BMW 316 1.8i Baur, Priit
Kojameeste varred on sul nüüd köögad, samuti õli või kütusepaagi korgilt oleks võinud kummitihendi eemaldada, kui tahad mul läheb teisip tee Voltasse, võin kaasa võtta.
Kojameeste otsad on silumiinist ja nüüd ei saa sa varsi koonusesse otsa, loksuvad jne...
Ja mis sa hakkad Jeesust risti lööma selle naelaga VÄ
Kojameeste otsad on silumiinist ja nüüd ei saa sa varsi koonusesse otsa, loksuvad jne...
Ja mis sa hakkad Jeesust risti lööma selle naelaga VÄ
e28
nael oli huvitav avastus endalgi sorteerima asudes
kojamehi lihtsalt proovisin, mis neist saab. eks annab need kinnitused suure soovi korral vahetada ka. õlipunn samamoodi, las praegu olla. (vaja oli mul paari spetsiifilist polti, muu panin "niisama kaasa")
kojamehi lihtsalt proovisin, mis neist saab. eks annab need kinnitused suure soovi korral vahetada ka. õlipunn samamoodi, las praegu olla. (vaja oli mul paari spetsiifilist polti, muu panin "niisama kaasa")
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Vii need kümme ja haara garaažist veel ühtteist kaasa, meeldiv on selliste puhaste asjadega toimetada hiljem. Aga ega nad tagasi ei saada kindlasti, mine kasvõi ainult ühega. Samas võib sinna viia kõik aegade jooksul kogunenud mutrid-poldid (eeldusel et on ühte anumasse kogunenud). Töö maksab ju sandikopikaid vaid.kustas kirjutas:Suur see kogus peab olema, mis nad on nõus vastu võtma? Kümne detailiga pole vist mõtet neid tüütama minna?
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Volta koguste ja kõige muu suhtes väga valiv ei ole, erinevalt Vasarast, kus väikse koguse või mustade detailidega suure tõenäosusega ära saadetakse. Soovitatav on kõik, mis vähegi tsinkida võiks sinna viia, tuleb veits suurem kogus ja saab sama raha eest rohkem tsinkbling juppe
pr117 sa otsustasid siis hõbedase värvi kasuks kõigi juppide puhul jah? Teised enamjaolt kuldse(kollase) valinud. Siniseks sai vist kah onju?
pr117 sa otsustasid siis hõbedase värvi kasuks kõigi juppide puhul jah? Teised enamjaolt kuldse(kollase) valinud. Siniseks sai vist kah onju?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Starter vahetatud. Vana seest tuli raputades metallipuru Vahetus seejuures, on tegevus, mida ei sooviks isegi enda vaenlasele
Sai baur nüüd lõpuks külge ka 318i'le vastava gaasitrossi, mida ta terve eelmise suve ootas.
Tundub et diffriga läheb aega. Vahetan summutajapüti ikkagi enne ära (plaan oli seda koos teha, üks määrimine).
Sõita on endiselt ülihea ning tundub, et kütet ta ei võtagi.
Sai baur nüüd lõpuks külge ka 318i'le vastava gaasitrossi, mida ta terve eelmise suve ootas.
Tundub et diffriga läheb aega. Vahetan summutajapüti ikkagi enne ära (plaan oli seda koos teha, üks määrimine).
Sõita on endiselt ülihea ning tundub, et kütet ta ei võtagi.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 19 Mär 2008 21:06
- Asukoht: järvamaa
Autol uus radiaator (mida kusjuures eiolegi nii lihtne enam leida, kuigi kataloogides sees). Hea on, saab vajutada ka Üle keskasendi temp enam ei tõuse.
Diffrit ei ole ikka suutnud alla panna. Esimesed rattalaagrid tuleb ka ära tellida/vahetada. Ehk kokkutulekuks jõuab.
Diffrit ei ole ikka suutnud alla panna. Esimesed rattalaagrid tuleb ka ära tellida/vahetada. Ehk kokkutulekuks jõuab.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina