Pisike mure sädemega !! - lukku viga leittud!!
Pisike mure sädemega !! - lukku viga leittud!!
masin siis E28 525e 2,7 l
yhesõnaga masin seisis mingi 3 - 4 päeva.Vahetasin välja aku ja aku klemmid. ( aku klemmide kylge tulevad juhtmed 50 korda ülevaadatud ja annavad yhendust) alguses mõtlesin et on kyte otsas või midagi sellist tõin kytet ja sama pull ikka ei midagi.
kontrollisin siis sädet mida polnud.
sai siis testriga mõõõdetud syytepooli ja peale vool tuleb 12.5 V läbi ka naq laseb.
põhimõtteliselt siis järgmine mõte ,mis läbi käib on >Kommutaator´
(mis iseenesest minu E30 325e 2,7l puudus)
kas sellel masinal on see peal ja kui on kus asub
mis võimalikud variandid võivad veel küsimuse alla tulla
olex infi eest kohe ikka väga väga tämulik
yhesõnaga masin seisis mingi 3 - 4 päeva.Vahetasin välja aku ja aku klemmid. ( aku klemmide kylge tulevad juhtmed 50 korda ülevaadatud ja annavad yhendust) alguses mõtlesin et on kyte otsas või midagi sellist tõin kytet ja sama pull ikka ei midagi.
kontrollisin siis sädet mida polnud.
sai siis testriga mõõõdetud syytepooli ja peale vool tuleb 12.5 V läbi ka naq laseb.
põhimõtteliselt siis järgmine mõte ,mis läbi käib on >Kommutaator´
(mis iseenesest minu E30 325e 2,7l puudus)
kas sellel masinal on see peal ja kui on kus asub
mis võimalikud variandid võivad veel küsimuse alla tulla
olex infi eest kohe ikka väga väga tämulik
Viimati muutis martin1, 13 Mai 2006 14:56, muudetud 1 kord kokku.
Indrek I kirjutas:etal pole kommuntaatorit
uuri pulsiandureid ,need 2 mis käigukasti külge jooksevad
uuri mis korras on jagaja rootor
kuidas nende korrasolekut kontrollida?
ja rootorit tsekkan homme esimese asjana
krt kolb käib ja sädet ple ... radikas ees aga ikkagi jumala kellulamp kirjutas:väike offtopic naljake: pane radikas ette autole siis tuul ei puhu küünlaid ära ja säde ka tagasi, pluss kolb näeb ka kuhu käija kui küünal pöleb
selles postis pole midagi isiklikku lissalt nii sama
põhimõtteliselt rootor on välistatud kuna säde ei jõua syytepoolist edasi ..
yhesõnaga andurid vist. mitu oomi peab olema takistus anduril ja kumb on, sest mul seal 2 andurit. kas siis ylemine või alumine.
täna siis proovisime tõmmata sest eelmisel omanikul oli sama jama olnud ja se aittas!
tulemus avastasime et tahhokas ka ei funkka!!!
kas siis impulsi anduritel on koos mingi juhtblokk või asi mis need andmed läbi sööb
yhesõnaga andurid vist. mitu oomi peab olema takistus anduril ja kumb on, sest mul seal 2 andurit. kas siis ylemine või alumine.
täna siis proovisime tõmmata sest eelmisel omanikul oli sama jama olnud ja se aittas!
tulemus avastasime et tahhokas ka ei funkka!!!
kas siis impulsi anduritel on koos mingi juhtblokk või asi mis need andmed läbi sööb
ühesõnaga viga siis tegelikult väga lihtne kaitsme karbi kyljes on mingid releed yhe releee juhtmes oli katkestus lihtsalt leitsin tänu sellele et impulsianduritele ei tulnud yltse voolu peale ning hakkasin juhtmeid ülekäima siis läksin vastu (kogematta ) ja auto käivitus. katsusin veel sis juhtmeid ja enam ei läinud vahetasin juhtme välja ja kõik on nyyd ok
veel kord tänud !!
ps Autodata poolt anttud takistused olid valed teglikud olid mul 1004 ja teine 998 oomi (impulsi anduritel)
ja peale tulev vool ( impulsi anduritele ei olnud 4 - 8 V vaid 2 kuni 3 V
nii et alati ei ole Autodatal ka õigus
veel kord tänud !!
ps Autodata poolt anttud takistused olid valed teglikud olid mul 1004 ja teine 998 oomi (impulsi anduritel)
ja peale tulev vool ( impulsi anduritele ei olnud 4 - 8 V vaid 2 kuni 3 V
nii et alati ei ole Autodatal ka õigus
Hea kuulda, et vea põhjus välja tuli. Kindlasti on teisigi sarnase veaga autosid. Kaitsmekarp ongi tegelikult üks kurja juur, mis autos salapäraseid "anomaaliaid" tekitab. Juhtmed-klemmid vanad ja roostes. Need asjad oleks 20 aastat vanal autol hea profülaktika mõttes üle vaadata.martin1 kirjutas:ühesõnaga viga siis tegelikult väga lihtne kaitsme karbi kyljes on mingid releed yhe releee juhtmes oli katkestus lihtsalt leitsin tänu sellele et impulsianduritele ei tulnud yltse voolu peale ning hakkasin juhtmeid ülekäima siis läksin vastu (kogematta ) ja auto käivitus. katsusin veel sis juhtmeid ja enam ei läinud vahetasin juhtme välja ja kõik on nyyd ok
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
11-12 peaks täitsa hea olema jah .....ja muide tee see auto korda jah, hetkel suht käest ära lastud, aga kui veits vaeva näha siis saab asja küll....üks soovitus veel....pane linkidega tagauksed tagasi ....aga egasmidagist...jõudu-jaksu ja paksu rahakotti! .....teinekord abi vaja, siis anna teada.....seda hainina ma enda ja sõprade omadest kõige rohkem remontinud
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
Renx kirjutas:11-12 peaks täitsa hea olema jah .....ja muide tee see auto korda jah, hetkel suht käest ära lastud, aga kui veits vaeva näha siis saab asja küll....üks soovitus veel....pane linkidega tagauksed tagasi ....aga egasmidagist...jõudu-jaksu ja paksu rahakotti! .....teinekord abi vaja, siis anna teada.....seda hainina ma enda ja sõprade omadest kõige rohkem remontinud
mul juba uued tagumised uksed olemas järgiminemise vaev ja ylejäänud yritus ootab palgapäeva. nii et asi käsile võetud
ex ma helistan sulle siis kui remondiks läheb