M: Korraliku kerega E28 525eA, -86a. Müüdud.
M: Korraliku kerega E28 525eA, -86a. Müüdud.
-Kere on peaaegu väga heas korras, keevitust vajab minimaalselt! 100% avariivaba. Kõige hullemas seisus on ainult esipõll, kuid selle annan täiesti uue kaasa (b-osa).
-Salong vajab suurpuhastust ja korrastamist.
-Esisillas on peale rattalaagrite kõik asjad läbi omadega (õõtsad, amordid, vedrud).
-Pidurid vajavad korrastamist, muidu täitsa olemas ja töötavad.
-Palju igasugu pisivigu.
-Mootor (90kw), automaatkast (4 käiku) ja tagadiffer on täiesti töökorras.
-All on E34 15" plekkveljed koos korralike M+S rehvidega.
Kuna kere hea, siis sobiks ka mõnele võimsamale mootorile keredoonoriks...
-Dokumendid on kõik olemas, kuid ülevaatus ja kindlustus puudub.
-Auto asub Tallinna lähedal.
-Hind on 7500.-
Kontakti saab esialgu PS-is.
Pildid seal:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album452
-Salong vajab suurpuhastust ja korrastamist.
-Esisillas on peale rattalaagrite kõik asjad läbi omadega (õõtsad, amordid, vedrud).
-Pidurid vajavad korrastamist, muidu täitsa olemas ja töötavad.
-Palju igasugu pisivigu.
-Mootor (90kw), automaatkast (4 käiku) ja tagadiffer on täiesti töökorras.
-All on E34 15" plekkveljed koos korralike M+S rehvidega.
Kuna kere hea, siis sobiks ka mõnele võimsamale mootorile keredoonoriks...
-Dokumendid on kõik olemas, kuid ülevaatus ja kindlustus puudub.
-Auto asub Tallinna lähedal.
-Hind on 7500.-
Kontakti saab esialgu PS-is.
Pildid seal:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album452
Viimati muutis omega, 18 Okt 2007 20:59, muudetud 2 korda kokku.
E34 & E32
E28 kirjutas:Pakun 2k
Ok siis, panen auto hinnaks 7500.-
Tegelikult alguses ei olnud mul plaanis seda autot üldsegi müüa, vaid tahtsin korda teha. Aga vahepeal ostsin talveks ühe E34, mis vajab hetkel uut m20b25 mootorit. Ja kuna see mootor maksab Sauel ~6500.- , siis sellepärast olen selle 525e sunnitud maha müüma . Aga kellel odavamalt korralikku mootorit pakkuda, siis PS abiks...
E34 & E32
Ausalt öeldes mind paneb juba imestama siinne vähene huvi auto vastu. Paljud arvavad, et neid korralikke E28 -id on jalaga segada, aga tegelikult see nii ei ole. Enamus veel sõitvad autod on ikka täielikud "saanid" nii kere, kui tehnika poolest.einstein kirjutas:Sai käidud vaatamas seda autot. Auto on aus ja mis peamine korraliku kerega. Uskuge, et korralikule vundamendile on oluliselt lihtsam auto ülesse ehitada kui plekkseppale tohutuid tunde kinni maksta.
Ja see 525e on just kere- ja mootoripoolest ikka kõvasti üle Eesti keskmise. Aga vaatamata sellele on huvilisi ikka vähe (eriti siit ja EBK foorumist). Auto24.ee kaudu on huvilisi kordades rohkem, aga paljud jäävad niisama helistajateks ja mõni üksik on viitsinud isegi vaatama tulla (niisama nn. kõvatama).
E34 & E32
Siin on ju kõigil oma haid olemas ning e28 eta mootoriga ei ole midagi erilist, mida projektiks osta/arendada. Tegu siis sellise hea igapäevaliikuriga. Otsi mõni sugulane/tuttav maapiirkondadest, kes sellise liikuri ära ostab. Ma vahendasin ca aasta tagasi ühe siin foorumis pakutud 518i kesk-eestis elavale sugulasele, kes on tänaseni masinaga väga rahul.omega kirjutas:Ausalt öeldes mind paneb juba imestama siinne vähene huvi auto vastu.
Ja see 525e on just kere- ja mootoripoolest ikka kõvasti üle Eesti keskmise. Aga vaatamata sellele on huvilisi ikka vähe (eriti siit ja EBK foorumist).
