e23 diffri vahetus? edit: ikka undab
e23 diffri vahetus? edit: ikka undab
On teine viimasel ajal väga jubedat häält hakanud tegema ja vajab hädasti väljavahetamist. Talvel sai koos sillaga alla pandud ja seega eraldi vahetamise kogemus puudub. Kuidas seda kõige valutum teha oleks?
Garaazis oleval sillal keerasin 4 polti, mis diffrit ematala küljes hoiavad lahti ja sikutasin alguses ühte serva ja siis teise, niiet mõlemad otsad tulid seest välja ja oligi käes. eeldatavasti saaks sama liigutust teha ka auto all olevaga (simmekad nagunii vaja vahetada ..aga kas oleks mõistlik siiski sisemisest otsast pooltelg lahti võtta ja otsad eelnevalt diffri külge panna kui hakkan alla panema? )aga kuidas neid 4 polti lahti keerata? kuidagi vahelt lehtvõtmega vast saaks aga kahtlen asja edukuses..kas lasta suurtest puksiest silla esimene ots allapoole? või lasta salongist amordi ülemised otsad lahti? või pääseb siiski niisama ligi?
ühtlasi küsiks, et mis õli te diffris kasutate?
Garaazis oleval sillal keerasin 4 polti, mis diffrit ematala küljes hoiavad lahti ja sikutasin alguses ühte serva ja siis teise, niiet mõlemad otsad tulid seest välja ja oligi käes. eeldatavasti saaks sama liigutust teha ka auto all olevaga (simmekad nagunii vaja vahetada ..aga kas oleks mõistlik siiski sisemisest otsast pooltelg lahti võtta ja otsad eelnevalt diffri külge panna kui hakkan alla panema? )aga kuidas neid 4 polti lahti keerata? kuidagi vahelt lehtvõtmega vast saaks aga kahtlen asja edukuses..kas lasta suurtest puksiest silla esimene ots allapoole? või lasta salongist amordi ülemised otsad lahti? või pääseb siiski niisama ligi?
ühtlasi küsiks, et mis õli te diffris kasutate?
Viimati muutis Ihv, 17 Juul 2006 19:22, muudetud 1 kord kokku.
Re: e23 diffri vahetus
Eks see töö üks väsitav tegevus ole, soovitav on teha kahe mehega... üksi tehes on tavalise kanali peal parasjagu rebestamist Midagi eriti keerukat seal pole eeldades, et poldid väga kinni pole roostetanud ... ülemised 4 polti saab tavalise korralikuma lehtvõtmega väga edukalt lahti.
Õli on bemmi diffrites GL5, eks vali ise vastavalt rahakoti paksusele (juhul kui sul plokkdiffer siis on valikuvõimalused väiksemad ning õli liitri hind on kah üle 200.-)
Õli on bemmi diffrites GL5, eks vali ise vastavalt rahakoti paksusele (juhul kui sul plokkdiffer siis on valikuvõimalused väiksemad ning õli liitri hind on kah üle 200.-)
E24 635CSi | E10 2002
Endale sai just selline õli diffrisse kallatud:
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... duct_id=85
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... duct_id=85
E34 & E32
njah, differ vahetet aga kasu täpselt null esimese-teise käiguga kiirendades on siuke spetsiifiline uaziku hääl..tugev undamine..nii kui siduri alla vajutad võib vaba käigu paned kaob ära....samas ütleme 50ga sõites nagu ei ole...arvasin, et mõni diffri laager. täpselt sama oli ka 4k. kastiga (praegu all 5k) ja nüüd ka juba teine differ all. ..mis seda põhjustada saaks....kas tõesti kardaani keskmine pukk? tundub liiga võimas hääl, et see pisike laagrike seda põhjustada võiks
on kellelegi ideid või kogemusi?
on kellelegi ideid või kogemusi?
jah omal oli ka häda ühe autoga, tee mis tahad no undab krt, vahetatud said nii differ kui ka kõik puksid ikka ei midagi.lõpuks hakkasin ratta laagreid terasemalt kuulama ning viga oligi käes. vahetasin laagrid tagant ära, vaikus, siis järsku hakkas jälle pihta... kõige naljakam oli algul see, et hääl tuli justkui tagant , olles vahetand tagalaagrid undas ikkagist; selgus et viga ühes esimeses laagris, peale selle vahetamist probleem kadus...nii et mine kuula oma laagrid üle(võta piduri osad maha, pane ratas tagasi ja keeruta vähe kui teeb vähekenegi mingit häält vaheta ära.
