Ei, tegelikult kas seal tühikäigu reguleerimise kruvi ei ole? Enda 2.8i mootoril olid ka tühikäigu pöörded 1100 rpm, aga seda kruvi sissepoole keerates sain pöörded paika.
oli täpselt sama mure (lisaks veel kakkumine ühtlase pöördega sõites)...lahenduseks uued lõdvikud, küünlajuhtmed ja segu+ süüte regull truumu juures (lõdvikute ja juhtmete vea diagnoosis ka tema )
Kui ühtlaste pööretega sõita siis mul ka katkub, aga ainult siis kui pöörded alla 2000 on. Üle 2000rpm on asi ok. Muidu pöörete regullimise kruvi on küll aga Tõnis arvas, et kui ise päris täpselt ei tea kuidas seda keerata siis ei ole mõtet seda näppida ka, sest kui seal midagi valesti teha on asi ikka täiesti #¤%&?! Seda kruvi peaks keegi targem kruttima.
hanno100 kirjutas:Kui ühtlaste pööretega sõita siis mul ka katkub, aga ainult siis kui pöörded alla 2000 on. Üle 2000rpm on asi ok. Muidu pöörete regullimise kruvi on küll aga Tõnis arvas, et kui ise päris täpselt ei tea kuidas seda keerata siis ei ole mõtet seda näppida ka, sest kui seal midagi valesti teha on asi ikka täiesti #¤%&?! Seda kruvi peaks keegi targem kruttima.
Mina keerasin enda 528 õhulugeja kruvi ülevaatuse stendis paika, hea oli aparaatide järgi jälgida mis toimub.
Kunagi eelmisel 528 oli ka katkumis probleem kuni 2000 pöördeni. Viga oli iseenesest lihtne, õhulugeja välja vahetada ning asi korras. Nimelt siis see vasest rada, kus nõel peal jookseb, oli just selles piirkonnast auklikuks kulunud mis igapäeva sõitudes kasutuses oli.
selle õhukulugeja raja kohta veel. Kuskil netis oli ökoparandusvariant - nimelt saab seda raja peal jooksvat nn. nõela liigutada üles-alla, mistõttu saab seda nihutada kulunud rajaosast natukene alla või ülespoole. Võib proovida, ettevaatust siiski sellega, et seda süsteemi pinges hoidvat vedru kuidagi paigast ära ei säti, siis on juba jama suurem