leidsin juba vastuse aga küsiks siis, et mis värvi auto on teab millist galeriis vaadata ja kas auto on flash all?renks kirjutas:sry, et nii loll küsimus aga mis mootor see m88 on?
O: e28
Galeriis on ta nähtav ainult galerii registreeritud kasutajatele, ehk siis nendele, kes on oma masina galeriisse ülesse pannudrenks kirjutas:leidsin juba vastuse aga küsiks siis, et mis värvi auto on teab millist galeriis vaadata ja kas auto on flash all?
Foorumi kasutajanimi galeriis kahjuks ei kehti.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Pikemalt juttu e28 m5 kohta leiab siit ja euro/us versiooni erinevused - ehk e28 kapoti all olid usas s38b35 ja euroopas m88/3 tähistusega mootorid.
Aga viiene on hetkel mu ainuke hai, oleks nuga mainitud aparaadid olemas, mis siis viga oleks
Aga viiene on hetkel mu ainuke hai, oleks nuga mainitud aparaadid olemas, mis siis viga oleks
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Tundub täitsa enamvähem, aga 520 jääb siiski ära. Miks?
Eile sai seda Englandi autot vaatamas - proovimas käidud. Kahjuks ei olnud auto sellises korras, nagu kuulutuses lubatud ning ost jäi katki. Mootor aga töötas küll väga kenasti, kuid Sauga kandis (ka ringrajal) proovides 4 meest autos sõita, sai selgeks, et e28 peaks ikkagi olema m30 mootoriga.
Ärge saage valesti aru, 520 on täiesti sõidetav auto, aga mina lihtsalt leidsin, et tahan ikkagi midagi natuke enamat
Sysi.
/õpib nüüdsest taas kasutama ka suuri algustähti
Eile sai seda Englandi autot vaatamas - proovimas käidud. Kahjuks ei olnud auto sellises korras, nagu kuulutuses lubatud ning ost jäi katki. Mootor aga töötas küll väga kenasti, kuid Sauga kandis (ka ringrajal) proovides 4 meest autos sõita, sai selgeks, et e28 peaks ikkagi olema m30 mootoriga.
Ärge saage valesti aru, 520 on täiesti sõidetav auto, aga mina lihtsalt leidsin, et tahan ikkagi midagi natuke enamat
Sysi.
/õpib nüüdsest taas kasutama ka suuri algustähti
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
midagi sellist ehk sysile?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=105408
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=105408
see tundub ju kobe masin selle raha eest.ReY kirjutas:midagi sellist ehk sysile?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=105408
http://bmwclassic.ee/323/must525e
See auto on p2rit Bmw- klubi foorumist ja hinnaks oli 15K.
K2isin siis antud autot vaatamas, m6ned t2helepanekud:
-Kere oli muidu t6esti suht OK korras (auto oli suht must, ei saanud v2ga head pilti). Ytleme, et yle keskmise. Esistange oli k6ver, esip6lles paigaldatud "tuuningv6rku", esistangel mingid lisatuled (millest 1 katki). Yhes6naga nii p6ll kui stange tahaks k6pitsemist/ v2lja vahetamist.
Karpidel oli roostet, nagu ikka, tungikohtades, nurkades.
Tagaotsa ei hakkand v2ga kangutama (sinna p6lle alla), aga tundus ka t2itsa enamv2hem (v2ike auk oli siiski tulede vahelises osas). Samuti oli pagass niiske.
-Veermikust aru ei saanud selle pisikese proovis6iduga, aga midagi ei kolisenud ja rool ei loksunud.
-Mootoriosa j2i vaatamata, kuna kapoti avamine pidi komplitseeritud olema ning ilma Ciccero enda juuresolekuta ei tahetud lahti teha. S6ites midagi ebaloomulikku ei tuvastanud mootori t88s, k2igukangi puksid olid veits kulunud, aga see on tavaline.
M6ned yldised t2helepanekud veel:
-Istmekatted istmetel: piilusin juhiistme sisseistumispoolset nurka, sealt oli veits katki, aga seda v6ib ka normaalseks pidada.
-K6lariaugud uksepolstrites. See riivas silma. Polstrid ja uksed olid muidu terved, uksed k2isid ilusti.
