E28 pensiisni pump ja muu sellega seotud

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
remus

E28 pensiisni pump ja muu sellega seotud

Postitus Postitas remus »

kuidas peaks olema originaalis pensu pumbal voolikute kinnitused, kas tavaliste klambritega või siis vaskseibid jne?
ja kus peaks olema tagasivooli voolik mootori juures?
autot ostes mäletan olevat seal tagasivooli klapi juures kaks voolikut ( üks neist tagasivool arvatavasti) aga kuskilt pealt lekkis ja järgmiseks päevaks ( kui autol järel käisin ) pidi omanik probleemi kõrvaldama ja seda tegi ta nii et 30 kildi sõitmiseks läks 15 liitrit pentsu......
samas küsiks kohe ka et millal tulid armatuurile ökonomeetrid? mul seda eu ole ja pole näinud kah ühtegi E28 ilma selleta
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

ökonomeetrid on algusest saati olnud suurema mootori töömahuga autodel(1,8 ja vist 2.0 neid ei olnud) :roll:
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
remus

Postitus Postitas remus »

mis ma pean muretsema peale ökonomeetriga ploki et see asi toimima hakkaks ültse?
tmz

Postitus Postitas tmz »

minu eelmisel 87 aasta 2.0 E28 oli ökonomeeter!
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

vanadel 2.0 polnud uutel juba olid.väike võimaluset et juhtmed juba olemas
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
remus

Postitus Postitas remus »

minu hai jääb ikka sinna 85 aasta varju õrnalt niiet ökonomeiseriga on kõikk
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

tark raamat ütleb et 82 lõpp kuni 86 algus oli nii analoog kella kui ka tahhomeetriga,siis sul vaja kellaplokki, digikella ja juhtmeid tahhomeetri taha :roll:
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Vasta