Rauno E21 315
Rauno E21 315
Tere!
Panen enda auto(de)st kah siis jutu ja pildid üles. Kõik algas 2006 aasta kevadel, kui sai soetatud esimene E21. Selleks oli 1980 aasta 316.
Auto oli väga hea ehitamiseks-kere seisukord oli üks parimaid mis E21-l nähtud on. Sai vaikselt tehtud, plaan oli 323 tehnika soetada. Mai kuus sai ostetud üks E21 318 jupidoonoriks. Sama kuu lõpus juhtus see mida kunagi poleks lootnud, Nõmme vahel jalutades sattusin ühe rohelise E21 peale
Leidsin omaniku üles ning selgus et tegu 315-ga millele pandud E30 323 mootor. Auto oli juba tol hetkel tõsine projekt, mis oli seisma jäänud. Lisaks 2,3 mootorile oli 5 käiguline kast, 323 differ, jacky sport väljalase, tuuningfilter, üliharuldased laiad bilsteini esiamordid. Välimust ilmestas motorsports esipõll, hella antitiib, korraliku tooniga klaasid ning katuseluuk. Sisu poole pealt porsche istmed, custom mustast nahast uksepolstrid,elektrilised aknad, põhjalik helisummutus ning veetud kõlarijuhtmed. Lisaks oli veel aku pagasi ruumi viidud, pagass polsterdatud ning veel nipetnäpet asju tehtud.
Kere seisukord on üllatavalt hea, vajamist vajavad küljekarbid ning keevitamist veel eest põhjal nurgad. Lisaks pisemaid augukesi siin-seal. Teha on küll ja küll kuigi juba väga palju tehtud, suur au ja kiitus siinkohal eelmisele omanikule
Kõik pildid autodest nähtaval: http://www.bmwclassic.ee/galerii/Rauno-E21
Hiljem postitan, mis vahepeal tehtud ja ostetud on
Kommentarid oodatud.
Panen enda auto(de)st kah siis jutu ja pildid üles. Kõik algas 2006 aasta kevadel, kui sai soetatud esimene E21. Selleks oli 1980 aasta 316.
Auto oli väga hea ehitamiseks-kere seisukord oli üks parimaid mis E21-l nähtud on. Sai vaikselt tehtud, plaan oli 323 tehnika soetada. Mai kuus sai ostetud üks E21 318 jupidoonoriks. Sama kuu lõpus juhtus see mida kunagi poleks lootnud, Nõmme vahel jalutades sattusin ühe rohelise E21 peale
Leidsin omaniku üles ning selgus et tegu 315-ga millele pandud E30 323 mootor. Auto oli juba tol hetkel tõsine projekt, mis oli seisma jäänud. Lisaks 2,3 mootorile oli 5 käiguline kast, 323 differ, jacky sport väljalase, tuuningfilter, üliharuldased laiad bilsteini esiamordid. Välimust ilmestas motorsports esipõll, hella antitiib, korraliku tooniga klaasid ning katuseluuk. Sisu poole pealt porsche istmed, custom mustast nahast uksepolstrid,elektrilised aknad, põhjalik helisummutus ning veetud kõlarijuhtmed. Lisaks oli veel aku pagasi ruumi viidud, pagass polsterdatud ning veel nipetnäpet asju tehtud.
Kere seisukord on üllatavalt hea, vajamist vajavad küljekarbid ning keevitamist veel eest põhjal nurgad. Lisaks pisemaid augukesi siin-seal. Teha on küll ja küll kuigi juba väga palju tehtud, suur au ja kiitus siinkohal eelmisele omanikule
Kõik pildid autodest nähtaval: http://www.bmwclassic.ee/galerii/Rauno-E21
Hiljem postitan, mis vahepeal tehtud ja ostetud on
Kommentarid oodatud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Sisu poole pealt jääb nii et istmed nahatan üle(keskelt riie ääred nahk), tagumised uksepolstrid on korralikud, ette tuleb midagi uut vaadata(vb teen ise). Antitiiva siiski jätan, väga korralik hella toodang ning sobib minuarust autoga kokku. Tuled iluvõre tagant läinud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Natuke siis auto arengust kah.
Kohe peale ostmist sai välimuse poole pealt külge pandud kõige korralikumad jupid olemas olid (galeriis ta selles seisus). Sai nokitsetud erinevate asjade kallal. Peale uurimist-otsimist suutsin saada endale roolivõimuga roolilati, 323 kogu põhjaaluse(taga ketaspiduritega sild).
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album355/aad
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album355/aae
Uutest juppidest mõlemad karbid, gaasitross, pidurivoolikuid.
Sisu poole pealt väga korralik tume põhjamatt, mustast nahast käepidemed(siinkohal tänud nuga-le).
Mootor oli alguses ülimalt seadest ära. Liikus 1,4-le vastavalt. Vahetasin kõvasti juppe välja, ostsin kõik uued jupid mis vaja läksid ning käisin diagnostikas. Pärast kõike seda sai mootori väga korralikuks, vaja paar nipetmäpet asja teha ning siis parimas korras.
Suure vedamise peale sain endale m20 torukollektori.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album355/aaa
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album355/aab
Peale nende veel ette korralikud rehvid ning igasugu muid juppe ostetud.
Kohe peale ostmist sai välimuse poole pealt külge pandud kõige korralikumad jupid olemas olid (galeriis ta selles seisus). Sai nokitsetud erinevate asjade kallal. Peale uurimist-otsimist suutsin saada endale roolivõimuga roolilati, 323 kogu põhjaaluse(taga ketaspiduritega sild).
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album355/aad
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album355/aae
Uutest juppidest mõlemad karbid, gaasitross, pidurivoolikuid.
