O: e24 (kuni 70000) LUKKU
O: e24 (kuni 70000) LUKKU
Soov soetada endale pühapäevaautoks e24. Auto ei pea olema ideaalses korras. Olen nõus auto eest maksma kuni 70 000.- (oleneb auto mudelist ja seisukorrast). Pakkumised (auto tutvustus, paar pilti ja hinnasoov) saata meilile priit282@hot.ee
Viimati muutis priit282, 19 Okt 2010 17:44, muudetud 2 korda kokku.
Mjah, ütleme nii, et e24 tõesti väga keeruline saada sellise hinna eest. Hiiu autoaial on üks saabuv e24 65k'ga müügis (vaata teemat börsil ju mujal müügis olevad haininad), kuid seegi ei pruugi väga korralik olla. Saksas hakkavad hinnad 2000 eurost, kuid kas selle raha eest masinat ka on, ei usu väga. E12 ja e28 on muidugi teine lugu, korralikku Eestis vaevalt, et keegi tahab ära anda, seega peaksid vaatama Saksamaa poole või kuhugi sinna kanti, kus korralikke rohkem müügis. Uuri natukene ka teistest foorumitest, kes kus aitab Saksast toomisega. Võib-olla isegi keegi siinsest foorumist saab aidata.
Loodan, et siiski leiad endale ka meeldiva masina varsti, ära lootust aint kaota!
Loodan, et siiski leiad endale ka meeldiva masina varsti, ära lootust aint kaota!
Õnged tasub alati vees hoida tõesti, vahe peal peab lihtsalt kontrollima, et kas uss on veel otsas või ei
Mina ei näe küll siin erilist probleemi, et inimene 50 k eest kuuesajast tahab leida. Täiesti reaalne teema. 2a tagasi oli päris mitu autot alla 50 müügis. Üks hõbedane oli lausa 35k kui nüüd õigesti mäletan. Seega väga reaalne, et keegi varsti ka midagi sulle pakub. Samas teine kord on targem natuke rohkem raha juurde panna ja saada kohe paremas korras auto (või parem mudel ala 635-s 628 asemel) ja igasugune kompunnimine ja peavalutamine jääb ära. Usun, et praegused eesti turul saadavatest kuuesajastest antakse mõned kroonid ikka alla ka praegu ja kindlasti annab rääkida ka mingeid järelmakse jne asju. Aga edu auto otsingutel
Mina ei näe küll siin erilist probleemi, et inimene 50 k eest kuuesajast tahab leida. Täiesti reaalne teema. 2a tagasi oli päris mitu autot alla 50 müügis. Üks hõbedane oli lausa 35k kui nüüd õigesti mäletan. Seega väga reaalne, et keegi varsti ka midagi sulle pakub. Samas teine kord on targem natuke rohkem raha juurde panna ja saada kohe paremas korras auto (või parem mudel ala 635-s 628 asemel) ja igasugune kompunnimine ja peavalutamine jääb ära. Usun, et praegused eesti turul saadavatest kuuesajastest antakse mõned kroonid ikka alla ka praegu ja kindlasti annab rääkida ka mingeid järelmakse jne asju. Aga edu auto otsingutel
850Ci
Nii ta on...
Esmapilgul võib 50000.- tunduda väike summa ja kõik hainina omanikud teavad ise kõige paremini, palju nad oma autode korda tegemiseks ning hoidmiseks on kulutanud. Need pole väikesed summad. Ja kui need samad hainina omanikud oma auto müüki panevad siis võib selguda kurb tõsiasi, et Eestist nad ostjat ei leia. Eks võetakse auto müügist maha ja hoitakse endale edasi - aastatega hind tõuseb. Aga võib ju juhtuda ka selline situatsioon, kus hainina omanik on sattunud tänu masule raskesse majanduslikku olukorda ja ta on sunnitud oma autost loobuma - siis tuleb tal tahes tahtmata hinda langetada. Ärge nüüd saage valesti aru - ma ei soovi kellegile kehva majanduslikku olukorda, et saaks siis odavalt kellegi hainina endale - ei.
Millist autot ma loodan saada: ma jaotaks autod jämedalt kolme klassi - a) täielikult taastatud autod, b) keskmises korras autod,millede eest omanik kannab ilusti hoolt, c) autod, mis on jäetud ajahamba pureda.
Ma ise välistaks need hooletusse jäetud autod ja sooviks lihtsalt võimalikult heas korras autot. Eks aeg näitab, kas näkkab või ei näkka.
Esmapilgul võib 50000.- tunduda väike summa ja kõik hainina omanikud teavad ise kõige paremini, palju nad oma autode korda tegemiseks ning hoidmiseks on kulutanud. Need pole väikesed summad. Ja kui need samad hainina omanikud oma auto müüki panevad siis võib selguda kurb tõsiasi, et Eestist nad ostjat ei leia. Eks võetakse auto müügist maha ja hoitakse endale edasi - aastatega hind tõuseb. Aga võib ju juhtuda ka selline situatsioon, kus hainina omanik on sattunud tänu masule raskesse majanduslikku olukorda ja ta on sunnitud oma autost loobuma - siis tuleb tal tahes tahtmata hinda langetada. Ärge nüüd saage valesti aru - ma ei soovi kellegile kehva majanduslikku olukorda, et saaks siis odavalt kellegi hainina endale - ei.
Millist autot ma loodan saada: ma jaotaks autod jämedalt kolme klassi - a) täielikult taastatud autod, b) keskmises korras autod,millede eest omanik kannab ilusti hoolt, c) autod, mis on jäetud ajahamba pureda.
Ma ise välistaks need hooletusse jäetud autod ja sooviks lihtsalt võimalikult heas korras autot. Eks aeg näitab, kas näkkab või ei näkka.
Veel: saksast auto toomist olen püüdnud edasi lükata ühel põhjusel - info auto kohta. Kuna nii e12 kui e24 on eestis nii vähe siis info müüdavate autode kohta saab näiteks siit foorumist (kas müüb siis foorumi liige ise või siis mõni foorumi liige teab midagi müüdava auto kohta). Ja see info on alati parem kui saksas müügimehe jutt või auto hooldusraamat...
Aga jah, kui Eestist autot ei saa siis peab mujalt ostma. Leidsin Mobile.de -st sellise auto:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Arvan, et mingi 65000 + toomine sellise auto eest välja käia pole just palju...
Aga jah, kui Eestist autot ei saa siis peab mujalt ostma. Leidsin Mobile.de -st sellise auto:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Arvan, et mingi 65000 + toomine sellise auto eest välja käia pole just palju...
Sellele enda postitusega vihjata üritasingi, et parem oleks veidi raha juurde koguda ning veidi kallim osta, mis pruugib olla paremas seisukorras ja üldkokkuvõttes tuleb odavam.Smurff kirjutas:Samas teine kord on targem natuke rohkem raha juurde panna ja saada kohe paremas korras auto (või parem mudel ala 635-s 628 asemel) ja igasugune kompunnimine ja peavalutamine jääb ära. :
Seda mobile 6 seeria kuulutust väga tõsiselt ei võtaks, kuna kuulutuses puudub näiteks number, mis vihjab üsna tõenäolisele võltskuulutusele.
Kaaluksin ka sellist varianti: e12 M535 suhteliselt hea hinnaga. Omanik kirjutab veel, et mootor on saanud kapremonti mingi aeg ning kõigi tehtud tööde kohta on veel arved. Küll aga ei ole see vist originaal M535.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Loll jutt!......Ja kui need samad hainina omanikud oma auto müüki panevad siis võib selguda kurb tõsiasi, et Eestist nad ostjat ei leia.
Europa liit on käes hr. priit282! Korralik (pidan silmas, et hinna ja kvaliteeditase on sobiv) kraam liigub juba ammu üle piired. Kas ma toon midagi Saksamalt, kas ma müün Eesti auto Belgias maha, kas Eestlaane toob Saksast auto ja Soomlaane ostab sesamma siin Eestis ja Eestlane teenib raha remondi ja müügi peale, kõik juhtub (enda kogemused!). Ja Eestis ilmub küll kohe raha kui õige masin tuleb turule ja hind on paras!
N.B. mainitud pakumine nõuab suhtlemis- ja lugemisoskused, siis saa saad aru mis sealt läheb üldse müügis! Juba toomine nõuab vähemalt 13000 kr neto, sest teise (donoorkere) est pead saa lisaraha ka maksma ja kõik ära viima! Originaalkere on täitsa mäda. Ainult osa tehnikast saab rahuldav hinne.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Teil on täietsti õigus hr. Baur TC - euroopa liit on käes
Ja ka selles suhtes on teil õigus - korralik auto, millel on hinna ja kvaliteedi suhe on paigas, leiab alati ostja.
Aga... mida mina tahtsin öelda on see, et auto korda tegemiseks tuleb palju raha kulutada ning hiljem autot müües ei pruugi seda sama raha tagasi saada. Küsida võib aga kas ka kaubaks läheb?
