M30b28 kaane remont?
M30b28 kaane remont?
kätte on jõudnud eluetapp, mil kõik märgid viitavad klapisääretihendite surmale. kuidas nende vahetusega on? paistab, et tuleb kaas maha võtta. kui kriitiline on uued poldid panna? kett ka mõistlik vahetada?
muidu kõik tip-top, käib ja läheb väga ilusti, nukk ilus, surved ka ühtlased ja head aga õlikulu metsik ja käivitusel alati sinine pahvakas
ja kui lasta teha, siis on kellelgi tuttavat remondimeest (või teeb ise ) kel aega ja oskusi ning mis see võiks maksta? ajapuudus kummitab hirmsasti ja ega head kohta/vahendeid ka väga pole
muidu kõik tip-top, käib ja läheb väga ilusti, nukk ilus, surved ka ühtlased ja head aga õlikulu metsik ja käivitusel alati sinine pahvakas
ja kui lasta teha, siis on kellelgi tuttavat remondimeest (või teeb ise ) kel aega ja oskusi ning mis see võiks maksta? ajapuudus kummitab hirmsasti ja ega head kohta/vahendeid ka väga pole
käimisega olen praegu ka rahul
aga oskad sa soovitada kedagi, kes teeks seda? hetkel väga garaazi kasutada ei ole ja maja ees kaant maha võtta tüütu nagu. ja dünamomeetriga võtit pole endal ega vedru kokku surujat jne.
naabrimees teeks hästi (see, kes e9-t müüb) aga tal koguaeg kiire ja ei ole just vaimustuses sellisest tööst
kui piisaks ainult tihendite vahetusest ja seda saaks kaant maha võtmata teha siis eelistaks sellist varianti
aga oskad sa soovitada kedagi, kes teeks seda? hetkel väga garaazi kasutada ei ole ja maja ees kaant maha võtta tüütu nagu. ja dünamomeetriga võtit pole endal ega vedru kokku surujat jne.
naabrimees teeks hästi (see, kes e9-t müüb) aga tal koguaeg kiire ja ei ole just vaimustuses sellisest tööst
kui piisaks ainult tihendite vahetusest ja seda saaks kaant maha võtmata teha siis eelistaks sellist varianti
kui kaant remontida siis lihvida tasux seda kavoris, ja klapipesad ka ära lõigata, ja pärast soveldad klapid ise ära. kuid mul üx sõber on kes on endine kavori vormeli mehaanik . teeb väga head tööd ja väga korrekselt,puhtalt jne. ma võin küsida ta käest kas tal aega on kui soovid. mina ikkagi pooldan kaas maha võtta ja korralikult ära teha kuna vana kaas hakkab oxuteeruma ja varsti sul tihend ei pea enam, aga nu see on kõigest minu soovitus. tee üxkord ja korralikult, kas sa vett oled läbi mootori piserdanud kui ta töötab .. äkki on sul rõngad ka kinni kas ta sõiduajal ka suitseb vä?
745, R-23, R-12
Pisut kallis minu arust, käisin paar päeva tagasi Tõukuri nimelises firmas, seal küsitakse kaane remondi eest 1000.- (klapipesade lõikamine, kaane lihv) Klapisääretihendid maksavad suurusjärgus 100.-, pea tihend oli vist viimati ~400 eegu ümber. umbes 2000 jääb siis kaane maha/peale monteerimise rahaksIhv kirjutas:ei. see on kaas maha, uued tihendid kõik, klappide tegemine,
kaane lihvimine jms.
aint sääre tihendite vahetuse eest ei maksaks vist pekstes ka sellist raha
Samas pole ma vähemalt 7 aastat ühtegi mootorit kuskil töökojas lahutada lasknud, võibolla täna ongi sellised hinnad
E24 635CSi | E10 2002
Kus nii odav on?Mul maksis 850.-pea tihend oli vist viimati ~400 eegu ümber.
2004 lõpp lasin teha kaane Tõukuris.Klappidele uued tööpinnad lõigata(või ülelõigata)klapipesad lõigata,150.- per silinder oli vist?
Juhtpuksid jäid vanad,olid korras hinda kahjuks ei mäleta.
Klapisääretihendid 120.-
Survestamine +lihv. 500.-
Windorfis kontrolliti klappide pidamist(mingi 200.- vist),pidasid väga hästi nii,et korralik töö oli.