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sry
eetriväline teema aga ma kysiks umbusaldavalt siiski et kui väärtuslik on siis se e28 meie riigis ja seltskondades, aus olla olen ma näinud enamasti liiklemas e28 masinaid tihtilugu pensionäride juhtimisel.seene hooajal oli neid tee servades kyll ja kyll... noorema generatsiooni käes, ma ei tia kas ma olen kitsa silmaringiga v6i t6esti ongi nii et enamik niiöelda nolke ostavad selle kyla vahele rallimiseks kuni auto puus v6i tihnikus on, ja vanemad kes seda alatihti garaasis nokitsevad ja lopuks ajanappuse t6ttu maha myyvad. milline väärtus sellel autol siis asjaarmastajate hinnangul oleks? ma ise oman hetkel 2 e28 t niiet sry ei ole ostusoovi, ma olen istund kyll selle vähese aja jooksul mil mul load on olnud, erinevate bmw de roolis aga nuta v6i naera nunn läeb ikka kloostri ja e28 on olnud juba peaaegu 3 aastat minu jaoks rohkem auto kui m6ni teine masin, V.A e32 730i at ...kuid kahjuks sellist luksust ma omale lubada ei tahaks ja ei saa öelda et e28 vaesemehe bmw ka oleks`:(
Miks ära ei ostnud kui nii korralik on?einstein kirjutas:Sai käidud vaatamas seda autot. Auto on aus ja mis peamine korraliku kerega. Uskuge, et korralikule vundamendile on oluliselt lihtsam auto ülesse ehitada kui plekkseppale tohutuid tunde kinni maksta.
Tegelt ma arvan et tuleks vaataks ise ta mingi hetk üle
Ta tahtis selle auto juppideks lammutada, et omale sealt korralikud esitiivad ja kapott saada. Aga ju ta siis sai lõpuks aru, et nii korraliku masinat ei tasu ära jupitada ja otsis omale mujalt vajalikud osad.E28 kirjutas:Miks ära ei ostnud kui nii korralik on?einstein kirjutas:Sai käidud vaatamas seda autot. Auto on aus ja mis peamine korraliku kerega. Uskuge, et korralikule vundamendile on oluliselt lihtsam auto ülesse ehitada kui plekkseppale tohutuid tunde kinni maksta.
Tegelt ma arvan et tuleks vaataks ise ta mingi hetk üle
Aga ma poleks talle nagunii seda autot lammutamiseks müünud .
E34 & E32
Pole sellel mootoril häda midagi, konkreetne auto liigub küll päris hästi edasi.Ruut kirjutas:Siin on ju kõigil oma haid olemas ning e28 eta mootoriga ei ole midagi erilist, mida projektiks osta/arendada.
2.0 -st on ikka tunduvalt parem.
See mootor nüüd olemas (6000.- maksis + jupid 2000.-), seda enam on vaja see 525e kiirelt maha müüa, sest varsti pole enam raha, et isegi süüa osta ...omega kirjutas: Aga vahepeal ostsin talveks ühe E34, mis vajab hetkel uut m20b25 mootorit. Ja kuna see mootor maksab Sauel ~6500.- , siis sellepärast olen selle 525e sunnitud maha müüma
E34 & E32
Imelik üldse arvata, et BMW mingi odav küna on... Vaatan, et nii mõnelgi selline arusaam on. Julgen väita, et igale keskmisele eestlasele käib ühe 20+ aastat vana bemmi kordategemine ja edaspidi ka korras hoidmine lihtsalt üle jõu. Neetult kallis mark, julgen paralleele tõmmata Alfa Romeoga. Kõvatajatele poistele soovita julgelt endale vana Scorpio kummikärsatamiseks soetada. Nagunii hooravad ta täitsa ära ja kihutavad lõpuks puusse või jääb kuhugi hoovi nukralt vedelema, sest talvekumme ei jaksa osta.
Ja üleüldse, imelik arvata, et värskeid keresid siin riigis metalli hinna eest osta saab. 7500 kohalikku raha pole mingi hind, nii et kel hea tehnika, kuid kehvapoolne kere, rabage kere ära, tehke korda ning visake tehnika ringi. Muidugi võib oma poolkõva mänguasja ka 5ja+ aastat ehitada või tuua Saksast ilusa kerega kaunitar.
Ja üleüldse, imelik arvata, et värskeid keresid siin riigis metalli hinna eest osta saab. 7500 kohalikku raha pole mingi hind, nii et kel hea tehnika, kuid kehvapoolne kere, rabage kere ära, tehke korda ning visake tehnika ringi. Muidugi võib oma poolkõva mänguasja ka 5ja+ aastat ehitada või tuua Saksast ilusa kerega kaunitar.
Mehejutt!Ramses kirjutas:Imelik üldse arvata, et BMW mingi odav küna on... Vaatan, et nii mõnelgi selline arusaam on. Julgen väita, et igale keskmisele eestlasele käib ühe 20+ aastat vana bemmi kordategemine ja edaspidi ka korras hoidmine lihtsalt üle jõu. Neetult kallis mark, julgen paralleele tõmmata Alfa Romeoga. Kõvatajatele poistele soovita julgelt endale vana Scorpio kummikärsatamiseks soetada. Nagunii hooravad ta täitsa ära ja kihutavad lõpuks puusse või jääb kuhugi hoovi nukralt vedelema, sest talvekumme ei jaksa osta.
Ja üleüldse, imelik arvata, et värskeid keresid siin riigis metalli hinna eest osta saab. 7500 kohalikku raha pole mingi hind, nii et kel hea tehnika, kuid kehvapoolne kere, rabage kere ära, tehke korda ning visake tehnika ringi. Muidugi võib oma poolkõva mänguasja ka 5ja+ aastat ehitada või tuua Saksast ilusa kerega kaunitar.
Aga auto pmst müüdud . Võib vist lukku panna.
E34 & E32