selline jama , et mootor läheb väga kiiresti keema, nii km sõitu ja juba temp seier põhjas, ja paisupaagist vee välja surnunud. mitte ei saa aru milles asi. algul arvasin et termostaadi klapp, see sai vahelt ära võetud, aga ikka sama jama. veepump tundub nagu korras olevat, et ajab vett ringi. auto seest soojaks ei lähe. ainus asi mida kahtlustada oskan, on see, et äkki sai talvel veepumbale liiga teha, ja ta ei aja piisavalt vett ring. auto on e23, 728. äkki keegi oskab miksit nõu anda?
Kas jahutussärk ikka õhutatud on? ehk on õhk sees ja sestap ei käi mahl ringi õieti - vähemalt m20'l on termostaadi juures õhutusnippel. teine trikk oli veel see õhutada tuli kallakupeal, muidu jäi salongi radikas õhku täis
ja selline asi ka veel et radikas absoluutselt soojaks ei lähe, vesi keeb, aga radikas külm, üritan õhutada seda värki, kurat sii on küll jam akui plokikaas kõver või mõra..
Kui vaja pane uus termostaat. Mootori õhutamiseks on kaval mõte sõita ninaga kõrgemale kohale. Õhutuskruvi keera paokile, lase mootoril vaikselt töötada.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
exmets kirjutas:ja selline asi ka veel et radikas absoluutselt soojaks ei lähe, vesi keeb, aga radikas külm, üritan õhutada seda värki, kurat sii on küll jam akui plokikaas kõver või mõra..
ol4ed kindel et sul õige radikas küljes. Mul tegi kunagi sihukest pulli siis kui sai sinna mingi muu auto radikas peale aretatud ja paisupaagi ülevoolu torule pime ette pandud