K: m10b18 süütejuhtmete skeemi otsin

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

K: m10b18 süütejuhtmete skeemi otsin

Postitus Postitas sillufromIV »

Vahetasin küünlad ja silma hakkas asjaolu, et juhtmete pikkuse järgi ei saa aru, mis juhe millise silindri juurde läheb. Jagaja kaanel pole ka numbreid peal. Vaatasin meie garaaži hiljuti tekkinud 315 kapoti alla. Seal on skeem sootuks erinev.

Teab keegi kas ongi erinevatel m10 mootoritel jagajal juhtmetel erinev asetus? Või on mul jälle mingi anomaaliaga pill, mis loogika reeglite järgi üldse käivituda ei tohiks aga sõidab?

Põhjalikus remondimanuaalis lahatakse küll asju, mida keskmine autoentusiast oma kuuri all ette ei võta aga süütejuhtmete skeeme pole.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

IIRC klapikambri- või plokikaanel on järjekord kirjas. M10 mootoritel on erinevus jagaja võlli pöörlemise suunas. Täpselt ei mäleta, millal muutus toimus, kas 02<->e21 või e21<->e30 üleminekul. Vist viimasel.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Järjekorda pole uurinud tõesti. Ehk ongi kirjas kuskil seal. See eeldaks aga seda ÜSS kompamist ja edasisi tegevusi.

Ootan pigem, et keegi kapoti alt vaataks ja siia kirjutaks, et näiteks II sil. juhe on jagajal kella 2 peal (põlvedega vastu kundepoolset tiiba seistes) IV kl. 5 peal jne.

Kui kahel e21-l on erinev skeem, siis ehk on lihtsalt b16 ja b18 erinev paigutus juhtmetel.
Viimati muutis sillufromIV, 24 Dets 2012 13:27, muudetud 1 kord kokku.
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

süüte järjord on ju klapikambrikaanel kirjas :roll: 1342 ! Võtad jagajakaane maha, keerad mootori esimesesilindri ülemisse surnud seisu, venekeeles BMT, märgi leiad hooratta koja peal olevast august või vaatad rihmaseibi peal olevat sälku mis ühtib esikaanest välja ulatuva teravikuga. Seejärel kontrollid jagaja rootori asukohta, jagaja serva peale on tehtud sälguke, näed otse jagaja peale vaadates, kontrollid kas rootor( begenot) vaatab sälgu poole või mitte. Aga alati on võimalik asi 180 kraadi nihkesse(lööb sisselaskesse ja plärtsub kuid ei käivitu ) ajada ning kontrolli kuda pidi rootor pöörleb :D kui jagajakaan maas ja mootorit pöörad siis näed kummatpidi ta ringi käib :wink: Kui rootor paigas, siis vaatad kuda juhtmed kaane küljes on ja kuhu lähevad, mu meelest lihtsamalt enam ei saa :D

Seda muidugi juhul kui mingi SOSSSEPP kallal pole käinud ja jagaja suvaliselt plokikaande ei ole torkand, sellisel juhul tõmbad jagaja välja ja talitad antud juhiste järgi, hiljem stroboskoobiga süüde paika...
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Lihtsam on kui keegi oma auto kapoti alla vaatab ja jutmete asetust kirjeldab.
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

V6tad jagajaane maha. Seal on näha nyyd jagaja külles üks kriips.Tavaliselt on kriips ka jagajakaanel. Keerad rootori selle kriipsuga tasa ja paned kaane tagasi. See on 1. silinder. Edasi võid kohe panna 4. silindri juhtme , see läheb kaanel esimesega risti.

Kui mööda kaant 1342 lugeda ei mõista , siis 2 ja 3 paned suvalt, ning kui läheb käima ainult kahe silindriga, siis vahetad 2 ja 3 omavahel ära.

Lihtne.
Tulihingeline bmw fänn:)
Vasta