1. leht 1-st

K: m10b18 süütejuhtmete skeemi otsin

Postitatud: 22 Dets 2012 20:51
Postitas sillufromIV
Vahetasin küünlad ja silma hakkas asjaolu, et juhtmete pikkuse järgi ei saa aru, mis juhe millise silindri juurde läheb. Jagaja kaanel pole ka numbreid peal. Vaatasin meie garaaži hiljuti tekkinud 315 kapoti alla. Seal on skeem sootuks erinev.

Teab keegi kas ongi erinevatel m10 mootoritel jagajal juhtmetel erinev asetus? Või on mul jälle mingi anomaaliaga pill, mis loogika reeglite järgi üldse käivituda ei tohiks aga sõidab?

Põhjalikus remondimanuaalis lahatakse küll asju, mida keskmine autoentusiast oma kuuri all ette ei võta aga süütejuhtmete skeeme pole.

Postitatud: 23 Dets 2012 10:14
Postitas Ruut
IIRC klapikambri- või plokikaanel on järjekord kirjas. M10 mootoritel on erinevus jagaja võlli pöörlemise suunas. Täpselt ei mäleta, millal muutus toimus, kas 02<->e21 või e21<->e30 üleminekul. Vist viimasel.

Postitatud: 23 Dets 2012 10:35
Postitas sillufromIV
Järjekorda pole uurinud tõesti. Ehk ongi kirjas kuskil seal. See eeldaks aga seda ÜSS kompamist ja edasisi tegevusi.

Ootan pigem, et keegi kapoti alt vaataks ja siia kirjutaks, et näiteks II sil. juhe on jagajal kella 2 peal (põlvedega vastu kundepoolset tiiba seistes) IV kl. 5 peal jne.

Kui kahel e21-l on erinev skeem, siis ehk on lihtsalt b16 ja b18 erinev paigutus juhtmetel.

Postitatud: 24 Dets 2012 00:01
Postitas akuula
süüte järjord on ju klapikambrikaanel kirjas :roll: 1342 ! Võtad jagajakaane maha, keerad mootori esimesesilindri ülemisse surnud seisu, venekeeles BMT, märgi leiad hooratta koja peal olevast august või vaatad rihmaseibi peal olevat sälku mis ühtib esikaanest välja ulatuva teravikuga. Seejärel kontrollid jagaja rootori asukohta, jagaja serva peale on tehtud sälguke, näed otse jagaja peale vaadates, kontrollid kas rootor( begenot) vaatab sälgu poole või mitte. Aga alati on võimalik asi 180 kraadi nihkesse(lööb sisselaskesse ja plärtsub kuid ei käivitu ) ajada ning kontrolli kuda pidi rootor pöörleb :D kui jagajakaan maas ja mootorit pöörad siis näed kummatpidi ta ringi käib :wink: Kui rootor paigas, siis vaatad kuda juhtmed kaane küljes on ja kuhu lähevad, mu meelest lihtsamalt enam ei saa :D

Seda muidugi juhul kui mingi SOSSSEPP kallal pole käinud ja jagaja suvaliselt plokikaande ei ole torkand, sellisel juhul tõmbad jagaja välja ja talitad antud juhiste järgi, hiljem stroboskoobiga süüde paika...

Postitatud: 24 Dets 2012 09:08
Postitas sillufromIV
Lihtsam on kui keegi oma auto kapoti alla vaatab ja jutmete asetust kirjeldab.

Postitatud: 31 Dets 2012 14:48
Postitas killer666
V6tad jagajaane maha. Seal on näha nyyd jagaja külles üks kriips.Tavaliselt on kriips ka jagajakaanel. Keerad rootori selle kriipsuga tasa ja paned kaane tagasi. See on 1. silinder. Edasi võid kohe panna 4. silindri juhtme , see läheb kaanel esimesega risti.

Kui mööda kaant 1342 lugeda ei mõista , siis 2 ja 3 paned suvalt, ning kui läheb käima ainult kahe silindriga, siis vahetad 2 ja 3 omavahel ära.

Lihtne.