K: Summuti 735 84.a.

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
hawi

K: Summuti 735 84.a.

Postitus Postitas hawi »

Hei,

Summuti 735 84.a. Ma arvan, et peab olema katalüsaatoriga. Mis võib maksta ja kas ka kasutatud tükke leiab mõistliku hinnaga.

Alvar

EDIT: Ja kohe läks vale teema alla :(
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: K: Summuti 735 84.a.

Postitus Postitas Ruut »

hawi kirjutas:Summuti 735 84.a. Ma arvan, et peab olema katalüsaatoriga.
Miks sa arvad, et peaks olema katiga? Üldjuhul sel ajal tulid nad tehasest ilma aga sakslased on hiljem masinatele katid alla pannud, et vähem maksu maksta. Nii oli ka minu 83 a masinal.
hawi

Postitus Postitas hawi »

Ma lihtsalt oletasin, kuivõrd ka omanik ei osanud öelda, mis seal all võiks olla. Käisin nädalavahetusel masinat vaatamas, kohe silma paistvate töödena oligi summuti ja uste alumised servad, muidu oli küll selline masin, et võta lapp kätte ja puhasta ära ja saab nagu uus.

Sellegipoolest, mis hinnaklassi summuti võib jääda?

Alvar

EDIT: Omanik ütles, et kusagilt Valga lammutusest pakutati 500 krooni kogu kupatus, aga võibolla peaks veidi kestvama lahenduse peale mõtlema, kui peaks selle masina ära ostma.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Bosalil on päris korralik kataloog võrgus
http://www.catalogue.bosal.com/pages/cm ... t_cat_news
aga vanemale kolmepoolesele seal midagi ei pakuta. E24 oli ka valikus vaid 628.
Ega sul muud üle jää, kui varuosapoode läbi helistama hakata. Arvan, et täispikkuses uuest sumpsist tuleb välja käia 5-10k. Kui 500.- saad romulast korraliku originaali (milles ma küll kahtlen) siis mina võtaks selle.
hawi

Postitus Postitas hawi »

Tjah, eks mulle hakkabki tunduma, et vist ei taha seda masinat võtta. Ma küll mitte niivõrd summuti pärast, kuivõrd pigem uste alumiste servade rooste pärast. Ka üks esitiib vajab tööd ning võimalik, et ka küljekarbid, veidi oli sealgi läbi roostetanud alt. Roostet ei tasu alahinnata ilmselt. Kirjutan sinna "Kuldse börsi" teemasse veidi selle masina kohta ka.

Alvar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Neid plekke võid vengist või almelost uurida ja paistab, et müüvad ka mingeid summuteid
http://veng.ee/idx.html
http://www.almelo.ee/
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Korraliku vana summuti leidmine on suhteliselt raske, endal oli mingi aeg sama probleem. Uus summuti b-osana maksab ca 12K
635csi
hawi

Postitus Postitas hawi »

No see hind hakkab juba masinate endi eest küsituid ületama, aga ilmselt kestab ka kauem, kui parandatud summutid. Kui erinevad on näiteks 2,8 ja 3,5 summutid? Vabandan oma võhiklikkust, aga sisetunne ütleb, et peab olema erinev, aga milline tükk kui palju, valgustaks ehk keegi? On näiteks võimalik selline kombineerimine mitme erineva mootoriga masina parematest juppidest?

Alvar
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

2,8 mootori sumpal on torud peenemad, resonaatorid peaks ka väiksemad olema. 3,2 mootori väljalase peaks olema sama ehitusega mis 3,5 mootoril.
Põhimõtteliselt on võimalik 2,8 summuti 3,5 mootori külge pookida aga sellega läheb kindlasti hulgem hobujõude kaduma.
E24 635CSi | E10 2002
hawi

Postitus Postitas hawi »

REALOEMis ringivaadanuna tundub mulle, et minu küsimus oli rumal.

Alvar
Vasta