EX M535i 1985.
upitaks teemat. kes võtaks mootori maha, vahetaks saaled, rõngad, teeks kaane ja paneks ka peale tagasi? pudi padi vahetus (veepump, sidur?) sinna juurde peaks suht ebaoluline aspekt olema.
muuga katsuks ise hakkama saada (roolivõim ja genekas jms).
või siis teine variant, et katsun mootori ise maha ja käru peale saada ja siis keegi teeks ära selle.
kolmas variant on ka 1 mootor saada mis peaks väga hea olema aga see pole veel kindel.
muuga katsuks ise hakkama saada (roolivõim ja genekas jms).
või siis teine variant, et katsun mootori ise maha ja käru peale saada ja siis keegi teeks ära selle.
kolmas variant on ka 1 mootor saada mis peaks väga hea olema aga see pole veel kindel.
seda paraku ei mäleta kust sellise hinnaga ostsin kuna sellest mitu aastat möödas... vaatasin hinna oma auto kulutuste exceli tabelist. Võimalik, et mingi soodukaga ostetud siis kui mujal tõesti üle 800.-indrek kirjutas: Kus nii odav on?Mul maksis 850.-
Aga teemasse kah, selline kapitaalsem remont läheb kallimaks kui korras mootori ost (eeldades, et enne lastakse kontrollida ka surveid silindrites) ning see raha sulle kuidagi tagasi kindlasti ei tule. Muidugi juhul kui kindel plaan selle autoga veel nii 5 aastat plaanid liigelda tasuks juba remondi peale mõelda.
E24 635CSi | E10 2002
plaanin liigelda suviti ja loodaks küll rohkemat kui viit aastat praegu ehk siis ei ole igapäevaliikur mis peaks optimaalne olema vaid hobiauto mis peaks väga hea olema korras mootor on kahjuks maas ja suht keeruline selle surveid maas kontrollida..kuigi müüja väga usaldusväärne siis oleks süda rohkem rahul kui teaks, mis mootoris sees on
Samas kas sa suurema mootori peale pole mõelnud? Näiteks 3,2 või 3,5 remont ja kütusekulu on 2,8-ga üsna samas suurusjärgus. 3,5 mootoriga autol on ainult kindlustus mingi ühiku kallim, samas liigutab 160Kw juba seitsmese rasket keret täitsa reipalt edasi
Ok, ega kõik autod ei peagi samas suure mootoriga olema , samas on ka maha võetud mootorit võimalik mõneti kontrollida, eeldab see küll mõningat väiksemat lammutamist. Näiteks - õli välja lasta, karterikaas maha ja vaata kontrolliks paar saalet ning kepsukaela üle. Teiseks kui käega mootorit ringi keerata tasub kuulata sisse- ja väljalaskekollektorit, kui on kuulda klappide vahelt välja jooksva õhu sisinat võib kaas remonti vajada. Kolmandaks keera klapikambrikaas maha - kui seal on kõik musta nõgiga kaetud on üks eelmistest omanikest õlivahetuse arvelt kokku hoidnud ning see mõjutab üldisemalt kogu mootori eluiga. (tegelikult oleks see vast isegi esimene asi mida kontrollida).
Eelmise usaldusväärse omaniku jutt ei pruugi midagi maksta, piiripealsete saaltega, kulunud rõngaste ja klappidega mootor võib veel suht hästi edasi käia.
Ok, ega kõik autod ei peagi samas suure mootoriga olema , samas on ka maha võetud mootorit võimalik mõneti kontrollida, eeldab see küll mõningat väiksemat lammutamist. Näiteks - õli välja lasta, karterikaas maha ja vaata kontrolliks paar saalet ning kepsukaela üle. Teiseks kui käega mootorit ringi keerata tasub kuulata sisse- ja väljalaskekollektorit, kui on kuulda klappide vahelt välja jooksva õhu sisinat võib kaas remonti vajada. Kolmandaks keera klapikambrikaas maha - kui seal on kõik musta nõgiga kaetud on üks eelmistest omanikest õlivahetuse arvelt kokku hoidnud ning see mõjutab üldisemalt kogu mootori eluiga. (tegelikult oleks see vast isegi esimene asi mida kontrollida).
Eelmise usaldusväärse omaniku jutt ei pruugi midagi maksta, piiripealsete saaltega, kulunud rõngaste ja klappidega mootor võib veel suht hästi edasi käia.
E24 635CSi | E10 2002