Tere!
Ostsin ka endale mõnipäev tagasi e28 ja nüüd tekkisid mõned küsimused. Kuidas on lood e28 sildadega, kas juppe leidub hea hinnaga või oleks mõtekas panna e34 sillad alla või oleks seal vaja liiga palju ümber teha? Kust oleks mõtekas silladetaile osta tartust? Samuti sooviksin ära teha mootori vahetus ja vahele panna 2.5 141kw, mis oleks vaja selle jaoks ümber teha? Mainin ära, et olen algaja ja see on minu esimene projetikas.
Ette tänades,
Taavi.
E28 sillad ja mootori swap
Re: E28 sillad ja mootori swap
Tere Taavi
welcome to the community
E28 sillade juppid on suht soodsalt, üks kõik kas a või b varuosad.
Soovitan febi või Lemförder kaup.
Sillade vahtus on mõttetu.
Kui seda masin on sinu esimene projekt, siis oleks kindlasti parem kui sa teed enne keretööd ära ja siis sillad korda, ja alles siis mõtled sa mootorite peale.
Oleks ka huvitav mis mootor sul on praegu kapoti all....
welcome to the community
E28 sillade juppid on suht soodsalt, üks kõik kas a või b varuosad.
Soovitan febi või Lemförder kaup.
Sillade vahtus on mõttetu.
Kui seda masin on sinu esimene projekt, siis oleks kindlasti parem kui sa teed enne keretööd ära ja siis sillad korda, ja alles siis mõtled sa mootorite peale.
Oleks ka huvitav mis mootor sul on praegu kapoti all....
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Re: E28 sillad ja mootori swap
Suur aitäh! Mootoriks on tal 2.5ETA peale pandud 2.5i plokikaan pöörded tõstetud 7500rpm.
Taavi.
Taavi.
Re: E28 sillad ja mootori swap
Esialgu võiks ju see 2,5eta sinna aistevahele jäädagi, m50 ehk hiljem vahele visata kui kere ning sillad ok on
Re: E28 sillad ja mootori swap
jah olen selle juba mõelnud.
Re: E28 sillad ja mootori swap
see eta mootor on igatepidi kõvem ja kiirem kui m50 mootor , kui õigesti näppida.E28Taavi kirjutas:jah olen selle juba mõelnud.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: E28 sillad ja mootori swap
Kust muidu oleks mõtekas lemförderi kaupa osta tartus?