M:bmw 2000 CS
M:bmw 2000 CS
http://www.kuldnebors.ee/search/soiduki ... _ids=10695" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: M:bmw 2000 CS
Pildilt paistab küllaltki viisakas. Kui masinal on tehtud "korinvaihto", siis on see tehasest väljunud võib olla tavalise 02-na ja siis tehtud hiljem kerevahetus. Saan aru, et Soomes on see levinud praktika, et laialt levinud tehnikale erilisem kere peale tõsta a'la luukpärast kabrioks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: M:bmw 2000 CS
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1707246" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle kuulutuse põhjal ma saan aru, et see on BMW 1800 põhjal tehtud?
Nii esimesed kui tagumised amordikannud tunduvad terved ja originaalid olevat, see on päris suur saavutus sellise auto kohta, olgu ta 1800 või 2000CS.
Igaks juhuks küsin ega sa sama müüja poolt üleval olnud sinist (maasikat!) 2000CS-i ei toonud Eestisse?
Selle kuulutuse põhjal ma saan aru, et see on BMW 1800 põhjal tehtud?
Nii esimesed kui tagumised amordikannud tunduvad terved ja originaalid olevat, see on päris suur saavutus sellise auto kohta, olgu ta 1800 või 2000CS.
Igaks juhuks küsin ega sa sama müüja poolt üleval olnud sinist (maasikat!) 2000CS-i ei toonud Eestisse?
'70 E3
/ Once you go Sharknose you never go back /
/ Once you go Sharknose you never go back /
Re: M:bmw 2000 CS
bmw 1800-lt on tõstetud bmw 2000cs-i peale mootor+käigukast ja differ mille tulemusena ''muutettu auto''.
Originaal mootor +käigukast+ differ+veovõllid on alles, samuti alumiinium id plaat mis eemaldati muudatuste registreerimisel.
Passis vin koodiks 1800-se mootori peal olev vin, sama number löödud ka amordi kannule.Originaal vin on ka loetav.
Originaal Karmanni kere pirka on kere küljes.Saab teha ''matching number'' auto.Originaal vin 1105228
Originaal mootor +käigukast+ differ+veovõllid on alles, samuti alumiinium id plaat mis eemaldati muudatuste registreerimisel.
Passis vin koodiks 1800-se mootori peal olev vin, sama number löödud ka amordi kannule.Originaal vin on ka loetav.
Originaal Karmanni kere pirka on kere küljes.Saab teha ''matching number'' auto.Originaal vin 1105228
Re: M:bmw 2000 CS
Nojah, siis on aluseks olnud Neue Klasse ehk NK. Nagu ma aru saan, siis tegu on sellise juriidiliselt korrektse paberiteta auto legaliseerimsprotsessiga, mis on jäänud vist pooleli. Esimese hooga tehakse korinvaihto, kus masin saab legaalsed paberid ja hiljem konenvaihto, siis saab originaalmootori tagasi. Eestis arvele võttes saaks ta võibolla ka 2000CS -na aga vin jääb ikka vale ja matching numbers pole päris see õige.
Sellest hoolimata suht normaalse hinnaga toorik. Enamus, mida müüakse sellises hinnaklassis, tunduvad number&ämber stiilis sõidukid olema.
Sellest hoolimata suht normaalse hinnaga toorik. Enamus, mida müüakse sellises hinnaklassis, tunduvad number&ämber stiilis sõidukid olema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: M:bmw 2000 CS
Soomes tehakse neid kerevahetusi sellepärast, et esmaregistreetimine on liialt kallis seal. Mul endalgi olnud üks e30 baur, mis oli Soomes saanud kerevahetuse. Soomes oli olnud 318 kupee ja oli muudetud siis bauriks. Vin järgi oli 323 baur ja amordikannule löödi sisse uus vin kood (318 kupee oma). Eestisse arvele mina seda ei võtnud, aga arki mehed olid rääkinud, et arvele oleks tulnud ikka õige vin-i järgi ehk siis 323-na.
E21 318i
Re: M:bmw 2000 CS
Arvele saad selle Eestis ainult originaal vin koodiga aga see eeldab originaal tehnika paigaldust tagasi, um võtta sellekohane tõend et tehnika vastab ja arki pabereid määrima. Nimetatud Baur oli minu toodud ja siis uurisin.
Re: M:bmw 2000 CS
The BMW 2000 CS VIN 1105228 was manufactured on December 08th, 1966 and delivered on December 14th, 1967 (sic!) to the BMW dealership in Hamburg. The original colour was Chamonix, paint code 085.
Re: M:bmw 2000 CS
Registreeritud Eestis, ainus Eestis!Uus hind!