Arvo 635CSi '79
Arvo 635CSi '79
Niih, teen siis kah otsa lahti, nagu lubatud sai veits pilte lisatud, veidi on veel vanemaid pilte olemas, mingi aeg paneks ka need üles.
Eile sai üle pika aja garaazis käidud ja maadeldud probleemiga miks mootor ei käivitu. Bensusurve olemas, säde olemas, käivitamisel auto umbes sekundiks-kaheks jääb käima ja sureb kohe välja. Summutist tuleva lõhna järgi jõudis ka bensiin silindrisse. Suht pikkade otsingute tulemusena jõudsin avastuseni, et käivitamisel avatakse ainult külmkäivituspihusti, teised jäid suletuks. Edasi avastasin, et sissepritse relee vahele oli pandud immo katkestus, immo kaitse oli niiskes garaazis ära oksüdeerinud ja selle tulemusena oli auto minu tahte vastaselt immobiliseerunud
Eile sai üle pika aja garaazis käidud ja maadeldud probleemiga miks mootor ei käivitu. Bensusurve olemas, säde olemas, käivitamisel auto umbes sekundiks-kaheks jääb käima ja sureb kohe välja. Summutist tuleva lõhna järgi jõudis ka bensiin silindrisse. Suht pikkade otsingute tulemusena jõudsin avastuseni, et käivitamisel avatakse ainult külmkäivituspihusti, teised jäid suletuks. Edasi avastasin, et sissepritse relee vahele oli pandud immo katkestus, immo kaitse oli niiskes garaazis ära oksüdeerinud ja selle tulemusena oli auto minu tahte vastaselt immobiliseerunud
Tagumised rattakoopad, koopaääred ja karbid vajavad vahetust, tagatulede ümbrus on kahtlane, kõrvalistuja uks mullitab servast (ilmselt auk all) ja pisemaid asju kindlasti veel. Kokkuvõtvalt - seisukord on sitt. Aga pooleli ei kavatse projekti jätta.interscope kirjutas: Mis seisukorras muidu ülejäänud kere on?
Kere roostetab jah kohati arusaamatutest kohtadest, samas näiteks esitiivad mis puutuvad pidevalt kokku veega on täiesti korras. Originaalplekid on jah öökimaajava hinnaga samas ma nii suur pedant ei ole, et kõik viimseni peab originaal olema. Õigemini rahakott lihtsalt ei kannataks seda välja ja odavam oleks saksast uus toorik tuua. E24 6 seerial on läbi aja praktiliselt igal aastal tehtud mingeid silmaganähtavaid muudatusi ja täiendusi, endale eriti ei meeldi 70' stiilis tagastange, plaan panna uuem M technic. Ausalt öeldes on endale veidi vastukarva selline ristamine aga küsiks siis ka teiste arvamust selles osas:
ORiginaalis oli selline:
Ja kunagi tulevikus tuleks siis selline:
ORiginaalis oli selline:
Ja kunagi tulevikus tuleks siis selline:
Tegelikult on mul täis ring M spoilering olemas, kunagi sai üsna soodsa hinnaga soetatud... ja originaal on kergelt kõver ning kroomitud osa üsna kehvas seisus... Eks näis mis saab, kui kuskilt korralikku vanema tüübi stange leiaks siis paneks need plastikust raske raha eest müüki (M paketiga 6 seeriat minuteada eestis pole)interscope kirjutas:Noh kui m tagastange, siis tahaks ju auto ka külje ja esi oma......(?)
Piltide järgi ju kere kõige hullem ka nüüd ei ole, vähemalt on ju midagi ees mille järgi taastada. Kui võtta e24 kere remont ja e21 kere remont siis sellisel juhul kui palju asju ise ära teha ei tule sellist hirmsat hinnavahet.
Mis seda tagastanget puudutab siis minumeelest ka vanem varjant kenam, see M-technikuga varjant meenutab mingit camarot juba, aga eks ilu on vaataja silmades
Mis seda tagastanget puudutab siis minumeelest ka vanem varjant kenam, see M-technikuga varjant meenutab mingit camarot juba, aga eks ilu on vaataja silmades
Carclassic OÜ
Nõus, aga teatud tükke ise naljalt ei tee, tagumise rattakoopa sisemine plekist kaar (alltoodud pildil nr 7) maksab veidi üle 6000 krooni. Samas terve rattakoobas mis on tunduvalt keerukam detail maksab 3300kr; seda kannataks hädapärast juba osta.tõnis kirjutas:Kui võtta e24 kere remont ja e21 kere remont siis sellisel juhul kui palju asju ise ära teha ei tule sellist hirmsat hinnavahet.
