Hea hinnaga e12 545i, arvestades mis on karul kõhus - turbomootor, LSD, sportvedrustus etc. KHL-tuning'u kerelaiendid on maitseasi. Korraks käis ka omal jõnks läbi.
Viimati muutis Ruut, 26 Nov 2007 07:33, muudetud 1 kord kokku.
Tüüp kirjutab, et tehnika töötab ja selle juures ei pea midagi tegema. Hea küll. Aga välimus ei lähe kohe mitte, see plastik oleks tarvis kõik maha katkuda. Ise katkud maha... aga auto värvimine töökojas maksab. Auto ise 24 000.- (osta kohe hind) , toomine 10 000.- ja värvimine 25 000.- = ~60 000.-
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Huvitav tähelepanek. Tegemist võib olla küll Senatori tagaotsaga. Üldse ei imesta Kokkuvõttes oleks vist odavam osta korralikum e12 või e23 See on ikka masendav mis selle kerega tehtud on
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Minu meelest on sealt autost vötta salong ja mootor..muud nagu ei näe seal.
Selgituseks siis et tegu esimese senatori taga osaga...ja minu meelest ei ole see kapott ka päris öige asi a noh...igasuguseid inimesi on
Ei tasu nii kitsa silmaringiga olla. see auto sobib väga hästi BMW Cupidel käimiseks näiteks ja üldse rajal sõitmiseks(nohjah mootor on tiba raske, aga see selleks). Kui tee põhjaalust pilti oleksite lähemalt vaadanud, siis seal all on juba Bilstein b6 amordid(letihinnaga üle 10000.- jooks) pidurid olid kindlasti taastatud/vahetatud, ilmselt ka kõik puksid jnejne. Ühesõnaga ette valmistus on juba tehtud, kere tugevaks ja rajale. Välimust ei peagi olema Samas ise ma seda ikkagi ei ostaks mul juba neid nn. "projekte" endajaoks piisavalt. Samas materjali on...
lamp kirjutas:kas keegi selle e12 juures märkas ka seda et opel senatori tagatuled ja helkur paneel sinna külge aretatud?
Tegu siis Opel Monza tagatuledega nagu kirjas - Opel Monza Rückleuchten. Monza ja Senatori omad võivad küll samad olla. Kere tuning tehtud sellises firmas nagu KHL Langenberg. Kas ta nüüd masendav on, ei tea - kellele ema kellele tütar. EBKF-s üks Võru kutt ehitas e28-st midagi sarnast. Ju siis kellelegi meeldib.
Arvan, et 10km sõitnud sportvedrustus ja LSD differ on ka üksjagu väärt. Nende vanemate mudelite LSD-dest küsitakse juba suht müstilisi hindu. Tavaline on, et e21 omad lähevad 700EUR kanti.
Loomulikult ei oleks mõtet sellest enam originaali taastada. Ma lihtsalt mõtlesin, et ehk kellelegi pakub huvi.
Kas mulle tundub või ikka päriselt on sellel ju autom. kast, seega ma ei saa sellest autost üldse aru. Igast sportvidinaid topitud, laiendid ja asjad, ning kõige lõpuks autom. kast. Naljakaid asju tehakse
Ja peale selle on see auto ikka suht kaua kusagil seisnud,
Noh võiduajamiseks või osadeks oleks ehk hea küll, asi klaar. Mind siiski hämmastab jätkuvalt väline külg. Oleks nagu garaazis põlve otsas tehtud, märksõna on "odav". See on hullem kui Pimp My Ride UK.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.