Argo 528i
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
Argo 528i
Tere foorumlased!
Autost lühidalt:
Auto ise sai ostetud septembris 2008 antsla kandist. Tegemist BMW 528i-ga millel on LSD differ. Lisad: neli korda elektri aknad, elektri katuseluuk klaasist, kompuuter, tulepesurid, elektri istmed, püsikiiruse hoidja, tagaklaasi soojendus. Huvitavat on veel alpina rool, alpina käigugangi nupp ja tagurpidi käigukast. Hinda sai makstud 8000.-
Seisukord:
Esimeste istmekatete all on kahjuks päris masendav pilt. Mõlemad esiistmed on usna ribadeks ja ära istutud. Katete alla on eelmine omanik pannud isegi lisa pehmendust, kuna lausa kõvaks on läinud istmed. Juhi iste tundub üldse teistsugune kui ülejäänud. Tagaistmetelt võtsin katte ära kuna need väga hullud välja ei näe. Vajaks arvatavasti head pesu.
Veermiku osas on halb roolikarp, milles tundub päris suur loks olevat.
Roostet on esipõllel, karpidel, ühel tagumisel tiival, esimesel tiival ja veel nii mõneski kohas.
Mootori seisukord pole kah kiita. Sööb õli, ajab sinist tossu välja, klapid klõbisevad.
Tehtud tööd:
Praeguseks olen ära vahetanud tagasilla kanduri puksid, esimesed kettad ja klotsid, tagumised supportid ja klotsid, termostaadi ja sumpat olen lasknud keevitada. Diffri kaane kinnitus murdus ära, ka seda tuli lasta keevitada. Kuna eelmine keevitus oli mingi traatkeevitus siis see ei pidanud kaua vastu. Sellega seoses ka diffris uus õli. Alguses sai teadmatuses sisse pandud veel vale õli mis tekitas lisa kulutusi mõnusalt.
Andke mõtete, ideede ja kommentaaridega tuld!
Minu küsimused Teile:
1. Mida arvate ja miks üldse on tagurpidi käigukast? Ehk esimene käik on seal kus muidu teine.
2. Kuidas kõige paremini teada saada mida tuleks vahetada, et mootori seisukorda parandada?
Pildid:
Autost lühidalt:
Auto ise sai ostetud septembris 2008 antsla kandist. Tegemist BMW 528i-ga millel on LSD differ. Lisad: neli korda elektri aknad, elektri katuseluuk klaasist, kompuuter, tulepesurid, elektri istmed, püsikiiruse hoidja, tagaklaasi soojendus. Huvitavat on veel alpina rool, alpina käigugangi nupp ja tagurpidi käigukast. Hinda sai makstud 8000.-
Seisukord:
Esimeste istmekatete all on kahjuks päris masendav pilt. Mõlemad esiistmed on usna ribadeks ja ära istutud. Katete alla on eelmine omanik pannud isegi lisa pehmendust, kuna lausa kõvaks on läinud istmed. Juhi iste tundub üldse teistsugune kui ülejäänud. Tagaistmetelt võtsin katte ära kuna need väga hullud välja ei näe. Vajaks arvatavasti head pesu.
Veermiku osas on halb roolikarp, milles tundub päris suur loks olevat.
Roostet on esipõllel, karpidel, ühel tagumisel tiival, esimesel tiival ja veel nii mõneski kohas.
Mootori seisukord pole kah kiita. Sööb õli, ajab sinist tossu välja, klapid klõbisevad.
Tehtud tööd:
Praeguseks olen ära vahetanud tagasilla kanduri puksid, esimesed kettad ja klotsid, tagumised supportid ja klotsid, termostaadi ja sumpat olen lasknud keevitada. Diffri kaane kinnitus murdus ära, ka seda tuli lasta keevitada. Kuna eelmine keevitus oli mingi traatkeevitus siis see ei pidanud kaua vastu. Sellega seoses ka diffris uus õli. Alguses sai teadmatuses sisse pandud veel vale õli mis tekitas lisa kulutusi mõnusalt.
Andke mõtete, ideede ja kommentaaridega tuld!
Minu küsimused Teile:
1. Mida arvate ja miks üldse on tagurpidi käigukast? Ehk esimene käik on seal kus muidu teine.
2. Kuidas kõige paremini teada saada mida tuleks vahetada, et mootori seisukorda parandada?
Pildid:
Viimati muutis Argo Allikmets, 15 Okt 2008 19:07, muudetud 2 korda kokku.
das Schnäppchen
Autot ennast vaja ilmselt kohendada? Muidu äärmiselt hea tehing. Lisavarustuse nimekiri on muljetavaldav Selle ükshaaval kokkuajamise hinnale ei tahaks teist korda mõelda, oma kogemustest rääkides.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Re: Argo 528i
Tagurpidi ehk nn. dogleg kasti kasutati sportliku suunitlusega autodel. Tavapärasest erinev käigulülitusskeem võimaldab kiiert ja täpset 2-3 käigu vahetust. Kui tavakastidel on otsekäik neljas, siis doglegil on see üldiselt viies.Argo Allikmets kirjutas: 1. Mida arvate ja miks üldse on tagurpidi käigukast? Ehk esimene käik on seal kus muidu teine.
