? (samas enne nagu töötasid talutavalt)

Postitatud: 25 Mär 2006 20:58
Postitas tõnis
Nüüd pead hakama süsteemist õhku välja ajama hakkama. teadupärast ei taha õhk torus ise allapoole minna.

Postitatud: 25 Mär 2006 21:02
Postitas Ihv
et siis kuidas? :oops: ei mõista kuidagi õhutada kui voolikud lahti aga nivoo ei vähene :?

Postitatud: 25 Mär 2006 21:21
Postitas Ruut
Lihtsalt lambist pakuks, et pane mootor tööle. M30 on see pidurisüsteem roolivõimu süsteemiga otsapidi koos. Ehk siis hakkab see vedelik seal liikuma.

Postitatud: 25 Mär 2006 21:25
Postitas Ihv
kõlab mõistlikult tegelikult
homme proovin

Postitatud: 25 Mär 2006 21:42
Postitas tõnis
Ma pakun välja et teed nii. Võtad kellegi appi endale ning muretsed ühe peenikese vooliku (sellise mis läheb suporti õhutusnipli otsa) ja piduriõli pudeli. Vajutad piduri pedaali alla, samal ajal keerad õhutus nipli lahti (nipli otas on siis voolik ja vooliku teine ots pudelis õli sees) ning jälle kinni tagasi. Seejärel pumpad paar korda pidurit, siis jälle pedaal all, nippel lahti ning kinni ja jälle pumpad. Niikaua kordad operatsiooni kuni enam ei tule nipplit lahti keerates õhumulle pudelisse. Vahepeal muidugi jälgi piduriõli totsikus õlitaset ka, vaata et ikka kogu aeg normis oleks, vastasel juhul võid jälle õhu süsteemi saada. Õhutamist alustatakse reeglina süsteemi kõige kaugemast otsast. Seega siis esimesena õhutad parempoolse tagumise, siis vasakpoolse tagumise, siis parempoolse esimese ja siis alles vasakpoolse esimese.

Postitatud: 25 Mär 2006 21:58
Postitas Ihv
olen õhutamise ideega üldiselt kursis küll ja siiamaani on sinu kirjeldatud viis ka edukas olnud.
hetkeseisuga lihtsalt hoidsin supporti küljest lahtikeeratud piduritorul näppu ees ja lasin pedaali pumbata, ei tekkinud väiksemati survet. ei ole nagu väga võimalik õhutada nii..aga proovin homme alustuseks mootori käima panna korraks ja vaatan mis siis saab

Postitatud: 28 Mär 2006 10:45
Postitas ilmari
:D mootor peakski töötama siis tuleb ka surve! Üks asi mis võib veel olla on see, et pidurisilindrid on supportis kõvasti happuks läinud -see pidi üks haiguseid olema kui auto kaua seisnud on.
minul oli päris hull sellega. pidurid jäid peale ja vsoo. esisupporti silindreid oli rooste kahjustanud nii ,et nood kõlbmatuks muutusid. seepeale muretsesin ilusad taastatud värvitud supportid. ah jaa ühe tagumise vahetasin ka ära. sinna istus e28 nagu supsti. kogu torustik, kettad, klotsid said uued.

Postitatud: 28 Mär 2006 13:21
Postitas Ihv
probleem lahenes, tegu oli oma lollusega
(potikesele on peale kirjutatud nur speziell BREMSblablabla ja jälgin selle taset ning kirun, et ei lange. üksi nussisin sellega paar tundi. siis tuli sõber ja üles, et SIDURIpoti tase ei peagi langema :lol: lihtsalt ei märgand allpool olevat pidurivedeliku potikest ja nii ta läks :oops:

aga esimeste supportite kordategemine on ikka metsik töö, 1 supportit tegin umbes sama kaua kui 2 püstakut vahetasin..kõik 4 kolbi välja saada (neljanda puhul hoida 3 kolbi piiri peal ja siis pressida jne) ja veel mitmel supporti, et korralikud kolvid kokku saada...ütleme nii, et päris palju aega ja närve läks aga teoorias sai väga hea support :)