Kas "uus" differ on kontrollitud (võetud sõitva auto alt?). Ma kunagi vahetasin oma E30-l sedasi heauskselt vist 3x diffrit enne kui vaikne ja hea sai
Käigukasti ei oska peast öelda mis käib, vanematel on enamasti jah GL4, samas võib osadele kastidele ka edukalt ATF-i või lausa mootoriõli sisse kallata
Edit: samas kui tagasillast kostuv hääl on TÄPSELT samasugune kui enne siis on viga ikka tõenäoliselt mujal kui diffris
Käigukasti ei oska peast öelda mis käib, vanematel on enamasti jah GL4, samas võib osadele kastidele ka edukalt ATF-i või lausa mootoriõli sisse kallata
Edit: samas kui tagasillast kostuv hääl on TÄPSELT samasugune kui enne siis on viga ikka tõenäoliselt mujal kui diffris
E24 635CSi | E10 2002
jah, see differ oli enne all ja täiesti vaikne. maanteel enne üliõrnalt nagu oleks undand aga enam mitte, ju see oli siis diffrist. ehk siis maanteel on täiesti vaikne, linnas 3-4 käiguga ka.
ja kõrva järgi kostab hääl pigem kasti juurest (kuigi kõrva järgi kostumisi ei julge usaldada..küllalt puusse pannud sellega
ja kõrva järgi kostab hääl pigem kasti juurest (kuigi kõrva järgi kostumisi ei julge usaldada..küllalt puusse pannud sellega
njah. käisin tõstuki peal ja kogenud mees ütles, et 100% kindlalt on hääle otseseks põhjustajaks kasti hammakate hambuvus. mis võlle siukse pinge alla ajab on teine teema, pakkus näiteks, et otsa laager (mis hooratta või vända otsa küljes on ja kuhu kasti võll sisse läheb) on läbi ja see laseb kasti võllil loperadada Kui auto tõstuki peal oli ja käik sees käis siis oli sidurikojast ka mingit klobinat või kõrinat kuulda..igatahes ainuke lahendus asjas selgusele jõuda on kast maha võtta
olulist leevendust tõi küll käigukasti tagumise padja liigutamine. Mees tegi proovisõitu ja ütles kohe, et mootor käib kuidagi keresse ja ei ole hea..kui kasti padi õigesse asendisse sai (ca pool cm tahapoole) siis tõesti läks käimine oluliselt pehmemaks, samuti see undmine jäi ca 3x vaiksemaks ehk siis enam nii väga ei sega aga probleemi see loomulikult ei lahenda ja lahti tuleb ikkagi võtta
olulist leevendust tõi küll käigukasti tagumise padja liigutamine. Mees tegi proovisõitu ja ütles kohe, et mootor käib kuidagi keresse ja ei ole hea..kui kasti padi õigesse asendisse sai (ca pool cm tahapoole) siis tõesti läks käimine oluliselt pehmemaks, samuti see undmine jäi ca 3x vaiksemaks ehk siis enam nii väga ei sega aga probleemi see loomulikult ei lahenda ja lahti tuleb ikkagi võtta
no nii või teisiti, on kast (otsalaager) või vända otsas olev kasti võlli laager, tuleb kast maha võtta. asi on talveks plaani võetud kuna natuke tahaks rõõmu ka tunda autost ja nüüd kui kasti padi eemal siis eriti undamist enam ei kuule. Samuti pole üle mõne tuhande kilomeetri plaanis sõita enne talve niiet hetkel jääb nii nagu on.