-See antitiib pagasnikul oli minu jaoks kah kole (maitse asi). Seal on enne veel yks olnud, kuna auke on veel.
-Kohustuslik rellakaga tekitatud subwoofri auk.
-Tagavedrud olid "topelt" - ehk nagu 1 spiraal teise sisse keeratud.
N2htavasti tagaotsa t6stmiseks (oli suht k6rge).
-Sumpa lasi kuskilt veits l2bi ja paistis ka traadituuningut.
-Spidomeeter ei t88tanud, see oli ka mitte 525e spidoplokk (redline @ 6000+)
See on siis minu lyhikokkuv6te asjast. Pole m6tet seda kriitikana v6tta, kuna t6in v2lja lihtsalt oma t2helepanekud. Arvestades auto vanust, paneks 5 palli systeemis hindeks 4.
Ahjaa, all on mingid t2itsa kenad veljed suvekummidega.
Parimat!
Sysi.
See auto on p2rit Bmw- klubi foorumist ja hinnaks oli 15K.
K2isin siis antud autot vaatamas, m6ned t2helepanekud:
-Kere oli muidu t6esti suht OK korras (auto oli suht must, ei saanud v2ga head pilti). Ytleme, et yle keskmise. Esistange oli k6ver, esip6lles paigaldatud "tuuningv6rku", esistangel mingid lisatuled (millest 1 katki). Yhes6naga nii p6ll kui stange tahaks k6pitsemist/ v2lja vahetamist.
Karpidel oli roostet, nagu ikka, tungikohtades, nurkades.
Tagaotsa ei hakkand v2ga kangutama (sinna p6lle alla), aga tundus ka t2itsa enamv2hem (v2ike auk oli siiski tulede vahelises osas). Samuti oli pagass niiske.
-Veermikust aru ei saanud selle pisikese proovis6iduga, aga midagi ei kolisenud ja rool ei loksunud.
-Mootoriosa j2i vaatamata, kuna kapoti avamine pidi komplitseeritud olema ning ilma Ciccero enda juuresolekuta ei tahetud lahti teha. S6ites midagi ebaloomulikku ei tuvastanud mootori t88s, k2igukangi puksid olid veits kulunud, aga see on tavaline.
M6ned yldised t2helepanekud veel:
-Istmekatted istmetel: piilusin juhiistme sisseistumispoolset nurka, sealt oli veits katki, aga seda v6ib ka normaalseks pidada.
-K6lariaugud uksepolstrites. See riivas silma. Polstrid ja uksed olid muidu terved, uksed k2isid ilusti.
-See antitiib pagasnikul oli minu jaoks kah kole (maitse asi). Seal on enne veel yks olnud, kuna auke on veel.
-Kohustuslik rellakaga tekitatud subwoofri auk.
-Tagavedrud olid "topelt" - ehk nagu 1 spiraal teise sisse keeratud.
N2htavasti tagaotsa t6stmiseks (oli suht k6rge).
-Sumpa lasi kuskilt veits l2bi ja paistis ka traadituuningut.
-Spidomeeter ei t88tanud, see oli ka mitte 525e spidoplokk (redline @ 6000+)
See on siis minu lyhikokkuv6te asjast. Pole m6tet seda kriitikana v6tta, kuna t6in v2lja lihtsalt oma t2helepanekud. Arvestades auto vanust, paneks 5 palli systeemis hindeks 4.
Ahjaa, all on mingid t2itsa kenad veljed suvekummidega.
Parimat!
Sysi.
Selle Tallinna 525i kohta selgus ka vahepeal natuke. Isa käis seda vaatamas, aga omanikul polnud kahjuks väga palju aega. Isa tahab homme uuesti minna (loe: masin peab ikka väga heas korras _selle raha eest_ olema siis).
Tühikäigupööretega oli mingi jama, samuti olid läbi tagasilla puksid (sillakinnituse omad, ei teagi kuidas neid nimetatakse).
Sysi.
Tühikäigupööretega oli mingi jama, samuti olid läbi tagasilla puksid (sillakinnituse omad, ei teagi kuidas neid nimetatakse).
Sysi.