1. leht 1-st

BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 01 Nov 2014 15:01
Postitas Zig
Tere.

Selline küsimus ma olen kuulnud, et on pandud kütusepaak varuratta kohale, kas keegi oskab anda informatsiooni kuidas oleks seda kõige targem teha või kas üldse on?

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 01 Nov 2014 20:56
Postitas arx323
Minu autol nii
Pilt

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 02 Nov 2014 10:59
Postitas Zig
Saan aru, et sul nagu võistlus auto tulemas?

Ma tahaks tänavakõlbuliku, et mul oleks ruumi ka asju sinna mahutada (paagi peale), tean paak jääb suhteliselt väikeseks, aga siiski.

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 02 Nov 2014 11:33
Postitas raunz
Ülevaatusel tekib kohe kindlasti probleeme võistluspaagiga. Niikaua kuni originaalid läbi mädenenud pole soovitaks need samad jätta. Turvapaagi võid ehitada ka varuratta koopa sisse või siis teha ise spetsiaalne süvend paagi jaoks. Siis tuleb veel kütusevoolikud ja torud ringi vedada ning pumba ja filtri jaoks kohad leida. Turvapaakide hinnad algavad 150€, sõltuvalt sellest kui põhjalikult ja korralikult teha võib vabalt ka 500€ süsteemi peale lõdvalt kulutada.

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 02 Nov 2014 17:23
Postitas arx323
Auto on tänaval sõitmiseks ning üv mehel pole pagassi asja.Paak maksab 170 midagi.

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 02 Nov 2014 19:33
Postitas lukk
Kuna siin teemas juba kütusepaakidest juttu on siis endal selline mure, et kui paak triiki täis lasta, siis hakkab kuskilt välja ajama. Bensiin niriseb mööda kütusetoru maha. Kahtlustasin, et pumba juurest on tihend läbi, aga sealt oli kuiv. Kas kellelgi on veel sellist jama olnud ja mis võib selle põhjustajaks olla?

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 02 Nov 2014 22:48
Postitas sillufromIV
Paake ühendab ka pealt voolik, mis on tavaliselt ajaga pragunenud. Võta tagaiste välja ja vaata luugist voolikuid. Tuulutuse voolik võib ka pragunenud olla. Teise paagi kohal luuki pole ja seal selguse saamiseks pead paagid vähemalt allapoole laskma.

TÜV-l tõesti tavaliselt pagassi ei vaadata. Pane kolmnurk ja tõkiskingad koos tulekustutiga kabiini. Vanad paagid aga võiks külge jätta. Muidu äratad ülevaatajal vastupandamatu soovi pagassi piiluda.

Varuratta süvendisse paagi tekitamiseks vaataksin ise sellise kujuga vedelgaasi anumate suunas. Need peaksid kasutatult kättesaadavad olema. Korgi ja miks mitte ka tasemeanduri annab juurde nuputada või sobivaks teha.

Lõpuks. Miks peaks üldse lihased paagid asendama? Lekivad, puuduvad? Võib ju näiteks vaid ühe (parempoolse) kasutusse jätta. 20-liitrisest piisab hobiautole küll!

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 03 Nov 2014 19:29
Postitas arx323
kas üv mees teab üldse kus sellisel vanal masinal paak asub.Vanadel kadettidel ning mõningatel autodel originaalis paak pagasis.Mul passis nagunii märge ümberehitusest nii et ....

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 03 Nov 2014 22:25
Postitas raunz
Kui kütusepaagi asemel on tühi koht siis on ilmselge, et seal paak ka olema peaks. Neil autodel, kus paak pagasiruumis on ka põhi tagaistme alt hoopis teistsugune.

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 04 Nov 2014 15:16
Postitas Zig
Mulle kohe üldse ei meeldi see ruumi kadu.(arx)
Teen siiski tänavaliikuri, lihtsalt varuratta koobas üleliigne, ning arvan et tagaots jääb liiga kergeks.
Mõtlen ka sellele et lihtsalt süvendada pagasnik.
Üks asi ei jõua täpselt kohale, miks on vasakul pool pagasiku all tala ja paremal mitte, peaks paremal ka olema?
Ümber tegemine ka sellepärast et puudub paak.

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 04 Nov 2014 15:34
Postitas JanekEnde
Kas ei oleks lihtsam osta uus või korralik kasutatud paak ning sinna juurde uued jubinad ning auto alla panna? :) Siis jääb ka ruumi pagasnikusse.

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 04 Nov 2014 16:30
Postitas nuga
Zig kirjutas:Üks asi ei jõua täpselt kohale, miks on vasakul pool pagasiku all tala ja paremal mitte, peaks paremal ka olema?
323i'l on mõlemal pool, kuna sellel on sumpsid mõlemal küljel. Teistel mudelitel ongi ainult vasakul.

Re: BMW E21 Kütusepaak

Postitatud: 04 Nov 2014 18:39
Postitas arx323
Zig kirjutas:Mulle kohe üldse ei meeldi see ruumi kadu.(arx)
Teen siiski tänavaliikuri, lihtsalt varuratta koobas üleliigne, ning arvan et tagaots jääb liiga kergeks.
Mõtlen ka sellele et lihtsalt süvendada pagasnik.
Üks asi ei jõua täpselt kohale, miks on vasakul pool pagasiku all tala ja paremal mitte, peaks paremal ka olema?
Ümber tegemine ka sellepärast et puudub paak.
Mul auto ehitatud pigem kiirema sõidu suunitlusega.Võib olla kunagi kirjutan,millega tegu.Kaupa ning muud tavaari vean teise autoga.Eks igaüks teab ise,mida oma autoga teeb.