olen mõned korrad vahetand pumpa aga probleemid (undamine, raske rool) pole päris kadunud. Pommi kohal olev karbike oli umbes ja see on ilmselt pumbale häda teinud (pumpas tupikusse). kõige selle vahetamise juures aga olen hakanud kahtlema oma tegevuse õigususes. plaan nüüd panna peale korralik e28 pealt pärit pump (voolikuotsikud küll ei sobi aga ilmselt saab koos voolikutega siiski panna) ja tahaks natuke nõu sellega seoses:
milline õli panna? Siian olen pannud harilikku ATFi aga on see ehk liiga paks ja koormav?
kas süsteemi peab ka õhutama? olen teind nii, peale pumba vahetust lasknud avatud potsikuga käia ja rooli keerand kohapeal. karbi peal on ka mingi õhutusnippel..kas peaks sellega midagi tegema?
M30 roolivõimu pumba vahetus
Re: M30 roolivõimu pumba vahetus
BMW roolivõimudes on tehase poolt ka muid õlisid, kui ATF, kasutatud. Kõige targem oleks sul UM-st järgi küsida.Ihv kirjutas:Siian olen pannud harilikku ATFi aga on see ehk liiga paks ja koormav?
Re: M30 roolivõimu pumba vahetus
ATF. Seesama mis automaatkastis käib. Töötava mootoriga keera rooli ühele-teisele poole, vaheldumisi sellele pumpa ka pidurit.Ihv kirjutas: milline õli panna? Siian olen pannud harilikku ATFi aga on see ehk liiga paks ja koormav?
kas süsteemi peab ka õhutama? olen teind nii, peale pumba vahetust lasknud avatud potsikuga käia ja rooli keerand kohapeal. karbi peal on ka mingi õhutusnippel..kas peaks sellega midagi tegema?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.