Kes on doglegi kasutanud, need kiidavad. Mina kaasaarvatud
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
Re: Argo 528i
nuga kirjutas:Tagurpidi ehk nn. dogleg kasti kasutati sportliku suunitlusega autodel. Tavapärasest erinev käigulülitusskeem võimaldab kiiert ja täpset 2-3 käigu vahetust. Kui tavakastidel on otsekäik neljas, siis doglegil on see üldiselt viies.Argo Allikmets kirjutas: 1. Mida arvate ja miks üldse on tagurpidi käigukast? Ehk esimene käik on seal kus muidu teine.
Kes on doglegi kasutanud, need kiidavad. Mina kaasaarvatud
Tänud huvitava info eest! Eks alguses natuke harjumatu aga kohati tundub küll parem tõesti.
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
Kuna auto radikas lasi ülemise lõdviku juurest läbi, plastik oli ära murdunud, tuli uus radikas osta. Saigi kasutaja argo käest tema vana, minu uus ära toodud. Selgus aga, et see laseb ribide vahelt läbi. Uuel jällegi plastik vann terve, mis vanal katki.
Kas keegi oskab öelda kus on võimalik vanni vahetust teha? Ja mis selline lõbu maksma võib minna?
Kas keegi oskab öelda kus on võimalik vanni vahetust teha? Ja mis selline lõbu maksma võib minna?
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
http://www.radiaator.ee, seal tegelesid mäletamistmööda parandamisega ka. Mina tellisin küll nende kaudu uue, seega täpsemalt ei tea.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Lisaks soovitaks veel Laki Autot, seal nad putitasid seda kraami...Priit kirjutas:http://www.radiaator.ee, seal tegelesid mäletamistmööda parandamisega ka. Mina tellisin küll nende kaudu uue, seega täpsemalt ei tea.
Ja üks väga oskuslik vend on Kalle Kirsipuu, 56465227
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
Vahepeal siis aeg edasi läinud ja üht teist tehtud.
Teada tundud asi on see, et seismine on auto surm. Pärast paari nädalast seismis oli õhulugeja otsad andnud. Ei tahtnud mootor hästi käima minna ja sõites poos 4500 pöörde pealt kinni. Panin 2.5e õhulugeja peale ja mure kadus.
Salongi puhur hakkas pärast natukest töötamist koguaeg undama ja urisema. Lõpuks sai kahest mootorist üks korralik kokku pandud, nüüd vaikne.
Kuna radikas oli katki, tuli uus muretseda. Nüüd korralik, siiski kasutatud, radikas peal. Ära sai vahetatud ka termostaat. Mure, mille pärast tööd ette võtsin, ei kadunud - mootor läheb seistes liiga kuumas sõites liiga külmaks.
Täna sai äsja ülevaatusel käidud ja selgus üht-teist veermiku kohta. Üks rooliots on läbi, tagaamordid läbi, juhipoolne tagumine rattalaager läbi.
Küsimused:
1. Kas ja mida õhulugejaga teha, et korda saada?
2. Kui suur erinevus on 2.5 ja 2.8 õhulugejatel? (toote kood on sama)
3. Mis võib põhjustada mootori temperatuuri liiga kõrgele tõusmist kohapeal käijates? Sõites jällegi langeb temperatuur alla normi.
Jälle targem ja tean mida vaja vahetada kuid siiski oleks veel palju kasu Teie abist.
Teada tundud asi on see, et seismine on auto surm. Pärast paari nädalast seismis oli õhulugeja otsad andnud. Ei tahtnud mootor hästi käima minna ja sõites poos 4500 pöörde pealt kinni. Panin 2.5e õhulugeja peale ja mure kadus.
Salongi puhur hakkas pärast natukest töötamist koguaeg undama ja urisema. Lõpuks sai kahest mootorist üks korralik kokku pandud, nüüd vaikne.
Kuna radikas oli katki, tuli uus muretseda. Nüüd korralik, siiski kasutatud, radikas peal. Ära sai vahetatud ka termostaat. Mure, mille pärast tööd ette võtsin, ei kadunud - mootor läheb seistes liiga kuumas sõites liiga külmaks.
Täna sai äsja ülevaatusel käidud ja selgus üht-teist veermiku kohta. Üks rooliots on läbi, tagaamordid läbi, juhipoolne tagumine rattalaager läbi.
Küsimused:
1. Kas ja mida õhulugejaga teha, et korda saada?
2. Kui suur erinevus on 2.5 ja 2.8 õhulugejatel? (toote kood on sama)
3. Mis võib põhjustada mootori temperatuuri liiga kõrgele tõusmist kohapeal käijates? Sõites jällegi langeb temperatuur alla normi.
Jälle targem ja tean mida vaja vahetada kuid siiski oleks veel palju kasu Teie abist.
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13