323 summuti
323 summuti
tervist, siis mure selline, et 2,3 e keskmine pütt on 2 toru sisse ja 2 välja, aasta tagasi sai kataloogides sobratud ja oh üllatust, odavamad kataloogid ei pakkunud ültse sellist asja seega sai 2,0 oma võetud, tulemuseks oli see, et hakkas kinni pooma Kui kõik õnnestub siis peaks varsti garaazis olema 2,3 tagumised pütid küsimus siis seega selline; olen kuulnud et 2,3 väljalase on juba stokis suht vabalt hingav? kuna keevitamine pole probleem(ise auto remondis ja iga päev keevita neid roostest puretud sumpse ) siis tekkis mõte otse läbi resod panna aga ei mäleta enam kas H kujuline ristamine andis häält ja X kujuline jõudu? või vastupidi ja kas keegi oskab öelda kui suure läbimõõduga torusid peaks kasutama ja kui suuri resosid? muidu võiks kogu väljalase spordiks teha aga kuidagi ei paindu käed sport summuteid alla keerama kuna ei taha seda neetud plärinat mida nad tekitavad... Ette tänades
Re: 323 summuti
E21 323i on juba originaalis nn free flow (kõik resod otse läbi), mingite tagumiste sportpüttidega ei võida ilmselt suurt midagi, pigem jätta originaaliks või siis teha juba midagi sellist nagu silweril.
Täpseid torude mõõte peast ei tea, kui meeles katsun üle mõõta.
Täpseid torude mõõte peast ei tea, kui meeles katsun üle mõõta.
E24 635CSi | E10 2002
Minuteada on X lahendus õieti tehes suurema potensiaaliga, kindlalt ei ütle midagi - see on netist loetud tarkus. Kui saksa keelt jagad siis tasub uurida www.e30.de saiti ja foorumit, seal on väga palju inffi M20 mootori tuunimisest.
E24 635CSi | E10 2002