Sisu poole pealt väga korralik tume põhjamatt, mustast nahast käepidemed(siinkohal tänud nuga-le).
Mootor oli alguses ülimalt seadest ära. Liikus 1,4-le vastavalt. Vahetasin kõvasti juppe välja, ostsin kõik uued jupid mis vaja läksid ning käisin diagnostikas. Pärast kõike seda sai mootori väga korralikuks, vaja paar nipetmäpet asja teha ning siis parimas korras.
Suure vedamise peale sain endale m20 torukollektori.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album355/aaa
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album355/aab
Peale nende veel ette korralikud rehvid ning igasugu muid juppe ostetud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kas velg on Rial? http://www.bmwclassic.ee/galerii/1-Natuke-peale-ostmist/aar Lai serv ja kodar sobib tollele autole hästi.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jupid on ostetud ning detsembris millalgi saan korralikku garaazi, kus kõik vajalik keretöödeks olemas. Kevadeks on kindlasti karbid vahetatud, põhi keevitatud, väiksemad kohad kah tehtud ning loodetavasti ka kõik värviparandused valmis. Aasta või paari pärast plaanis auto paljaks võtta ning väljast tervenisti üle värvida...vahepeal tahan sõita kah ja ülejäänud auto väga heasse korda saada
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Sai keretöödega algust tehtud. Esialgne arvamus kere seisukohta on praeguseks muutunud, on neid auke ja roosteplekke ikka küllaga. Väga hull siiski pole, kõik tehtav ning keskmisest E21 kerest võib toda natuke paremaks lugeda. Välise poole pealt vaja karbid vahetada ning arvatavasti ka tagapaneel ning tagapaneeli ja tagatiibade alumised ääred. Pole vist mõtet neid taastada(kui keegi teab, kus normaalse hinnaga E21 tagapaneeli müüakse andku teada). Mingid pildid tegin kah, lähiajal lisa loota.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album382
PS
Selline küsimus, et kas tuleks roostest haljaks lastud metall mingi vahendiga (Buvanol?) üle käia enne kruntimist?
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album382
PS
Selline küsimus, et kas tuleks roostest haljaks lastud metall mingi vahendiga (Buvanol?) üle käia enne kruntimist?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ajapuuduse tõttu asjad väga kiiresti arenenud pole aga midagi siiski. Keretööde seisukohalt olukord selline et pindmine rooste kõik lihvitud ja roostemuunduriga üle tehtud, vasak pool(sealjuures ka karp) tehtud ning paremalt poolt lanse tehtud. Vaja parem pool ära teha, lisaks veel sillakinnitused üle käia, tagapaneeli keevitada ning tagaosa "seelik" täies mahus ära vahetada. seejärel läheb mökerdamisega juba kiiremini
Juppide osas kah edusamme tehtud. Sain w&n pakikese kätte, sealhulgas valgete suundadega
Õnnestus saada ka originaal E21 LSD differentsiaal
Enne alla lükkamist vaja simmerid vahetada ja uus õli sisse. Kui keegi teab head õli soovitada võiks täpse nime öelda ja kus tallinnast hankida võimalik.
Juppide osas kah edusamme tehtud. Sain w&n pakikese kätte, sealhulgas valgete suundadega
Õnnestus saada ka originaal E21 LSD differentsiaal
Enne alla lükkamist vaja simmerid vahetada ja uus õli sisse. Kui keegi teab head õli soovitada võiks täpse nime öelda ja kus tallinnast hankida võimalik.
Viimati muutis raunz, 12 Mär 2007 23:36, muudetud 3 korda kokku.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
tonnisest vaadist lahtist ostes ei tea kunagi , mis sa tegelt sad, v6i mis seal vaadis ennem hoitud on...Cardo kirjutas:Lähed UM-i võtad 3l tühja klaasipesuvedeliku kanku kaasa ja lased sinna 2l lahtist õli panna
UM kohta ei tea , aga igast kohast lahtist kraami osta ei tasu
Tulihingeline bmw fänn:)
jah, um müüb vana diisliõli mingist roostetavast vaadist.killer666 kirjutas:tonnisest vaadist lahtist ostes ei tea kunagi , mis sa tegelt sad, v6i mis seal vaadis ennem hoitud on...Cardo kirjutas:Lähed UM-i võtad 3l tühja klaasipesuvedeliku kanku kaasa ja lased sinna 2l lahtist õli panna
UM kohta ei tea , aga igast kohast lahtist kraami osta ei tasu
Muidugi, mõtle ka natuke, mida sa räägid!!!
UM vist päris solki kah klientide autodesse ei vala, ikkagi soliidne(ja kallis) koht. Muide kas keegi teab, kus saada normaalse hinna eest simmereid? Kui kuskilt ei saa lähen ostan mõõdu järgi uued. W&N pakub 51 eur eest diffri paranduskomplekti(simmerid, korpusetihend ja veel 2 tihendit). See minuarust natuke liig ikkagi. Kui just simmerite hind kokku krõbe ei tule jätan sealt tellimata.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Varuosapäring netis sellisele koodile vastet ei leidnud, tuleb minna üle küsida siis. Ühed teised jubinad leidis, ei leidnud siis simmereid ja diffrikorpuse tihendit. Viimast vist pole vaja kah, ei ole plaanis korpust maha võtta üritab ilma hakkama saada.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ei näita neid, mida pole veel kordagi UM-i laost läbi käinud. Aga Sa ei pea sellepärast kohale minema, et hinda küsida. Minule on alati ja kiirelt e-maili päringutele vastatud.raunz kirjutas:Varuosapäring netis sellisele koodile vastet ei leidnud, tuleb minna üle küsida siis. Ühed teised jubinad leidis, ei leidnud siis simmereid ja diffrikorpuse tihendit.
CSi, ti, i, RT, TC1, D