BMW 728iA /1984/
Tundub, et pead hoiatama sellise töömehe suhtes, et enam keegi sinna ei läheks
Kriimud värviall on alles algus, karta on, et neid tuleb juurde, kuna järelkuivamine võtab u 3 kuud, seega poole aastapärast suvel kui päike paistma hakkab ei taha sa enam autot võibolla pesta, kuna tolmusena tundub ilusam
OK ei hakka sind ette hirmutama, teinekord oled targem.
Kriimud värviall on alles algus, karta on, et neid tuleb juurde, kuna järelkuivamine võtab u 3 kuud, seega poole aastapärast suvel kui päike paistma hakkab ei taha sa enam autot võibolla pesta, kuna tolmusena tundub ilusam
OK ei hakka sind ette hirmutama, teinekord oled targem.
Sinu lohutuseks võib öelda, et sa ei ole esimene ega viimane kelle auto ei ole nii tehtud nagu ise lootsid, neid kehvasti tehtud autode kogemusi on meil kõigil. Reeglina suhtub 85% auto tegijatest sellisesse autosse nagu vanasse ronti millega ei viitsita korralikult tegeleda (kus juures paljud ei suudagi paremini).Piltidel tundub kahtlaselt matt.Kahanemise vastu peaks uued vee baasil värvid aitama, kuna lahusti kuivab ja kahaneb tükk aega(mingi tuttava värvija jutt).Kellel on oma vana autot tõesti hästi tehtud võiks siin teada anda, siis äkki leiab eesti pealt sellised tegijad üles, kuhu võib auto nii viia, et tead kindlalt töö kvaliteeti.Maksku see kuigi palju rohkem aga saad seda mida soovid.
Vee paasil värvidega värvijaid on koduvabariigis kahe käe sõrmedel heal juhul kokku lugeda, ja peale EU normatiivide jõustumist läheb asi päris hulluks kätte, mõnes mõttes taas vastupidi, sest külasepad ei saa vesivärviga enam teps mitte hakkama. Lahustiga on värvida 10x lihtsam, aga see ei puutu sellesse teemasse.
Eeltööde mahust puudub mul ettekujutus. Sain aru, et tehakse kõik nagu peab aga ega kindel ei saa milleski olla. Loodan siiski, et alumine värvikiht matistati enne värvimist ja uut värvi ei lastud mitte otse vana peale (kohati siiski selline kahtlane tunne tekib).
See mis tagatiival mõlgina silma paistab on õnneks ainult peegeldus. Väiksem mõlk on sama külje esitiival suunatule juures. Kes arvavad, et on natuke tuhm siis neil võib olla õigus, auto on poleerimata. Asi mille üle mul siiski suhteliselt hea meel on: vahetasin ise kõik väljavahetamist vajavad detailid ära. Ja detailid olid suht. normaaalses korras. Tänu sellele läks niigi hästi. Väga lootusetu asi pole, saab rahulikult silma riivamata liikluses osaleda. Kolmandat korda seda autot värvida (lähemas tulevikus) ei kavatse.
See mis tagatiival mõlgina silma paistab on õnneks ainult peegeldus. Väiksem mõlk on sama külje esitiival suunatule juures. Kes arvavad, et on natuke tuhm siis neil võib olla õigus, auto on poleerimata. Asi mille üle mul siiski suhteliselt hea meel on: vahetasin ise kõik väljavahetamist vajavad detailid ära. Ja detailid olid suht. normaaalses korras. Tänu sellele läks niigi hästi. Väga lootusetu asi pole, saab rahulikult silma riivamata liikluses osaleda. Kolmandat korda seda autot värvida (lähemas tulevikus) ei kavatse.
Viimati muutis Jaan, 30 Juul 2007 16:50, muudetud 1 kord kokku.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Läks nagu läks, ega ei oskagi rohkem lisada. Kuna muuseumimasinaga tegu pole siis loen teema enda jaoks lõpetatuks. Ega asi nii hull ka pole (kuigi oleks võinud paremini minna) Järgmisena keskendun kütuse- ja piduritorude vahetamisele. Auto võib küll vana olla ja värvi läige mitte kõige parem aga tehniline seisukord peab olema kindlasti hea ja sellele olen ka keskendunud. Pärast kütuse- ja piduritorude vahetamist oleks veel mõte lasta vahetada küljekarbid. Sellega loeksin oma missiooni lõpetatuks. Järgneva kümnekonna aasta jooksul ilmselt autoostumõtteid mõlgutama ei pea (kui just ei teki vältimatut tarvidust 2 auto järele peres).
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
No täpselt 10 aastat on nüüd uhatud sama autoga ja mõte oli jah järgmised 10 veel samas vaimus jätkata. Lyhemaks ajaks pole mu meelest mõtet autot osta. Midagi üle 300 000 km on ees, mootor parajasti sissesõidetud. Eks siis hiljem tulevikus vaatab kas toob Saksast mõne analoogse korralikuma või mis täpselt teeb.sass85 kirjutas:kas sa t6esti m6ttled uhada tolle 728 j2rgmine kymmekond aastat ?
Viimati muutis Jaan, 30 Juul 2007 16:52, muudetud 1 kord kokku.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
1. veebruarist siis auto jälle igapäevaselt käigus Muuseas ei saa kohe mitte teist tüüpi autoga igapäevaselt sõita, on juba nii harjumuspärane. Muud tunduvad ebamugavad, asjad on pealekauba vales kohas jne. No mind pole ära tüüdanud. Pole mõtet end pooltoodanguga vaevata.
Viimati muutis Jaan, 30 Juul 2007 16:53, muudetud 1 kord kokku.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Meenus, et sellised asjad kah olemas http://www.bmwclassic.ee/galerii/album197/acy mis kuuluvad komplekti nende http://www.bmwclassic.ee/galerii/album197/acu http://www.bmwclassic.ee/galerii/album197/acv asjadega.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.