No mina arvan et kui ikka natuke plekitööd oskad ja viitsimist ka on siis teeb ka selle 7 detaili valmis. Kõigepealt teed sablonid ja siis hakkad sellejärele lõikama ja pinnima, kui ühest tükist ei saa siis tuleb mitmest kokku teha. See selline koopasisene plekk ka et ei jää näha, mis sest et ei ole originaalsele plekile omane kaubanduslik välimus. Plekk on plekk ja kui on kõva ja ei roosteta siis ma ei saa aru milles probleem. Iseasi muidugi kui ajad originaalsust taga ja ehitad ainult originaal plekkidest, siis muidugi ei kõlba isetehtud tükid.Arvo kirjutas:Nõus, aga teatud tükke ise naljalt ei tee, tagumise rattakoopa sisemine plekist kaar (alltoodud pildil nr 7) maksab veidi üle 6000 krooni. Samas terve rattakoobas mis on tunduvalt keerukam detail maksab 3300kr; seda kannataks hädapärast juba osta.tõnis kirjutas:Kui võtta e24 kere remont ja e21 kere remont siis sellisel juhul kui palju asju ise ära teha ei tule sellist hirmsat hinnavahet.
Carclassic OÜ
Hakkasin praegu mõtlema, et kas minu autol üldse on see plaat alles Vaatasin ka piltide pealt ja esialgu ei leidnud küll.sysi kirjutas:ei hakkand bmw klubis selle saakali teemat risustama, küsin sinu arvamust. see pilt, kus see tehase infoplaat on (mudel, kerenumber jms) - selle ümbert tundub asi ikka kapitaalselt mäda olema? sinu omal kah? või ehk on see saakali auto enesele lihtsalt uue kerenumbri saanud kunagi...
Kogu see esitiibade ümbruse värk on minu saanil kah üsna mäda, võimalik, et keegi eelmistest keretööde tegijatest on selle etiketi ära kaotanud. Peab minema üle kontrollima...
Need amordi püstikud on natuke valus teema küll aga sama valus ka teistel sellistel vanematel mudelitel ! Ja nagu näha mõnel see üleüldse puudubsysi kirjutas:ei hakkand bmw klubis selle saakali teemat risustama, küsin sinu arvamust. see pilt, kus see tehase infoplaat on (mudel, kerenumber jms) - selle ümbert tundub asi ikka kapitaalselt mäda olema? sinu omal kah? või ehk on see saakali auto enesele lihtsalt uue kerenumbri saanud kunagi...
Arvo, mismoodi sa torukollektorit edasi kavatsed töödelda?
Mul umbes samas seisus hartge kollektor ja murran siin pead, mis temaga peale hakata
Kas sellist asja uuesti kroomida annaks?
Räägitakse ka mingist keraamilisest kattest, mis boonusena ei küta ka mootoriruumi liialt kuumaks.
Kas torukollektorile liivapritsi kannataks näidata?
jne
Mul umbes samas seisus hartge kollektor ja murran siin pead, mis temaga peale hakata
Kas sellist asja uuesti kroomida annaks?
Räägitakse ka mingist keraamilisest kattest, mis boonusena ei küta ka mootoriruumi liialt kuumaks.
Kas torukollektorile liivapritsi kannataks näidata?
jne
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ega mul täpset plaani ei olegi, see roostetõrje on rohkem konserveerimise eesmärgil. Minu kollektorid muideks ongi keraamiliselt kaetud aga uue sellise kihi tekitamine pidi väga kallis protseduur olema. Igasugused kollektoriteibid on BS.
Kroomimine on ilmselt suhteliselt mõistilkuma raha eest ja ka eestis teostatav aga selleks vaja väga puhast aluspinda ja liivapritsida neid esialgu ei julgeks...
Algatuseks mõtlen külmtsinksprayga üle lasta, eelmise auto kollektoritel püsis see üsna hästi peal.
Kroomimine on ilmselt suhteliselt mõistilkuma raha eest ja ka eestis teostatav aga selleks vaja väga puhast aluspinda ja liivapritsida neid esialgu ei julgeks...
Algatuseks mõtlen külmtsinksprayga üle lasta, eelmise auto kollektoritel püsis see üsna hästi peal.