323 summuti

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

323 summuti

Postitus Postitas akuula »

tervist, siis mure selline, et 2,3 e keskmine pütt on 2 toru sisse ja 2 välja, aasta tagasi sai kataloogides sobratud ja oh üllatust, odavamad kataloogid ei pakkunud ültse sellist asja :? seega sai 2,0 oma võetud, tulemuseks oli see, et hakkas kinni pooma :cry: Kui kõik õnnestub siis peaks varsti garaazis olema 2,3 tagumised pütid :) küsimus siis seega selline; olen kuulnud et 2,3 väljalase on juba stokis suht vabalt hingav? kuna keevitamine pole probleem(ise auto remondis ja iga päev keevita neid roostest puretud sumpse :evil: ) siis tekkis mõte otse läbi resod panna aga ei mäleta enam kas H kujuline ristamine andis häält ja X kujuline jõudu? või vastupidi :oops: ja kas keegi oskab öelda kui suure läbimõõduga torusid peaks kasutama ja kui suuri resosid? muidu võiks kogu väljalase spordiks teha aga kuidagi ei paindu käed sport summuteid alla keerama kuna ei taha seda neetud plärinat mida nad tekitavad... Ette tänades
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: 323 summuti

Postitus Postitas Arvo »

E21 323i on juba originaalis nn free flow (kõik resod otse läbi), mingite tagumiste sportpüttidega ei võida ilmselt suurt midagi, pigem jätta originaaliks või siis teha juba midagi sellist nagu silweril.
Täpseid torude mõõte peast ei tea, kui meeles katsun üle mõõta.
E24 635CSi | E10 2002
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

häda selles ongi et mul pole 2,3 keskmist pütti, on ainult 2,0(kaks toru sisse üks välja) ja ta poes on umbes 2 kilo kanti, resod oleks odavamad, äkki oskad öelda kumb ristamine parem X või H kujuline? :lol: tagumisi sport pütte ei tahagi panna kuidagi 8)
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Minuteada on X lahendus õieti tehes suurema potensiaaliga, kindlalt ei ütle midagi - see on netist loetud tarkus. Kui saksa keelt jagad siis tasub uurida www.e30.de saiti ja foorumit, seal on väga palju inffi M20 mootori tuunimisest.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Minu mäletamist mööda peaks Patrikul olema originaal A rühma 323i "X pipe" osa - kõige parem olekski ehitada sumps kasutades kas siis seda juppi või tehes täpselt selle järgi endale uue.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Äkki oskab Patric ise komenteerida antud teemat? :roll: Asja vastu oleks tõsine huvi ning peab tunnistama, et saksa keel on ka vahepeal rooste läinud :?
Vasta