Tänaseks on palju vett merre voolanud ja ega ma teemat unustanud ei ole.
Vahepeal sai kuuaega puhatud ja nüüd on käed jalad taas tahtmist täis.
Mootor on samakaua Tõukuris vedelenud ja eila alles hakati liigutama, vägev !!
Täna siis vesteldes tegijaga selgus, et 3 viimast silindrit on tuugad küsiti, et kas mootor on kuuma saanud, muidugi kui kinni jooksis ja siis imestati, et kas käid rallit sõitmas, ohh millest ma siis kohe rääkisin ei tea

Tehtigi ilma lõtkuta tänavamootor, pole ka ime. Nüüd siis lugu selline, lubati üle hoonida ja 3,0-i vänt lihviti esimesse remonti.
Karteri vann ehk saab ka nädalalõpuks põsed külge.
Aga, vahepeal hakkas igav. Lammutasin kapotialt kõik eralduva laiali ja mis oli rauast saatsin tsinkimisse, sama teed läks ka kõik muu garaazisolev prügikühvliga lõpetades. Üks ports oli tädide sõnul oma 75 kg

, pidavat olema raske tõsta. Vähemalt kõik vanad poldid mutrid seibid said uueks.
Sama teed läks ka hooratas kojamehed ja muu mis võiks olla puhtama väljanägemisega. Loomulikult tuleb ka kusagile uus värv selga saata.
Õline ja kole roolivõimu pump sai ka parema väljanägemise.
Kuna e28 üks ebameeldivamaid asju mootori eemaldamisel on kinnikeevitatud nokk, siis otsustasin selle konstruktsiooni muuta ja tegin keskmise osa eemaldatavaks. Pisut ka kandsin peale värvi , et nägusam jääks. Tulede raam mustal taustal jäi üsna muhe.
terve posu jäi ka miskit üle, kel on soovi
Esimesed püstakud on ka valmis ja läksid veel treiali kätesse, et teha ülemised vedrutaldrikud ja sobitada nad tööle koos uut tüüpi amordilaagriga. Üks püstak jäi koju sest mõlemat ei ole näidiseks vaja .. Esimesele püstakule tuleb ka miskit pidavamat külge kruttida

,
Esimene stabikavarras sai endale tugevamast RV metallist vardad ja lähipäevil üritan neile vajalikud painded ka teha
Ja taas jäi jõuluvana hiljaks, või tuli liiga vara ??
Kapotile on plaan teha õhuavad, et ei tekiks seda efekti mis Silweri piltidel selgelt näha on. Kuid millised nad olema saavad, veel ei tea. Teen sümeetrilised avad ja alt katan alum. võrguga mille värvin vast mustaks, et ei jääks häirima. Viimane pilt siis veel tervest kapotist.
