välimuse järgi küll samad,sai kunagi 2,0pump pandud 2,8-sele ja mingit vahet küll polnd.Arvan et on identsed sest rõhku reguleerib ju bensusurve regulaator mis asub pihustite renni otsas
Kiirendades võtab justkui hinge kinni mitu korda ja siis hakkab liikuma, teatud kiiruse juures (ca.50km/h hakkab jõnksutama). uus pensupump samuti undab natukene! Mootor töötab kohapeal ebaühtlaselt.
Süüde pole päris paigas - võib selles probleem olla?
Nagu jutust võib järeldada, on "uus" pump tegelikult kasutatud. Kõigepealt laseks mõõta surve. Või tegelikult seal võib mitu asja p**s olla ja kõige õigem oleks kusagil pädeva diagnostiku juures ära käia.
Ise alustaks kulumaterjalide vahetusega - uued küünlad ja kütuse- ning õhufiltrid. Paneks selle süüte paika. Kontrolliks visuaalselt jagaja rootori ning kaane. Käiks üle küünlajuhtmed. Mõõdaks bensusurve, vahetaks õhumõõtjat jne jne.
Nii, üks probleem lahendatud! Vaakumvoolik vahetatud ja auto töötab taas ühtlaselt vabakäigul!
Alles veel probleem kiirendamisel, hakib, võtab hinge kinni kohati, väga jama!
tmz kirjutas:Nii, üks probleem lahendatud! Vaakumvoolik vahetatud ja auto töötab taas ühtlaselt vabakäigul!
Alles veel probleem kiirendamisel, hakib, võtab hinge kinni kohati, väga jama!
Äkki näiteks bensiinisurve on liiga madal ja ei saa piisavalt kätte
Bensusurve lasen kontrollida, sai küll pump vahetatud teise vastu, kui too polnud kah päris uus! Undab hetkel korralikult, ehk on juhtmestiku viga või mõni filter umbes Lasen kontrollida lähiajal!
Probleem lahendatud, Paagisisene bensupump oli umbes ,sõel oli eest kukkunud! paagis kasvas sõna otseses mõttes rohi ja juurikad, mis olid ka ummistuse põhjustajaiks!