Jutt e24 el. luugist aga küllap on katuseluugi mehanism sarnane kõigil haidel. Probleem selles, et luuk ei liigu täiesti vabalt ning tahaks regulli. Luuki katuse sisse lastes kiilub aegajalt kinni. Luugi pealt on värv kriibitud - seega käib teine vastu katust. Tagumise serva ülesse/alla liigutades jääb ka tagumise serva tihend katuse servele kandma.
Seega kes on luuki lammutanud - kuidas see paika keeramine käib?
Katuseluugi reguleerimine
Re: Katuseluugi reguleerimine
Konkreetse vea kohta ei oska midagi kindlat kosta aga pakun, et vea põhjustajaks on väsinud ja ilma määrdeta tross. Kui luuki vähe kasutada kipub see värk seal "ära kuivama" ning mingil hetkel tõmmatakse trossil hambad maha või siis annab hammasratas järgi.
Luugi remont on üks tüütu ja suht ajamahukas tegevus, algatuseks võid proovida trossile ja luugi tõstemehhanismile veidi määret (mõni universaalne laagrimääre ehk) panna.
Samuti võib võimaluse piires neid siine puhastada millel luuk sõidab.
Reguleerida sai seal minu mälu järgi ainult nn. luugi keskasendit.
Luugi remont on üks tüütu ja suht ajamahukas tegevus, algatuseks võid proovida trossile ja luugi tõstemehhanismile veidi määret (mõni universaalne laagrimääre ehk) panna.
Samuti võib võimaluse piires neid siine puhastada millel luuk sõidab.
Reguleerida sai seal minu mälu järgi ainult nn. luugi keskasendit.
E24 635CSi | E10 2002
Re: Katuseluugi reguleerimine
IMO ongi luugi keskasend millimeetri või paariga nihkesArvo kirjutas:Reguleerida sai seal minu mälu järgi ainult nn. luugi keskasendit.
http://www.autozone.com/repair_info.htm
siin on päris üksikasjalik õpetus selle kohta, mina sain enda luugi reguleeritud
siin on päris üksikasjalik õpetus selle kohta, mina sain enda luugi reguleeritud
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina