M: BMW 2002 stroker LUKKU
Postitatud: 25 Juun 2013 21:05
Armastavat peremeest ja hoolivat kätt otsib 1975 aastal sündinud BMW 1602.
Ülevaatus ja kindlustus hetkel puudu, dokumendid korras.
Autole tehti aastatel 1999-2000 kapitaalne remont. Keretöid teostas omaniku sõber ehk ei tehtud müügiks.
Samuti sai auto omale uue tehnika (doonorina kasutati suures osas minu Touringut )
Mootor- m10b20 stroker= paras kompott b18 ja b20-st, muudetud kolvi käiku, surveaste tõstetud, sport nukkvõll, 2x 2-ne Dellorto 40mm, jne.
Käigukast- 5k. Dog leg
2002-e 4 kolviga esipidurid,
sport summuti,
Kogu sisu on valmistatud Tepingus
Lisa pilte: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1042
PS: pööra tähelepanu numbri alusele ja numbrile
Aastast 2002 on auto seisnud heinaküünis. Kümme aastat seismist on jätnud jälje kroom detailidele. Tagumised pidurid on kergelt peal ja mootor ei taha tühikäigul hästi käia. Kohendamist vajab natuke ka sisu.
Minu hinnangul talvega tehtav projekt.
Auto asub praegu Rakveres.
tel:55 666 446
Ülevaatus ja kindlustus hetkel puudu, dokumendid korras.
Autole tehti aastatel 1999-2000 kapitaalne remont. Keretöid teostas omaniku sõber ehk ei tehtud müügiks.
Samuti sai auto omale uue tehnika (doonorina kasutati suures osas minu Touringut )
Mootor- m10b20 stroker= paras kompott b18 ja b20-st, muudetud kolvi käiku, surveaste tõstetud, sport nukkvõll, 2x 2-ne Dellorto 40mm, jne.
Käigukast- 5k. Dog leg
2002-e 4 kolviga esipidurid,
sport summuti,
Kogu sisu on valmistatud Tepingus
Lisa pilte: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1042
PS: pööra tähelepanu numbri alusele ja numbrile
Aastast 2002 on auto seisnud heinaküünis. Kümme aastat seismist on jätnud jälje kroom detailidele. Tagumised pidurid on kergelt peal ja mootor ei taha tühikäigul hästi käia. Kohendamist vajab natuke ka sisu.
Minu hinnangul talvega tehtav projekt.
Auto asub praegu Rakveres.
tel:55 666 446