e28 2,0 mootori vahetus 2,5 vastu

Kõik tehnilised küsimused.
Suletud
dpb

e28 2,0 mootori vahetus 2,5 vastu

Postitus Postitas dpb »

tere
autol 2,0 mootor tahaks panna siis 2,5 se.on olemas ka juhtmestik ja aju ,kardaan,differ.kast vist sobib sama mis 2.0 sel. Põhimõtteliselt peaks saama või väidab keegi vastupidist ?mis probleem võib tekkida?
mootoril on aju pistiku küljes kolm juhet mis on eraldi must,valge ja roheline-kollane.
aga autol on must,roheline,roheline-punane,roheline-kollane ja valge -must. nagu aru saan siis osad jäävad lahtiseks.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Kas paned 2.5i või 2.5e sinna peale?
Kui tahad panna 2.5i siis vaja palju asju ringiteha kuna, 2.5i on m30 plokkiga ja 2.0 on m20 kui 2.5e peaks asi veidi lihtsam olema.
E28 525e & E28 535i
dpb

Postitus Postitas dpb »

mootor on 2,5i 85 a e28 pealt.ketiga.sama nagu 2,8 mootor välimuselt.mis peab siis ümber tegema ?
dpb

Postitus Postitas dpb »

2.5 se õhulugeja ja bens pump on ka veel mul olemas
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Nii...
Juhtmestik ei sobi,
Käigukast tuleb vahetada,
Kardaan on teise pikkusega.

Diffri kohta ei tea öelda...

kindlasti veel palju :)
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kas sinna siis M20B25 ei istuks vahele?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
jaant

Postitus Postitas jaant »

Diffrid on ka erinevad, samuti radika suurus.
dpb

Postitus Postitas dpb »

mis juhtmestikku mõtled ?mootoril on juhtmestik küljes ja kardaan on ka olemas mul.kast pidi sobima ja diffri jätaks esialgu sama ,radikas on mul ees mosse oma vesi püsib õige temp juures ka ilma difuuserita,arvan et seda ei pea vahetama.
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Juun 2005 21:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mart »

Nii, kellad võivad hakata segast panema, mosse radikas ei jahuta isegi m10 1.8-t ära, eta differ on mingi 2.9 ülekandega, mis tapaks su siduri suht kiiresti. Kiirendus oleks kah pea olematu
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

kas sa ISE oled proovinud 2,8 kasti 2,0 ploki otsa vägistada? tead ma tuleks kohe vaatama seda asja :lol: juhtmesti võib sul olla, aga kas sa pistikut oled uurinud? kunagi ei ole mingeid otsasid üle. kuna m30 plokki peaks vett juba päris tublisti minema siis tõesti võid mokitsa radika vana metalli viia.Kas mootor on sul käppadega? kas kasti tugi on sul? kas käigu vahetus hoovastik on sul m30 ploki kastiga sobiv?sõit võib ka gaasi trossi taha seisma jääda :roll: siit väike vihje.kuna sul oli 2,0 siis ma arvan et differ jääb tsipa aeglaseks, röögib aiste vahel aga ei liigu, kiirendus saab hea aga kütuse kulu tõuseb trigonomeetriliselt (kogemus sellega et 323-le sai 315 differ :oops: ) ning pealegi kas sa poolassi tugevuses oled veendunud?2,3 asemel sai kunagi pandud 3,2 ja poolassid läksid krõps ja krõps :wink: kardaani ma ei hakka enam eriti mainima :wink: Jõudu külamees!
Sass9

Postitus Postitas Sass9 »

Olen ise ka mõelnud selle peale, kuna endal e28 ja sama 520i, asi jäi sooritamatta kuna vahetada tuleb väga väga palju osi :( , lihtsam on osta kere ja mootor 528, 525, ja sinna peale tõsta enda istmed ja sisu näiteks...--Ja odavam ka...
Ise tegin mootoris kõik korda enamvähem ja olen rahul nüüd. Ma ka ei soovita sul enda autole ümber tõsta mootorit. Ja veel on see asi et arkis võib ka jama olla.. Ühesõnaga see asi ei tasu end ära..

http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=910 Nagu näha, siis 520 to 525 ei muuda midagi, Kunagi pole palju, osta kas või 535- ikka jääb mootor nõrgaks.... :D
dpb

tere

Postitus Postitas dpb »

mul on kõik vajalikud asjad olemas et panna 2,5 mootor selle pärast küsisingi kas keegi enne pannud.aga ma loobun sellest mõttest.kui kellegil vaja 2,5i juppe siiis mul oleks pakkuda!
võib teema lukku panna .
Suletud