Pisike mure sädemega !! - lukku viga leittud!!

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
martin1

Pisike mure sädemega !! - lukku viga leittud!!

Postitus Postitas martin1 »

masin siis E28 525e 2,7 l


yhesõnaga masin seisis mingi 3 - 4 päeva.Vahetasin välja aku ja aku klemmid. ( aku klemmide kylge tulevad juhtmed 50 korda ülevaadatud ja annavad yhendust) alguses mõtlesin et on kyte otsas või midagi sellist tõin kytet ja sama pull ikka ei midagi.
kontrollisin siis sädet mida polnud.
sai siis testriga mõõõdetud syytepooli ja peale vool tuleb 12.5 V läbi ka naq laseb.
põhimõtteliselt siis järgmine mõte ,mis läbi käib on >Kommutaator´
(mis iseenesest minu E30 325e 2,7l puudus)

kas sellel masinal on see peal ja kui on kus asub :roll:
mis võimalikud variandid võivad veel küsimuse alla tulla

olex infi eest kohe ikka väga väga tämulik :!:
Viimati muutis martin1, 13 Mai 2006 14:56, muudetud 1 kord kokku.
Indrek I
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Nov 2005 21:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

etal pole kommuntaatorit

uuri pulsiandureid ,need 2 mis käigukasti külge jooksevad
uuri mis korras on jagaja rootor
Kontakt: viis kaks viis üks kolm üks üks
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

väike offtopic naljake: pane radikas ette autole siis tuul ei puhu küünlaid ära ja säde ka tagasi, pluss kolb näeb ka kuhu käija kui küünal pöleb :lol:

selles postis pole midagi isiklikku lissalt nii sama 8)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
martin1

Postitus Postitas martin1 »

Indrek I kirjutas:etal pole kommuntaatorit

uuri pulsiandureid ,need 2 mis käigukasti külge jooksevad
uuri mis korras on jagaja rootor

kuidas nende korrasolekut kontrollida?

ja rootorit tsekkan homme esimese asjana


lamp kirjutas:väike offtopic naljake: pane radikas ette autole siis tuul ei puhu küünlaid ära ja säde ka tagasi, pluss kolb näeb ka kuhu käija kui küünal pöleb :lol:

selles postis pole midagi isiklikku lissalt nii sama 8)
krt kolb käib ja sädet ple ... radikas ees aga ikkagi jumala kellu :D
martin1

Postitus Postitas martin1 »

põhimõtteliselt rootor on välistatud kuna säde ei jõua syytepoolist edasi ..

yhesõnaga andurid vist. mitu oomi peab olema takistus anduril ja kumb on, sest mul seal 2 andurit. kas siis ylemine või alumine.

täna siis proovisime tõmmata sest eelmisel omanikul oli sama jama olnud ja se aittas!

tulemus avastasime et tahhokas ka ei funkka!!!

kas siis impulsi anduritel on koos mingi juhtblokk või asi mis need andmed läbi sööb :?:
martin1

Postitus Postitas martin1 »

LUKKU
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Milles viga oli?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
martin1

Postitus Postitas martin1 »

ühesõnaga viga siis tegelikult väga lihtne kaitsme karbi kyljes on mingid releed yhe releee juhtmes oli katkestus lihtsalt leitsin tänu sellele et impulsianduritele ei tulnud yltse voolu peale ning hakkasin juhtmeid ülekäima siis läksin vastu (kogematta ) ja auto käivitus. katsusin veel sis juhtmeid ja enam ei läinud vahetasin juhtme välja ja kõik on nyyd ok


veel kord tänud !!

ps Autodata poolt anttud takistused olid valed teglikud olid mul 1004 ja teine 998 oomi (impulsi anduritel)
ja peale tulev vool ( impulsi anduritele ei olnud 4 - 8 V vaid 2 kuni 3 V
nii et alati ei ole Autodatal ka õigus
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

martin1 kirjutas:ühesõnaga viga siis tegelikult väga lihtne kaitsme karbi kyljes on mingid releed yhe releee juhtmes oli katkestus lihtsalt leitsin tänu sellele et impulsianduritele ei tulnud yltse voolu peale ning hakkasin juhtmeid ülekäima siis läksin vastu (kogematta ) ja auto käivitus. katsusin veel sis juhtmeid ja enam ei läinud vahetasin juhtme välja ja kõik on nyyd ok
Hea kuulda, et vea põhjus välja tuli. Kindlasti on teisigi sarnase veaga autosid. Kaitsmekarp ongi tegelikult üks kurja juur, mis autos salapäraseid "anomaaliaid" tekitab. Juhtmed-klemmid vanad ja roostes. Need asjad oleks 20 aastat vanal autol hea profülaktika mõttes üle vaadata.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
martin1

Postitus Postitas martin1 »

asi nyyd käsile võetud ja käin kõik pistikud ja klemmid yle. varsti läheb ülevärvi. suve keskpaigaks tahaks liiklusse lennata 8)
yhesõnaga nyyd kõik ok moto poolest!
kui palju muidu peax surve silindris olema mingi 11 - 12 vahel ??
Renx
Postitusi: 497
Liitunud: 07 Aug 2005 21:01
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas Renx »

11-12 peaks täitsa hea olema jah 8) .....ja muide tee see auto korda jah, hetkel suht käest ära lastud, aga kui veits vaeva näha siis saab asja küll....üks soovitus veel....pane linkidega tagauksed tagasi :D :D ....aga egasmidagist...jõudu-jaksu ja paksu rahakotti! :D .....teinekord abi vaja, siis anna teada.....seda hainina ma enda ja sõprade omadest kõige rohkem remontinud :P :P
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
martin1

Postitus Postitas martin1 »

Renx kirjutas:11-12 peaks täitsa hea olema jah 8) .....ja muide tee see auto korda jah, hetkel suht käest ära lastud, aga kui veits vaeva näha siis saab asja küll....üks soovitus veel....pane linkidega tagauksed tagasi :D :D ....aga egasmidagist...jõudu-jaksu ja paksu rahakotti! :D .....teinekord abi vaja, siis anna teada.....seda hainina ma enda ja sõprade omadest kõige rohkem remontinud :P :P


mul juba uued tagumised uksed olemas järgiminemise vaev ja ylejäänud yritus ootab palgapäeva. nii et asi käsile võetud
ex ma helistan sulle siis kui remondiks läheb :D
Vasta