Niisiis on paaril viimasel päeval tekkinud jama, mis takistab kuuesega sõitmast. Nimelt uputatakse silindrid bensuga üle.
Selline asi juhtus ühel korral ka eelmisel aastal, et sõidupeal hakkas mootor äkki tõmblema ja puterdama ning kütusekulu viskas lakke. Anomaalia kadus mõnekilomeetrise sõiduga. Hiljem käisin Truumu jures ning mingit viga ei leitud. Nüüd neljapäeval hakkas sama pull pihta linnasõidul. Foori all sureb välja ja käima enam ei saa. Bensuhais üleval ning sumprist lööb musta suitsu. Kütusekulu jälle laes. Kuidagi suutsin kontori juurde jõuda. Reguleerisin veidi (segu?)kruvi tühikäiguklapi juures ja tundus, et asi sai korda. Järgmised sadakond kilomeetrit sõitis ilma mingi probleemita. Täna hakkas jälle pihta. Ei käivitu. Kui ikkagi kuidagi käima saab (gaas põhjas), siis tagan viskab alguses musta suitsu. Keerasin ühe küünla maha - see täiesti märg. 100 km/h juures näitab ökonomeeter kütusekuluks 16 l/100km.
Milles siis kamm? Oma mõtted:
rõhuregulaator - kas laseb liiga suure surve pihustitele?
õhulugeja lolliks läinud?
küünlad - need on ainult ca 5000 km sõitnud Boschid?
On kellelgi midagi sarnast juhtunud?
M30 uputab
Endal olnud peaaegu et sama jama, ainult et mitte m30 vaid m50 mootoriga. Peale klmandat korda diagnostikas käimist tuli välja et temp. andur nahkas. Seal oli kaks andurit, üks andis inffi armatuuri, teine ajule. See mis ajule andis oligi vigane, järsku näitas et mootor külm, aju tõmbas õhu lõõrid kinni ja oligi uputus. See viga lõi alati kas trassil möödasõitu tehes välja, või linnasõidul. Vahetasin igaks juhuks mõlemad andurid välja, kumbki natuke üle 100 krooni.
Carclassic OÜ