armatuuri akud spidoka ega tahhoka töösse ei puutu. service tuled teevad lollusi või ei tööta kui akud läbi. Vanemat tüüpi kelladel (ee..kuni näiteks 84? lambist pakutud, 82 olid kindlasti veel vanad ja 85 uued )kõige alumine trükiplaat enamasti ussitanud (kui enda omasid tööle üritasin saada siis lammutasin 3 vanemat tüüpi plokki laiali, kõigil oli alumine plaat lootusetult läbi). Samuti võiks kontrollida kaitsmekarbist tulevat suur pistikut, kellegil (entusjast?) oli see viga (ebk foorumis vastav teema).
kaitsmed eeldavasti terved?
Ihv kirjutas:armatuuri akud spidoka ega tahhoka töösse ei puutu.
tahhoka ja ökonomeetri töösse puutuvad. mäletamist mööda spidokas töötas ka surnud akudega korralikult. jutt küll mitte konkreetsest mudelist vaid e30.
totaalselt surnud akudega töötas tahhokas edukalt. autoelektrik, kes üritas ka nimetet trükiplaati taastada väitis samuti, et näidikutesse akud ei puutu
nimelt on mul mõistus otsa saanud sest no tee mis tahad ma ei oska enam kuskilt otsida põhjust miks tahokas ei tööta peale selle ei põle ükski oil service tuledest ja spido ei toimi
kuidas on saksakeeles tahomeeter?? ma ei leia seda kaitset ülesse mille alla see käib
Kaitsme kohta ei oska öelda, minu arust E28 ei ole tahhol üldse kaitset seal karbis. Aga kontrolli järgi, kas tahhomeetrile tuleb signaal - näidikupaneeli jõuab see kindalaekas aju juhtmestiku külge ühendatud 3-juhtmelise pistiku kaudu, kus tahhomeetri juhe on äärmine must (tuleb ECU-st).