M30b28 kaane remont?

Kõik tehnilised küsimused.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

3.5e kulu pole jah vägapalju suurem 2.8sa kütusekulust, küll on edasiliikumine märksa reipam :P
E28 525e & E28 535i
ilmari
Postitusi: 105
Liitunud: 11 Mär 2005 12:42
Asukoht: Narva-Tartu

Postitus Postitas ilmari »

mm. odavam on muidugi teine mootor soetada. läksin ise seda teed. muidugi tõukeks oli ka see, et juhus pakkus tõesti head mootorit 3,5L näol ja mootori omanik hea sõbra onu. teades auto ja selle mootori mineviku ei kahelnud oma valikus. autol üks omanik 10.a. mootoris täissünt bmw märkidega kanistrist, mootori rem/hooldus ainult UMis.
see küik kõlas väga hästi. jäi ainult enda seitsmesele peale tõsta ja ära proovida. ütlen ,et vahe on ikka s****ks suur. ennem olin 3,2(145kw) peeneks lastud mootori minekuga ka rahul kuid nüüd korras 3,5(160kw) noo võtab sõnatuks. vana mootori kap. rem. oleks kujunenud tutvuse kaudu 8-9 kilo(jupid+töö) ja seda Narvas (teadupoolest tööjõud seal ka odavam). see ,et juhused niimodi otsapidi sattusid oli muidugi suur vedamine. ei oleks seda võimalust siis vast laseks ka kap. rem ära teha.
nüüd aga jääb 3,2 mootor õppematerjaliks,- võtan ta üksipulki lahti ja õpin natuke tema sisu. :D. teooria teadmistele peab ka praktiline kinnitus olema :lol:
Vasta