entusjast: e23 728i 81a
Kas mitte 528 radikas sama pole? Ei meenu kohe. 525 radikas on igatahes väiksem, kinnitused on teistes kohtades. Võib-olla saaks seda kasutada ajutise lahendusena kuid kas see oma ülesande täidab, ei tea. E23 automaadi radikat peaks saama manuaalkastiga masinale kasutada. Lihtsalt see pool mis on mõeldud automaatkasti õliringluseks, jääb vabaks, muud pole seal midagi. Kuskil Tallinnas on üks tüüp kes suuremal hulgal vanu viiesajaseid ja seitsmesajaseid lammutanud on, ehk temal on midagi kuskile vedelema jäänud? Sa vist käisid tema juures kunagi kardaani otsimas
Seda vast pardakompuutriks ei maksaks nimetada, see on analooglülitustel põhinev seade, Check Control asja nimeks.
Aga milles viga seisneb, kas test nupu vajutamisel mõni tuli süttib või on täitsa pime? sinna käivad tavalised armatuurlaua valgustusee pirnid ja minu omal olid umbes pooled läbi põlenud, algatuseks kontrolli need üle. Edasi vaata testriga kas toide olemas. Kuskil kodus peaks mul skeem olema küll, katsun õhtul vaadata...
Aga milles viga seisneb, kas test nupu vajutamisel mõni tuli süttib või on täitsa pime? sinna käivad tavalised armatuurlaua valgustusee pirnid ja minu omal olid umbes pooled läbi põlenud, algatuseks kontrolli need üle. Edasi vaata testriga kas toide olemas. Kuskil kodus peaks mul skeem olema küll, katsun õhtul vaadata...
Sa võid ju selle vana kaitsmekarbi lahti katkuda, kontaktid ja juhtmed üle kontrollida, ära puhastada... ja töötab jälle nagu uus
Kuidas sul selle radikaga lood on? Oled midagi leidnud? Muuseas kas sa neid autokeemia kauplustes müüdavaid lekkepeatajaid oled uurinud? Näiteks Järve Autokaupluses (AS Ben) Tallinnas on müügil selline asi nagu suurte lekete kõrvaldaja. Tootja on "Prestone", nimi aga "Stop Leaks". See on väikeses (162ml) plastikpudelis ja peaks toimima päris hästi jahutussüsteemi segatuna. Hind oli alla 100.- krooni. Tasuks ehk proovida, vähemalt ajutise lahendusena?
Kuidas sul selle radikaga lood on? Oled midagi leidnud? Muuseas kas sa neid autokeemia kauplustes müüdavaid lekkepeatajaid oled uurinud? Näiteks Järve Autokaupluses (AS Ben) Tallinnas on müügil selline asi nagu suurte lekete kõrvaldaja. Tootja on "Prestone", nimi aga "Stop Leaks". See on väikeses (162ml) plastikpudelis ja peaks toimima päris hästi jahutussüsteemi segatuna. Hind oli alla 100.- krooni. Tasuks ehk proovida, vähemalt ajutise lahendusena?
Viimati muutis Jaan, 08 Apr 2005 12:46, muudetud 2 korda kokku.
Jah, puhastada on soovitav küll aegajalt aga selle vanema tüübi kaitsmekarbi juures ei pruugi sellest probleemide lahendamiseks alati abi olla. Need vedruklemmid mille vahele kaitse surutakse väsivad ajaga ära, ajutiselt aitab hallitamise vastu kui klemme natuke koomale väänata, samuti võib kontaktid teh vaseliini või wd40 õliga üle lasta.
Edit: aga kaitsmekarbi vahetus on tükk tööd ja õige oleks koos juhtmepuuga vahetada. Algatuseks proovi ikka klemmid veidi koomale väänata ja õlitada... ning ÄRA KASUTA alumiiniumist kaitsmeid. Hästivarustatud autopoest saad vasest kaitsmed mis kestavad niisketes tingimustes palju paremini.
Edit: aga kaitsmekarbi vahetus on tükk tööd ja õige oleks koos juhtmepuuga vahetada. Algatuseks proovi ikka klemmid veidi koomale väänata ja õlitada... ning ÄRA KASUTA alumiiniumist kaitsmeid. Hästivarustatud autopoest saad vasest kaitsmed mis kestavad niisketes tingimustes palju paremini.
Viimati muutis Arvo, 08 Apr 2005 13:40, muudetud 1 kord kokku.
Olgu, selle kaitsmekarbi vahetuse matan esialgu maha. Üks häda on muidugi selles, et suuremosa kirju on sealt kaanelt maha kulunud ja praktiliselt võimatu on sealt midagi välja lugeda. Ja nii ei teagi, mis kaitse, millle jaoks ette nähtud on. Radika probleemi lahendasin esialgu niimoodi, et võtsin vigase ribi täiesti vahelt välja ja jootsin otsad kokku. Vaatab kuidas selline asi ennast õigustas, aga eks see üks ajutine lahendus ole. Peaks mootoril küünlad ja õlid ära vahetama, aga olen kuulnud et nende valikul peab väga hoolas olema, eriti just küünalde. Nii et mis firma tooteid te soovitaksite.
Küünlad võta bosch või ngk. Õli valid vastavalt rahakoti paksusele... aga oleks soovitav eelistada tuntud tootjaid nagu valvoline, mobil, shell jne. Viskoossus vaata tehasemanualist.
Kui täissündi plaanid sisse panna piilu enne klapikambri kaane alla - kui seal detailid musta "tavotikihiga" kaetud oleks soovitav enne põhjalik mootoripesu teha.
Kui täissündi plaanid sisse panna piilu enne klapikambri kaane alla - kui seal detailid musta "tavotikihiga" kaetud oleks soovitav enne põhjalik mootoripesu teha.
Selle mootoripesuga tasub ettevaatlik olla. Mootor on ilmselt paarkümmend aastat pesemata. Kui seda nüüd äkki pesema kukkuda siis võib mõnest olulisest kohast õli lekkima hakata Ilusa puhta mootorisisemuse asemel võib kogemata endale probleeme tekitada. Eks sa ürita ka uurida mis õli sul mootoris on. Muidugi kes seda nüüd enam kindlaks teeb Kui on poolsünt olnud - pane seda. Mineraalõli oleks selline lollikindel variant. Näiteks poolsündi pealt mineraalõli peale võib alati minna, vastupidine tegevus vana mootori puhul pole mõttekas - kui sa just ei tea tihendite seisukorda. Oma haininale panin NGK küünlad. Komplelkt maksis 150.- krooni ringis (kui ma õigesti mäletan). BOSCH-i komplekt maksab ca. 350.-. Miks valisin NGK? Boschi esindus oli sellel päeval, kui küünlaid ostma läksin (ilus laupäevane päev oli tookord) kinni.
Üleüldise koristamise käigus mõtlesin välja uurida põhjuse miks kell ei tööta. Selgus et pistik lahti. Nii aga tuleb välja et kell ei funktsioneeri täielikult
Numbrid on laiali valgunud. kiskusin pistiku lahti ja mida ma näen. Numbrid läksid normi ja lõpuks toite puudumisel hääbusid täiesti. Siit küsimus et mis sihukest anomaaliat põhjustab ja kas seda on võimalik parandada või on lihtsam uus kell otsida
Numbrid on laiali valgunud. kiskusin pistiku lahti ja mida ma näen. Numbrid läksid normi ja lõpuks toite puudumisel hääbusid täiesti. Siit küsimus et mis sihukest anomaaliat põhjustab ja kas seda on võimalik parandada või on lihtsam uus kell otsida