Paar näidet - hiljuti müüdi auto24-s e24 hnnaga 185000. Omaniku jutu järgi oli auto omahind üle 200000-e. Minu teada auto jäi müümata.
Klubi liige Tõnis pakkus oma autot e32 hinnaga 60000. Ta on oma autosse investeerinud üle 150000. Miks ta siis ei küsi selle auto eest nii palju kui palju ta on sinna investeerinud? Auto peaks ju seda väärt olema...
See on see mõte, mida üritasin oma varasemates kommentaarides välja öelda. Vabandan, et ei suutnud seda arusaadavalt teha.
Lisaks ma kirjutasin oma lauses, et "võib selguda kurb tõsiasi, et Eestist nad ostjat ei leia". See tähendab, et võib ostja leida aga ei pruugi.
Veel loodan, et need, kelle müügikuulutustele vihjasin, ei pahanda.
Ja ka selles suhtes on teil õigus - korralik auto, millel on hinna ja kvaliteedi suhe on paigas, leiab alati ostja.
Aga... mida mina tahtsin öelda on see, et auto korda tegemiseks tuleb palju raha kulutada ning hiljem autot müües ei pruugi seda sama raha tagasi saada. Küsida võib aga kas ka kaubaks läheb?
Paar näidet - hiljuti müüdi auto24-s e24 hnnaga 185000. Omaniku jutu järgi oli auto omahind üle 200000-e. Minu teada auto jäi müümata.
Klubi liige Tõnis pakkus oma autot e32 hinnaga 60000. Ta on oma autosse investeerinud üle 150000. Miks ta siis ei küsi selle auto eest nii palju kui palju ta on sinna investeerinud? Auto peaks ju seda väärt olema...
See on see mõte, mida üritasin oma varasemates kommentaarides välja öelda. Vabandan, et ei suutnud seda arusaadavalt teha.
Lisaks ma kirjutasin oma lauses, et "võib selguda kurb tõsiasi, et Eestist nad ostjat ei leia". See tähendab, et võib ostja leida aga ei pruugi.
Veel loodan, et need, kelle müügikuulutustele vihjasin, ei pahanda.
Kindlasti ei! Huvitav lähenemine, kui ma teatrisse või kinosse lähen, kuulutan ma vist keskeltläbi 50 krooni tunnis. Kõik lepivad sellest.Auto peaks ju seda väärt olema...
Vastupidi, kui ma lähen töökodast või remondiruumis ja näppin oma auto ja kuulutan raha, miks keegi peab mulle mingi tulemus kinni maksma?
Mõlemat tegevused on raudselt ajaveetmisviisid ja mitte midagi muu.
Autoväärtus selgub ostuhetkel kui raha ja auto vahetavad omanikustaatus, kõik muu on puhas unistamine.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Ütlesid: "Autoväärtus selgub ostuhetkel kui raha ja auto vahetavad omanikustaatus"
Ei taha nõustuda. Ma pole küll ärivaldkonnas tugev aga autoväärtust ei näita ostu- müügihind. See on tehinguhind!
Tehinguhind võib olla alla turuhinna, üle turuhinna, võib olla alla auto väärtuse või üle auto väärtuse.
Raske on jah hinnata seda aega, mis sa autole kulutad küll aga uute detailide hinda saab ju kokku lugeda.
Oh... kas meil on mõtet seda teemat edasi arendada?
Ei taha nõustuda. Ma pole küll ärivaldkonnas tugev aga autoväärtust ei näita ostu- müügihind. See on tehinguhind!
Tehinguhind võib olla alla turuhinna, üle turuhinna, võib olla alla auto väärtuse või üle auto väärtuse.
Raske on jah hinnata seda aega, mis sa autole kulutad küll aga uute detailide hinda saab ju kokku lugeda.
Oh... kas meil on mõtet seda teemat edasi arendada?
Privaatselt on jah pakutud ühte e23 -e ja kahte e24. Paraku sooviti rohkem. Ütleme nii, et pakkumised ei olnud üle mõistuse ja kui midagi paremat ei tule siis tuleb oma remondiks ning hoolduseks mõeldud summad liigutada ostu summasse.
Aga olen sinu e24 ajalugu foormis lugenud ning heameelega ootaks su hinna suurusjärku PS-i.
Aga olen sinu e24 ajalugu foormis lugenud ning heameelega ootaks su hinna suurusjärku PS-i.